Hi allemaal, @buikjes: wow zien er allemaal erg goed uit! @echo's: spannend allemaal, volgende week mag ik op termijn echo! En ik kan niet wachten!! @jane: jij was toch ook bij 1-15 sep mama's? Gefeliciteerd met de 12 weken en nu echt genieten..!!!! Ik heb nu een angelsound, en dat geeft me zoveel geruststelling om naar hartje van de baby te luisteren. Ik weet alleen niet of het nou echt schadelijk ik of niet?
gaaf angelsound, ik heb niet, durf ook niet, zou denk ik elke dag gaan luisteren hier mijn buikfoto van 10 weken afgelopen woensdag. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
INGE gefeliciteerd meid!!! Super nieuws!!!! Jenn hoop dat je echt snel mag volgen meid!!! Je verdient het!!!
Hoi meiden .. Hoe is het bij jullie ? Hier de typische kwaaltjes als misselijk spugen moe pijnlijke borsten en vollere borsten ... Die vollere borsten vind ik dan weer niet erg haha Volgende week heb ik mijn eerste echo ! Ik ben dan volgens mijn berekening 6,3 weken n ik hoop enorm op een kloppend hartje ! Jullie kwaaltjes zullen ondertussen al aan het minderen zijn of niet ?! En ik zag ook weer een paar buikfotos mooi meiden !! Hier begint mijn buik opeens hard te gaan ??? Echt raar krijg al echt zon bolling
Leuk hippo!! fijn he zo lekker zwanger voelen. Hoop dat Jen je snel volgt heb ff druk maar ff snel, gisteren echo gehad op de 9 maand beurs en was geweldig. lekker dansen was hij/zij en mooi 4.5 cm
spannend meid... Die eerste echo.. hier worden de kwaaltjes wel wat minder.. gelukkig niet meer zo misselijk, dus wie weet kook ik binnen kort weer zelf.. haha. of niet natuurlijk
CJJM fijn dat minder word, hier ook, zou me normaal weer zorgen maken maar door me echo zondag doe ik dat niet, wel beter niet meer zoveel misselijk he. Wel lekker als er voor je gekookt word =)
Bekijk bijlage 308752 Bekijk bijlage 308753 vandaag de echo gehad... was echt super zenuwachtig de afgelopen dagen pff.. vanaf zondag echt ontzettende buikpijn.. Maaaar alles was goed, we hebben de armpjes en de beentjes gezien.. het snoetje en het hartje.. Vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen.. met tranen in me ogen heb ik liggen kijken en luisteren.. zooow mooi en zooow bijzonder.. helemaal in love met ons beebje <3 zal zo nog even een buik foto plaatsen, pas niet meer in het bericht.. hihi
Bekijk bijlage 308754 Bekijk bijlage 308756 en mijn buikfotos, vandaag 11+5 weken ben trouwens ook eerder uitgetelt, 13-09-2013 ipv 16-09-2013
heey wow mooie buik foto en mooie echo zeg!! heel gaaf! Gefeliciteerd! hier bloedgeprikt vanmorgen voor combitest, 12 weken en suiker ( ivm eerder diabetis ) zal ook eens foto maken =) Zijn er nou zo weinig zwangeren in sept? Wel lekker hoor rustig groepje dat wel =) zal wel ander topic zijn die drukker is haha. straks naar de VK. Zal nu meteen even foto maken xxx
nou hier zijn ze dan, moet wel zeggen dat als ik vergelijk met CJJM ik erg tegenval hoor....heb even een stop of zelfs een krimp. DUs ik wacht op die mooie groei spurt hihi...ben zelf ook niet slank dus zal ook wel meespelen, hihi.. NU ben ik wel 1.55 dus vrees dat ik ook nu niet heel groot zal worden, maar goed hier zijn ze, met kleding, ochtend 11+1 gemaakt met me mooie nieuwe belly shirt =) oja heb op de beurs mooie fotos gemaakt zal die ook ff spammen Bekijk bijlage 308859 Bekijk bijlage 308860
sorry mag maar 2 per bericht dus weer nieuw bericht ff spammen deze zijn niet anoniem maar goed ga even vanuit dat voor de gene voor wie geheim is hier niet kijken maar ga ze straks voor zekerheid weer verwijderen maar wil even delen Bekijk bijlage 308861 heb ook nog 1 van nivea mag je soort reaclame poster na spelen met eoa hunk ( ahum) wel erg leuk. en een cover van VROUW magazine =) ben gek op fotos dus vond ik geweldig.
@mamajojo, hihi sorry, maar denk dat mijn buikje gewoon een beetje groot is.. Hihi.. Maar jij hebt toch ook al een mooi buikje.. Laatste 2 foto's zijn idd niet echt anoniem.. Haha.... Ik ben ook maar 1.55 hoor... En kan niet zeggen dat ik niet groot ben geworden.. Op me profiel staan foto's van de vorige zwangerschap.. Veel plezier bij de vk.. Heb je ook een echo?