Oow.dat vind ik.best veel.hoor. ik.had op 1 week net 1 fles gevuld, Maar.moet ook eerlijk zeggen, ik.ben ook na een week gestopt.. Niks voor mij.. heb het geprobeerd, maar helaas.
Dag meiden even iets nalaten Hier nog steeds hetzelfde en bij jullie? Spannend nog 2 dagen!!! Rica jij had ook je eerste echo dan?
Ja meid kijk er echt naar uit!! Ik ga ook vragen voor rond de 14 of 15 de dan zou ik 10 weken zijn als ik die echo dan nog krijg hihi... En die 2 weken duren zoooo lang he....
Kan ik me goed voorstellen. Ik zou ook weer willen omdat ik echt nergens last van heb behalve gevoelige borsten en moe. Word er onzeker van. Die twee weken zijn een hel. Maar als ik mag ben ik 10 weken dus zie je wel weer veel meer
Hoi meiden... gisteren had ik een hele lap tekst getypt, maar kan het nergens terug vinden.... zo raar Away hier gaat het wel hoor.. erg moe en misselijk de afgelopen dagen.. naar Wat spannend rica en doo. Succes alvast
Jaaa nog 2 dagen...vind het nu echt spannend worden !!! ik duimmmm voor ons beiden ben zo bang dat het termijn afwijkt of er geen hartje klopt of ga zo door... ik wil niet hetzelfde zien als de laatste keer dat ik er was.. blijft toch in je gedachte!! Rustig he... missen heel wat van de lijst. heb zin in lekkers. alleen lig al lekker op bed en wil mn bed niet uit. een butler zou wel van pas komen
Het komt vast allemaal goed meis... positief zijn en niet te veel nadenken Het is hier echt heel rustig
Hoi. Nog niet alles terug gelezen maar ben erg moe en misselijk sta er mee op en ga er mee naar bed en vaak lig ik om half 9 al op bed. En heb best stress op moment.ivm de vader.van de baby. En dat is.erg vermoeiend allemaal. Doe trouw mee aan moeders.voor moeders al werkt die lucht van die flessen niet bevorderlijk voor.de.misselijkheid. Ben aan het aftellen voor de echo die krijg ik volgende week dinsdag om kwart over 10. Zal proberen wat actiever mee te lezen maar staat even op laag pitje en moet.even de.tijd.voor mezelf vinden.
Hi gucci Balen dat je stress hebt door je vriend... probeer je af te sluiten voor negatieve energie hoor.... Heb je pillen tegen de misselijkheid ? Eet je ook wel goed?
Hoi Ja probeer hem zoveel mogelijk te negeren ect Haha ik eet alles wat los en vast zit. Maar de misselijkheid blijft de hele dag aanhouden soms net niet overgeven. Zal morgen de dokter eens bellen om ze.er iets.tegen hebben
Wat balen zeg die stress om de vader van je kindje. Probeer te ontspannen hoe moeilijk ook meis. Dat je je al niet lekker voelt is ook niet bevorderlijk. Kan je al minder hebben dan normaal en ook nog je hormonen nu. Hoop da je pilletjes tegen de misselijkheid krijgt. Sterkte en hou je taai. Denk aan jezelf. Liefs
Dank je meid ik duim ook voor ons!!! En ja is heel normaal die gedachten denk ik... Als je met gemak een echo gaat maken scheelt er iets denk ik Hier ook zin n van alles lekkers en een butler zou idd van pas komen haha Nog even volhouden meid! De laatste 48 u vanaf nu
Goedemorgen lieve meiden Vandaag nog echo's in het vooruitzicht? Hoop dat jullie je niet te beroerd voelen. En wat een weer zeg. Niet normaal
jij krijgt morgen gewoon een heel mooi knipperlichtje te zien schat ! het is hier indd wel rustig daarom val ik jullie zo nu en dan ook nog lastig is je man/vriend er niet om je lekker te bedienen ? ik heb zelf 1,5 week lang last gehad van emovreten, ik had 1,5 week na de miskraam zo'n zin in mcflurry soort van comfort food...ventje ging 1,5 week elke dag ooh trouwens helemaal vergeten te zeggen hier... vond het nog wel lief van mijn man... ik heb een pandora ketting met een jongens en een meisjeskoppie en een engeltje van mijn vorige miskraam met 7 weken, mijn mannetje heeft nu nog een engeltje gekocht omdat hij wist dat ondanks dat het nog "weinig"was het voor mij al heel veel betekende, vond het wel onwijs lief van hem ! klgekko, nou voor 6/7 weken heb je een mooi buikje hoor, wacht maar tot je straks 20 weken bent haha gucci, jammer dat je zo'n stress hebt van de vader van je kindje, is niet makkelijk om dan te genieten, maar toch proberen hoor ! laat je niet al te gek maken ik moet straks weer even nieuwe ovutesten bestellen denk ik .... ik heb nog steeds niet positieve ovutest en aan mijn temp is ook nog niets te zien, ik heb nu nog 4 ovutesten.. voor de zekerheid dus maar even bij stellen. pff vind het zo irritant... geen positieve ovutest, wel vruchtbaar slijm afgelopen 2 dagen (nu ook nog )geen temp steiging ... dus mijn cyclus herpakt zich helaas niet, maar we testen gewoon vrolijk verder ! ik heb wel een foto in mijn album staan van mijn testjes ! gister leek hij eindelijk heeeeel iets donkerder te worden, maar gisteravond nog een keer getest en die was weer zo onwijs licht ! ja die van gistermiddag ook wel hoor, die is ook nog veel te licht maar hij begon net duidelijk te worden en nu niet meer.... straks om 12 uur weer opnieuw testen.