zo lig nu op bed te relaxen, ik zit helemaal vol in mn hoofd. Hoop dat het morgen los komt maarja we zien het wel. we hebben net weer even hartje gehoord, ML was wat bezorgd vanwege de koorts en konden gister het hartje niet vinden Ik heb hem nog gewaarschuwd dat dat kon omdat het nu nog wel erg vroeg was om een hartje te vinden. Net kon je ook echt horen dat hij alle ruimte had want zo was het hartje er en zo was het weer weg. Nou hoe gaat het met jullie meiden!????????
Hey rica heb ook een angesound gekocht en moet zeggen maakt me echt wel gerust!! Ik vind het hartje alleen smorgens op nuchtere maag helemaal rechts onder juist een galloperend paardje In de avond als Vl. Wil meeluisteren vind ik het meestal ook niet
Hey Hey, hier ook weer een berichtje van mij. Zal straks alles eens bij lezen, gister een top echo gehad en zelfs 3 dgn vooruit gezet wat ik wel vreemd vind maar wel blij mee.
Hoest nu met je betreft hoofd vol? heerlijk he zon A>Sound zei net ook al tegen Doo, zelf durf ik het niet. jammer dat VL niet kon horen, miss ook ochtend doen, even samen momentje? hier voel ik me apart, soms minder misselijk, maar ook steekjes onder, soms beetje groei pijn met vlagen of ineens en hartklopping, je merkt echt dat de laaste twee weken qua aanleg eraan komt, kindje s met 12 weken gewoon compleet
doo ja hier als ik geplast heb maar wel volle maag en ook rechts onderin haha Ik vind het ook een gerustelling en ben mij ook echt bewust dat het soms niet te vinden is. jane wat goed!!!! 3 dagen voorruit ach hij/zij groeit lekker als kool Ik mag vrijdag! mn dochter is nu ziek, ik weet alleen niet wat de boosdoener is, of griep en koppijn of haar oren! ze grijpt naar haar hoofd als aanvallen en krijst als een gek dan. Vanmiddag even naar de dokter! helaas voel ik mij ook nog zo slap als een zeem...je kan mij uitwringen want ik zit nog steeds vol en zweet als een otter!
Hoi hoi Vanmorgen weer een echo gehad en alles zag er goed uit de kleine was erg druk aan het bewegen en doen en zat elke x met zen handjes bij het gezicht erg mooi om te zien, de foto is wazig omdat ik er een foto van heb gemaakt. Verder hier erg moe als ik maar even kan slapen dan doe ik dat ook en de misselijkheid ect is niet erg fijn meer en erg vermoeiend. Mee lezen doe ik zeker wel maar van antwoorden reageren komt vaak niks sorry hoop me over tijdje wat beter te voelen
mooie echos meiden! hoe kan het dat het bij de 1 zo superscherp is en bij de ander niet...ik zie soms echo's voorbij komen dat ik denk wow dat is haarscherp en als ik mn eigen bekijk denk ik hmm minder. hey mamajo ik zie weer patatjess hmmmm (grapje he)
Rica krijg meteen zin in mac patatjes haha ja ligt denk aan moment van de foto en hoe kindje ligt en miss ook deel van hoe apperaat is, mijn echo is ook niet heel duidelijk, hier zitten de armpjes enzo net mooi...heerlijk hoor!