September 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bellybell, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyftSierra

9 sep 2012
    39
    0
    0
    nieuw vennep
    dag dames,

ik heb gister mijn eerste echo gehad, en alles was goed gelukkig
    nu durf ik wel wat dingen te kopen en te geloven dat ik echt zwanger ben... kindje is nu 4,6 cm en ik ben 5 dagen vooruit gezet. dus nu 11 wk en 1 dag.

ik heb alleen nog helemaal geen buikje zoals jullie...

wie gaan er allemaal naar de 9 maanden beurs? ik ga vrijdag avond ( gratis kaartjes van de kruitvat)..

liefs een gelukkige aanstaande mama haha

2. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Rica mooie.buik.meid.. begint ook al goed.te groeien.he.. :)
    Vind.de test idd wel wat licht, maar.weet niet wanneer die lichter gaat worden.

Sammy, wat fijn dat de echo helemaal goed is.. :)
    Je.buikje komt echt.wel.hoor, op.het einde denk je, ik heb het gehad met me buikje.. als.je bv je.schoenen aan wilt doen. Haha..

Ik wilde wel na de 9 maanden.beurs leek me.erg leuk, maar ik.ga niet. Haha.
    Zag dat mijn zus vandaag ging, beetje jammer dat ze niet even.gevraagd heeft of.ik.ook.mee wilde. Maja.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hey meiden ik lees ook nog steeds mee, ook hier komt reageren er vaak niet van, nog steeds zo ziek..
    Fijn om al die mooie echos te zien, wij mogen maandag

Ik wilde ook gaan, maar gaat helaas niet lukken ... :(

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mooie buikjes!!!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hoe gaat het meiden??

neemt ze misselijkeid al af? hier wel kan ik nu eindelijk zeggen...

ja lichte test vind ik ook, denk er maar niet teveel over na
    morgen mn termijn echo, vindhet best spannend!

6. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    hier neemt de misselijkheid ook echt af..
    kan weer eten wat ik wil.. Maar wil dez\e zwangerschap wel een beetje op de kilo's gaan letten, ik wil er niet weer 40 kilo bij hebben, dan weeg ik strak 105 kg.. :O daar voel ik toch echt niks voor..

Spannend morgen de termijn echo, miss kunnen ze je dan ook echt gerust stellen meid..
    ik vind het ook weer spannend hoor, alleen ik moet nog 6 dagen wachten... pff.. ik wil nu nu nu.. haha

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    40 kilo joh!?? hier 16 maar ook zeker wat blijven hangen na de zwschap!
    ik kan wel eten, eet alleen niet veel want ik zit zo vol.....en ik hou van eten! :)
    kan me voorstellen dat je niet op 40 kilo zit te wachten.

8. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    zo opzicht was het merendeel van de 40kilo er wel vanaf, voor ik op nieuw aantelde.
    was 32 kilo kwijt, dus best netjes vond ik zelf.. heb er ook niks aan gedaan, ben niet gaan sporten ben niet gaan lijnen heb niet op mijn eten gelet, helemaal niks.. :) Hield wel heel veel vocht vast..
    ik ben niet echt een goede eter, jha brood kan ik me aan vol eten, maar warm eten maak je mijniet blij mee, als kind al niet.. haha..

maar 16 kilo valt toch binnen de norm. is toch redeljik normaal?

9. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hoi ladies ik lees nog mee hoor.. Ben zo druk geweest op het werk dat ik geen kracht overhad om hier nog te reageren.

DeMisselijkheid in de ochtend neemt hier ook af. In de middag en avond heb ik er helaas nog last van...

MijnBuikje begint nu wel flink te groeien vind ik zelf.

MorgenNaar de negen maanden beurs!

Rica succes met jullie echo vandaag!

Liefs

10. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Goedemorgen,

Fijn dat je buikje goed begint te groeien :)

Ik ga morgen ook even piepen op de beurs... Gaat wel druk zijn denk ik! :)

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    leuk dat je buikje groeit Gekko, hier ook. heb 6wk en 10wk naast elkaar gelegd in picassa en zooo leuk:D

Fijn dat de misselijkeid afneemt bij jullie. Hier schommelt het heel erg, ene moment lijk ik misselijk-vrij, andere heb ik weer hele avond en ochtend last, vooral de avond, denk dat komt door eten....maar ik MOET vreten anders word ik eng, probeer me ook te beperken tot appel en zoveel mogelijk brood IPV snoep.

Bij me dochter was ik van 55/60 >> 71 gegaan en meteen na de bevalling weer 65 en heel snel weer 60. Daarna blijven hangen op 60 tot me dochter 18 maanden was...hup me esprit broek maatje 26 uit de kast, ik weer trots, paar dagen later ZWANGER, dus broek weer in de kast met groot slot erop ;) over 1,5 jaar weer poging ;);)

Jullie oon zon dichte neus, vind heel iritant, ben al hele zwangerschap verkouden, dichte neus, en nu echt verkouden met keelpijn en loopneus.

Oja en ook naar de beurs wil de HH en 9 maand beurs zien in 1 dag, wel de laaste dag dus zal wel alles op zijn, ben benieuwd, en anders volgend jaar opnieuw.....iedereen veel plezier. Ik hoop leuke zwangerschapshirt te scoren:D

KAN NIET WACHTEn tot donderdag, heb weer VK afspraak en neem aan dat ik hartje mag horen, ben dan 11 weken, week erop 12 weken en dan echo...jeeee en met 13+3 iedereen vertellen:D

hie doen jullie vertellen? ik met een shirt : ik word grote zus, is alleen voor familie. Vrienden + werk weten het al;)

12. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0

Hier weet iedereen.het allang.. hihi.. toen ik met 6+1 een.echo had, hebben we het iedereen vertelt, familie wist het toen al. :)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oke op mn mob dus by deze sorry voor de typfouten

echo was super, het schopte en dansde in het rond!
    mooi gegroeid maar moedt wel inwendig voor een wat scherper resultaat.
    ik zei voor de gein, goh kun je even tussen de beentjes kijken hihi en ze zei al dat het in dit termijn altijd een jongen vaak lijkt vanwege de grote clitoris haha
    en ik zag ook een uitsteekel en ze zei ook dat je zo zou zeggen dat het een jongen is maar daar kun je geen pijl op trekken helaas!! ze nam weer lekker de tijd, vind het echt toppers.
    ik kreeg 1 dag extra dus nu 10+3 (17sept)

zal later foto maken van onze dancing queen/king :)

14. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat er al een september 2013 forum bestaat. Ik wil me graag aansluiten bij jullie. Ik ben 20 september uitgerekend van mijn 2e kindje.
    We zijn erg blij met deze zwangerschap. Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik woon in het westen van het land en werk drie dagen in de week in een kinderdagverblijf op de verticale groep. Ook werk ik 1 dag in de week als freelancer. Ik geef ook babygebarencursussen aan ouders. Kortom een druk maar gezellig leventje. Ons huis staat al bijna een jaar te koop omdat het eigenlijk een beetje te klein is voor 4. Maar in onze harten is er plek genoeg dus dat komt wel goed.

Komende donderdag hebben we eindlijk de termijnecho. Duurt nog zooo lang. Hopelijk zien we onze uk dan voorbij zwemmen.
    x

15. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hoi dames!

Ik breek weer even in met goed nieuws! :D ben weer zwanger!!!! :D

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jaaa inge zag het al ! gefeli meid!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hey meiden, even niet geweest hebben het zo ontzettend druk gehad sorry!!
    Ga vandaag even bijlezen, enne moet dit even kwijt:

Vandaag 12 weken joehoe :D nu spreken ook mijn artsen van een doorgaande zwangerschap echt een mijlpaal voor ons!

18. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam

Yeah !!! Gefeliciteerd !!!

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks meiden! Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 31 oktober uitgerekend! Ben zo blij :) :) :) ben wel een stuk onzekerder merk ik! Kan niet wachten tot ik weer zo ver als jullie ben, zo rond die 12 weken!

20. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jeeee Inge GEFELICITEERD ben super blij voor je!! Hopelijk kan je toch lekker genieten.

Jane jeee jij 12 weken, heerlijk he. Merk dat de laaste weekjes voor de 12 weken erg spannend zijn, dat had ik bij me dochter ook 10+3 maar toch zo bang dat je net voor einde de streep niet haalt, gelukkig komt het heeel vaak goed na 9 weken. geliciteerd met de mijlpaal meis!

Welkom nieuwe zwangere ( sorry ben erggg dement)

leuk dat je al verteld heb Rica met 6 weken, en waarom niet toch? Ik heb daar andere reden voor dat ik pas vertel met 13 weken, niet vanwege de angst voor miskraam.

hier dus nu 10+3 en donderdag weer VK ben dan 11+1 en neem aan dat ze even hartje luisterd, kan niet wachten wil zooo graag weer bevestiging zoals ik al zei bij Inge stukje...zeker als ik me nu beter voel...me buik ineens zo zacht is, en dan word je onzeker, geen reden toe, maar gewoon....je bent er bijna en lijkt onwerkelijk.

Hoe was de beurs meiden? Gratis echo gehad? ik vrees dat het niet gaat lukken, ga niet om 9 uur voor de deur liggen, ga gewoon 11 uur naar binnen en ben er rond 1030 en zie wel, ga meteen naar hal 8 maar ben niet alleen, dus wat niet lukt lukt niet:D
    merk wel dat ik mega behoefde heb aan bevestiging, droomde dat ik met angelsound ging luisteen en hartje hoorde, gelukkig een positieve droom.

knuff meiden

Deel Deze Pagina