September 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bellybell, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam

Jaaa heel spannend .
    Na het nieuws van jen ben ik toch best nerveus geworden.. pfff

Nu pas wakker hey !! Ben nog steeds zo vreselijk moe .

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Fijn, manlief gaat overuren maken vandaag :(
    Hij is machinist en reserve dienst.
    Nou stond er een trein stuk bij Naarden-Bussem, die moest hij gaan wegtrekken met een ander treinstel.
    Onderweg had hij al iets van er klopt iets niet met dit stel maar ja.
    Gecombineerd op het stel wat stuk staat (compressor stuk trein heeft lucht nodig om te kunnen rijden, compressor zorgt voor die lucht).
    Boem zijn stel ook stuk, ook compressor defect.
    Ze staan nu kapot met trein op/voor de overweg en houden de boel bezet.

Staat nou voor veiligheidsman te spelen om 5 sporen te bewaken omdat de bomen dicht blijven en er gewoon nog treinen rijden.
    Staan nu te wachten op politie om de overweg te bewaken en op een locomotief die alles stukke treinstellen weg te slepen.

Hij zou om 15:00 klaar zijn maar helaas..

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jane pff jeetje wat vervelend voor je man, is hij inmiddels thuis? lastig he als er in NL sneeuw uitbreek staat heel land op zn kop ;)

Glekko, hier zelfde, hoor zoveel meiden die treurig nieuws krijgen nog met 9 weken dat ik ook eng en spannend vind de 9 weken echo donderdag, snap goed wat je bedoeld.

hier weer lekker misselijk, maar gisteren ineens pijn joh beurse plekken in rug, VK dacht overbelasting, dus vandaag niets gedragen of getild, en ging weer beter, dus me dochter toch meer zelf laten doen, dan maar even geduld.

de misselijkheid is wat heftiger geworden, word echt (zoals nu) beroerd meteen na het eten, niet kotsen, dus probeer die laaste weekjes nog zonder medicatie door te komen, gewoon meteen evenw at drinken ofzo

Hoest hier met de dames verder? naar de beurs nog? Ik ga 24 feb de laaste dag naar de huishoudbeurs en wil de 9 maanden ook even meepikken, ben benieuwd:D

liefs

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja hij is thuis, maar het kwam niet door de sneeuw..
    Compressor stuk, dat kan ook in de volle zomer gebeuren ;)

5. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Ja begrijp ik 'meid!!! Heb ook bang voor donderdag, maar gelijk de gyne zegt er is maar 5 procent die dat aan de hand krijgen... Maar helaas het is soms dichter Bij dan je denkt..
    Ik duim alleszins voor een super echo !!!

6. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Vervelend Jane!!! Wel fijn dat hij terug is nu :)

Hier ook naar de negenmaandse beurs maar dan zaterdag de 23 ste... Zal waarschijnlijk het drukst zijn :(

Hier ook moe geweest vandaag en beetje misselijk maar allemaal goed draagbaar....

Liefs

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    doo ok fijn dat het allemaal draagelijk is, nog maandje zijn we allemaal 12 weken =) jeeeee

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ohh ik ga de 24e maar dan voor de huishoudbeurs en met een goede echo 22e ook ff lang de 9mnd beurs

9. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Succes met je echo vandaag!!!

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    hee meiden,

even een ego bericht.... willen jullie in mijn album kijken bij zwangerschapstesten ?? volgens mij ben ik weer zwanger, 9 dpo en 5 dagen voor nod.... veeeels te vroeg maar ik zie streepjes haha

jennifer, ik las dat bij jou het bloeden begonnen is... ik ben blij voor je dat het nog redelijk vlot op gang kwam, maar wat moet het zuur voor je zijn ! veel sterkte meid . dikke digi knuffel.

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hippo ja ga kijken

ja ik ga ook de 24ste =) ook bij de huishoud en bij goede echo de 9 maand

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    zie idd streepjes, ik hoop het voor je!! zie alleen dat je pas MK gehad heb, waren de testen alweer negatief? want ik had toen heel lang nog HCG, klink nu als een bith maar wil je alleen evt weer verdriet besparen dat ik dit vraag. :( ik hoop dat he zegt dat ze al negatief waren en je gewoon weer zwanger bent, het kan gewoon wel heel goed

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ja hoor die waren allang negatief ;) geeft niets hoor dat je dat vraagt snap ik wel ;)

klopt jij was er niet meer bij hé toen inge en ik onze miskraam kregen, de testen van mij waren al best donker maar werden steeds lichter tot het een tuurstreepje was... toen wist ik gewoon dat het mis was en 14 januari begon het op gang te komen, 15 januari was de test al helemaal negatief

14. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    balen dat zo gelopen is, maar andere kant wel weer fijn met die wetenschap dat nu weer positief is, ik hoop zo dat het gewoon nu wel helemaal goed blijft gaan, blijf je dan wel hier lekker hangen? ook al ben je van okt? =) maand is amar een begrip he ;) ik zat vorig jaar bij aug en ben in juli bevallen ;) gewoon hier komen;)

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Haha ik was zobiezo van plan om jullie allemaal in de gaten te houden door hier regelmatig langs te komen

Ik ben bij beide kinderen een maand te vroeg bevallen

14 januari mk moet ik als eerste dag rekenen in een cyclus van volgens mij 33 dagen dan zou ik 26 oktober nu uitgerekend zijn dus ik zou heeeel misschien nog net in september kunnen bevallen haha eerst maar eens hopen dat ik nu wel snel een knal test heb en dat het een mooie plakbeeb is

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    idd we helpen je wel door die tijd heen, hoop zoooo voor je!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mamajo leuk..wie weet kom ik je tegen samen met al die duizenden mensen haha

hippo zal ik je weer toevoegen!?
    ik zie een roze streep!!!
    hopen dat hij donker wordt!!!

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    neem jij je dochter trouwens mee Rica? hoe oud is zij? ik neem me dochter niet meer, lekker kinder-vrij op stap hoor:)

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee oohh met die kinderwagen te zeulen in de drukte! en de hele dag in de kinderwagen wil ze nu al niet. nee doe ik hasr en mijzelf geen plezier mee dus ze blijft thuis.
    ze is bijna 17maanden, die van jou?

20. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    26 jan 18 maanden geworden, leuk eerste kind net zo oud en 2e kind ook grappig =) nee idd je kan beter kinder-vrij gaan met die drukte en ze hebben er ook niets aan, we nemen maar 1 kind mee, amar die is lastig thuis laten;)

Deel Deze Pagina