September 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bellybell, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mooi hoor CJJM, nou dan ben ik jaloers op jouw buikje hihi, ach komt wel.

nee geen echo maar wel hartje luisteren, sneltreintje, echt schattig =)

2. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    het leuke van zwanger zijn is:
    MIDDEN IN DE NACHT KLAAR WAKKER ZIJN EN NIET MEER VERDER KUNNEN SLAPEN.... WHAAAA BEGINT DAT NU AL... :(

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Ojee ja lastig he, ken het wel, ben je even waqt gaan doen? even uit die cirkel komen?

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hier trouwens vandaag ineens weer licht zeurende ongesteldheids pijn en misselijk.....met 11+2
    heb gisteren hartje gehoord dus maak me geen zorgen

maar is dit herkenbaar?

heb bijna hele 3 maanden bijna niets gevoeld qua ongi-gevoel...nu is het licht zeurend en daarbij ook echt misselijk en bah-gevoel...koud en soms een hart klopping.

ben miss aan groeien ofzo?

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi mamajo,

ik herken het wel hoor.
    Ik heb ook van die groeispurts met extra misselijkheid en ongesteldheidskrampen.
    Zolang ze weg gaan vind ik het prima.

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ok fijn, ja zal ook wel goed zijn, maar tis altijd zo dat je denk van huh wat is dit nou =)
    als groeien van kindje en dus mezelf is vind ik het wel leuk haha

alleen ben precies op werk en kan dus bijna niets klaarmaken met zon BAH gevoel haha, maar omdat ik 2 dagen maar werk, hou ikhet altijd maar stil, zoalng ik niet spugend voor de pot hang haha

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ben je ook zo misselijk?
    Ik heb eerst Primperan geprobeerd en nu aan de Emesafene.
    Ik moet zeggen dat het wel wat beter gaat.
    Ik kan ook echt niet nadenken als ik zo misselijk ben..

Ik ga zo eindelijk na heel veel weken een uurtje shoppen.
    Kijken of mijn maag dat trekt.
    Duimen dat we ons snel weer wat beter voelen..
    Mooie foto's trouwens van de Prenatal!

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hi, balen dat je medictaie nodig had, maar gelukkig gaat het beter. Veel plezier met shoppen.

Dank je wel:D en ik ben misselijk maar niet op de manier dat ik moet spugen ofzo. meer combi van: misselijk BAH gevoel+ menstr gevoel+borsten zeer+ licht hoofdpijn....en dat allesmaal ineens weer, terwijl het even rustig was.

hormonen;)

geniet jij van shoppen, ook voor de beeb?

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Nee ik geniet nog niet echt. Maar dat komt ook omdat ik nog niet weet wat het wordt en de misselijkheid verziekt alles.
    Ben jij wel blij zwanger?
    Mijn man en ik wilden graag nog een derde maar het liefst zonder zwangerschap vanwege de misselijkheid en soms negatieve gedachten.
    Gelukkig voel ik het kindje soms al bewegen dus dat maakt het wel makkelijker.
    Shoppen gaat m niet worden vandaag, veel te misselijk.

Morgen misschien even naar ikea want de oudste twee krijgen een stapelbed.
    Werk ze jij!

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hey balen dat je je zw schap zo ervaart maar snap je wel. ik voel me denk ik nog niet zo slecht, want ik vind zwanger zijn zelf wel leuk, zeker als straks gewoon bekend is met 13+3

wel leuk dat je 2 oudste een stapelbed krijgen, mogen ze zelf uitzoeken?

dat bewegen lijkt hier soms ook. weet alleen niet zeker, dus heb zoiets van, ach geniet wel ff in stilte

ervaren jouw kindjes het bewust?
    mijn dochter van 19 maanden niet, heb wel geleerd hoe ze baby kusje kan geven dan geeft ze kusje op buik, maar denk dat dat meer "aanleren"dan echt snappen is =)

11. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.810
    4.585
    113
    *breek ff in*

Kom ff zwaaien naar de mensen waar ik toen mee naar het prive forum ben gegaan. Zie dat het daar helemaal dood is en jullie weer terug zijn naar hier. Fijn dat het allemaal goed met jullie gaat zeg... En wat een mooie buikjes zag ik hier al voorbij komen zeg. Lekker klein groepje nu hier, heerlijk. Meiden, geniet allemaal nog van een hopelijk onbezorgde zwangerschap. Groetjes

*breekt weer uit*

12. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hey belly hoe gaat het met jou dan? Alles goed met je zwangerschap ??

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou nog steeds dezelfde mensen vanaf begin hoor :)

dames hoe gaat het!? hier goed...erg rustig... geen kwaaltjes! alleen snel vol met eten. is geen straf :) komt straks genoeg bij.

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    hee meiden,

ik kom weer eens even kijken hoe het met jullie gaat.

ik heb dinsdag mijn eerste echo, ik vind het zo spannend, en ik heb er zo'n zin in !

oh enne mijn zusje is ook zwanger, volgens onze eigen berekening is ze een week na mij uitgerekend

hier erg misselijk, soms tot spugen aan toe ! moe moe moe, en nu met 6 weken begint het buikje al langzaam op te zetten.

15. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey meis dat kwam omdat er idd niet meer gesproken werd, maar je moest er ook voor betalen toch? of was dat inmiddels opgelost?

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Rica: haha ja idd, wat er niet aankmt gaat er ook niet af ;)

Hippo gefeliciteerd ook met je zusje, leuk ;) balen van je misselijkheid dat komt idd nu met 6 weken ja.

hier al 3 dagen beetje licht menstruatie pijn, maar ook zeer met staan, dit had ik na de bevalling, dat als ik stond het voelde alsof de boel naar beneden kwam en me banden het niet konden houden....nu weer:x

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en mamajo begint het alweer door te groeien? begint nu een "bolletje" te worden i.p.v puntje he ;)
    bovenkant gaat nu ook komen...alleen heeft ie bij mij echt lang stilgestaan en wat gekrompen! Nu gaat hij weer denk ik..
    morgen foto dag...jij ook? kunnen we even vergelijken :):)

hoe gaat het verder!??

hippo en inge wanneer mogen jullie?
    vinden jullie het weer spannend?
    ik had na mn mk wel het idee, ja het zit nu echt goed...voelde me op en top zwanger. Hoe ervaren jullie het nu?

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Ben benieuwd naar je foto, ik ga morgen weer =)

morgen 12 weken, heb al week dat ik heel laag, bij venusheuvel ïets voel van binnen wat beweegt, en tegen mijn huid duwt.

voor de moeders: het voelt precies als dat je met 20 wk je kindje voelt draaien, zon gevoel

ik geloof nooit dat kindje al is, want die kan die kracht niet maken, maar voel duidelijk IETS bewegen. heeel laag. zal dat je BM zijn ofzo?
    ben benieuwd of jullie snappen wat ik bedoel.....tis net alsof er twee tennisballen zitten die rond draaien, maar daarbij je lichaam aanraken.

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden!

Wat een mooie echo's en buiken komen er al voorbij hier :D Ben JALOERS op jullie!!

En jeetje, voelen sommige nú al de baby?! WOW! Dat is wel héél bijzonder toch?? Ik voelde Zoë pas bij een week of 22 echt duidelijk.

Met mij gaat alles prima eigenlijk. Ben kwaaltjes loos, had liever wel wát kwaaltjes gehad! Ik moet 's morgens wel eten, anders wordt ik wel misselijk als ik teveel doe maar goed.. Dat had ik geloof ik voor de zwangerschap ook al.

Ik heb maandag mn eerste echo, vind het zó spannend!! Hoop echt dat het nu wel goed zit.... En dan die 12 weken voorbij, wou dat ik alweer zo ver was als jullie!

Het is wel rustig hier in het clubje of niet? Zitten jullie allemaal in de beruchte vermoeiende weken? Ik had het bij de zwangerschap van Zoë. Een week of 2, 3 dat ik echt dood en dood moe was. Al dacht ik wel dat dat rond een week of 8 was of zo bij mij...

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hier mijn buikaandeel...
    zo op de foto lijkt het echt anders voor mn gevoel :) voel me in die wijde kleren net een olifant...

heb trouwens 25 maart een geslachtsbepaling, ben dan 15+1 dus had al gebeld dat het te vroeg was en die vrouw zich echt had vergist.... maar ze zei we kijken gewoon en als we het niet kunnen zien dan mag je nog een keer...
    ik twijfel, 15 weken is wel vroeg hoor niet dan?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina