Hoi, Even een snel berichtje erg drukke dag gehad en een erg korte nacht dochter lief van 2 had geen in slapen vannacht. Vanmorgen de intake bij de vk gehad en was erg leuk haha ze herkende me meteen en hebben lekker en gezellig zitten kletsen. Kreeg 2 papieren mee voor echo's dus morgen maar even bellen voor een afspraak helaas pas met een week of 8 a 9 en dan met 12 weken. Kan niet wachten tot het zover is. Morgen komt moeders voor moeders langs ook veel zin in. Ik drink ook erg weinig altijd al gedaan maar idd de slimpie is goed te drinken. Probeer echt goed te drinken maar ppff loop me nu al suf naar de wc. Verder erg moe en lijkt met de dag erger te worden, ook borsten beginnen goed pijn te doen. Zal morgen alles proberen terug te lezen.
Waar kijken jullie dat na? Ben nu ook wel benieuwd. Ik heb het gevoel dat ik een meisje ga krijgen maar misschien is het ook gewoon omdat ik dat graag zou willen. Mijn vriend heeft al 2 zoons (bijna volwassen) dus een meid zou leuk zijn en ik denk ook dat ik meer een meisjes mama ben. Maaaaaar gezondheid is het aller belangrijkste
jha is een rijksluis wens.. hoop dat er daar na nog een paar volgen.. hihi.. Bij me zoontje zeiden we beiden meteen na de test het word een binkie, nu zijn de meningen verdeeld, ik denk een meissie en me man denkt een binkie..
Heftig. Korte nacht en drukke dag en ook nog zwanger. Hihi. Lekker slapen vannacht. Hoop dat je meid het daar ook mee eens is. Spannend morgen mvm. Ik zie ze donderdag. Slimpie is goed te doen he. En dat vele plassen is idd erg vervelend. Slaap lekker meis
fijn dat het goed ging bij de vk en het gezellig was.. nu nog een paar weken wachten op de echo veel plezier morgen met MvM en slaap lekker...
jha ik wil weten wat we krijgen.. en dan weet meteen iedereen het want kan dat toch niet voor me houden.. haha.. Zelfs de naam van me binkie was bij de meeste al bekend, voor hij geboren was.. hihi
Zo er is weer lekker veel geschreven! Ik ben net terug van mijn werk en ga zo ff lekker bijlezen. Hmm, chinese kalender zal ik ook eens gaan checken! Op welke website kijken jullie? Wij willen graag weten wat het wordt en vertellen het dan ook in onze omgeving. Huisdieren: die hebben we niet. Wel willen we ooit graag een hond, wanneer we meer thuis zijn. Nu met twee fulltime banen schiet dat niet op. Mvm komt dinsdag. Ben benieuwd! Slikken jullie zwangerschapsvitamines? Zo ja, welke?
Dan heb je ook best een lange dag gehad?? En al kwaaltjes ? Ik tik gewoon op google geslachtskalender in en dan kijk ik wat rond bij mij overal een meid dus we zullen zien Ik slik foliumzuur van pronatal
@smitje, kalender staat hier op de site, maar weet niet waar.. haha.. Ik slik compleetmama plus. Zit ook de juiste hoeveelheid foliumzuur in
Haha. Nou pppff. Krijg het al benauwd bij het idee alleen al. Ik slik zwanger zijn pillen van de etos. Vitamine en foliumzuur in een. Wij willen ook weten wat het wordt. Is wel zo makkelijk en iedereen mag weten wat het wordt.