@ bellybel : 16 Jan horen we de datum Voorlopig zeggen ze 5 of 6 weken, thuistest zei 3+ dus wij denken dat het een september kindje word
Hey meiden! gefeliciteerd nieuwe zwangere dames! gezellig dat jullie mee kletsen . dooo gefeliciteerd met je vriend! ff nog mijn afspraak doorgeven bij vk 15 januari intake, 8 februari echo
Paar dames die volgens mij over zijn gestapt naar het andere september forum...? Wie kletst er hier nog mee op het moment? Laat het even weten... Het heeft geen zin om iedereen in het lijstje neer te zetten en ze daarna niet meer kletsen
hoi meiden, mag ik me hier ook voorzichtig komen melden ? ik heb gister met middagurine een tuurstreepje gehad en vanochtend licht positief maar je hoeft niet te turen. ik zit 3 dagen voor nod dus het kan alle kanten nog op maar ik heb er een goed gevoel over. ik ben 23 jaar, ben nu bijna 5 jaar getrouwd met mijn man die word volgende maand 31. samen hebben wij 2 kinderen, een jongen van bijna 4 en een meisje van 2,5 en nu dus zwanger van ons 3e wonder ( wat hopelijk een plakbaby is ) uitgerekende datum uitgaande van cyclus zou 17 september zijn.
mag ik ook meekletsen? Dat andere topic is zo supervol dat ik bang ben dat ik daarin verzuip Ik heb bij mn dochter ook in een topic meegekletst en dat is zo leuk!! je hebt zoveel steun aan elkaar dat ik dat nu wel weer kan gebruiken Ik wou eerst even wachten met aanmelden in een topic vanwege mn mk maar dan is dit clubje ook weer zo ver dat ik dan die stap toch niet durf te nemen. Maar het is nog zo pril! Dus ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. mijn datum zit op ongeveer 17 september! Ben een beetje angstig vanwege mn mk en nu dus bij elk krampje naar de wc ga, kan er niks aan doen! voel me nu meer zwanger dan ooit maar toch...
Dank je wel liekj ik weet jullie dinsdag de uitslag te vertellen en ik blij in dit groepje meekletsen lekker gezellig
hey hippo, zag je mooie test voorbij komen! ja even ver maar tis maar dat zal de vk wel bevestigen of niet haha Rica 26 jaar 2e kindje, 17 september
haha ja ik zou er ook wel naast kunnen zitten, ik heb een onregematige cyclus tussen de 29 en 36 dagen, maar ben uitgegaan van de laatste cyclus die was 29 dagen, en op de 25e en 26e van dec had ik een posi ovulatie test, dus het zal ongeveer de 17e zijn
Mag ik me hier ook nog toevoegen?? Inderdaad, volgens mij vind er in september 2013 een heuse babyboom plaats, Te zien aan de overvolle kletstopics! Inge 24 jaar 2de kindje 05-09-2012 Eerste echo+intake op 29 januari! Ik weet niet of jullie het er al over gehad hebben maar hoe zit het met jullie kwaaltjes?? Het is dat ik inmiddels 5 testen gedaan heb maar ik voel echt helemaal niks! Heb alleen het idee dat mijn buik al wat opgezet raakt maar that's it. Willen jullie het geslacht weten? Wij wel. Vorige keer wisten we het ook maar hielden we het geheim (wat uiteraard dankzij mij niet helemaal gelukt is) Dit keer gaan we het gewoon verklappen.
leuk nog een nieuwe zwangere erbij! gefeliciteerd en welkom! het is allemaal zo spannend hè. wat leuk dat jullie allebei de 17e uitgerekend zijn. ik zit vanaf vandaag in de ziektewet, hele dag door misselijk en overgeven.. ach, maar het is voor een goed doel. hoop op voor iedereen een gezond kindje!
Hey Inge 88 gefeliciteerd!! wij willen het geslacht wel weten.. het is dan wel de bedoeling dat niet tegen anderen te vertellen, maar eens kijken of dat lukt kwaaltjes had ik tot zaterdag ook niet.