September 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bellybell, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam

Mooi buikje r ica !
    Wij hadden gisteren de 12 weken echo en de echoscopiste wist met 70% zekerheid wat het geslacht is :)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    En?en?en? hihi

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mooie foto Rica, ja voor je gevoel is altijd anders ja, zal zo ook evem maken nog, maak altijd in me ondergoed IVM mooie vergelijking, ach kan ik meteen slapen daarna ;)

Glekko en??

hier 12 weken nu, heeeerlijk, al vind ik het wel eng idee dat morgen die veel zeggende echo nog komt, combitest nekplooimeting, met Nynke was alles gewoon goed, en heb geen reden bang te zijn, maar ja tis zo veel zeggend he.
    ben 16 maart jarig maar durfde nog niet me taart met echofoto te bestellen;) ach kan mooi de foto van morgen erop =)

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
  5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    jij heb trouwens meer een punt, wel erg mooi. Had met me dochter altijd een bal-buik, dus altijd rond, nooit punt.
    miss heb ik teveel spek ;)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    punt ja had ik bij mn dochter ook pfff en als ik buk een hele grote vetrol hahahaha
    Ik WIL EEN BOOOOOLLLLL...ik hoop toch echt dat het sneller als bij mn dochter gaat. sommigen zeiden ohhhh was je zwanger!??
    En bedankt he hahah
    maar dat puntje is waar, bj mn dochter net zo haha ze dachten allemaal ooh dat is een jongen..nou egggg nie haha

mooie foto, je ziet idd dat het opgezette wat minder wordt en het nu een vorm gaat aannemen :)
    Over 2 weken weer...hoevaak doe jij!??

glekko ennnnnn??? ben benieeeuwd!?

wie gokt wat eigelijk??
    ik een meisje voor mijzelf...ik zie mij echt in de meidendingen en voel me net zo als bij mn dochter...Jongen is net zo welkom hoor!

7. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hi ladies ... sorry hoor ! Heb weer heel veel last van migraine :(
    Jullie hebben echt hele mooie buiken... bij mij zie je alleen een punt.
    Ook heb ik vandaag al de hele dag l pijn in mijn zij die ook trekt naar mijn rug.
    Hebben jullie dat ook!

Onze combinatie test was helemaal goed gelukkig en de baby is goed gegroeid.
    De vk wist met 70% zekerheid te zeggen dat het een meisje wordt !!! Zo leuk!

Ik ga met 16 weken wel een geslacht bepalende echo doen, want wachten op de 20 weken echo duurt mij veel te lang

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Glekko: sterkte met de migraine. Gefelicieerd met je combitest

Ik vind puntje juist heel mooi:D heb dat nooit gehad en toch echt een dochter

ik denk nu persoonlijk een jongen dus ben benieuwd

oh meiden ik word gek van zenuwen, stom he, wrs omdat dit laaste belangrijke grens is voor 2e trimester, is kindje gezond en compleet? gaat alles nog goed.....ik heb al week groeipijntjes, wat uistraalt naar benen...goed teken, nu ook heel erg, maar is ook zenuwen haha

mag vanag 9 uur niet meer plassen tot 10.50 na de echo. dus word lastig, maar goed heb me dochter in bad naast me zitten dus probeer afleiding te zoeken.......

heb met 11 weken nog hartje gehoord, maar toch is dit weer heeel spannend.

9. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jaaaa alles was goed. Kindje was lekker aan dansen, 5.6 cm met precies termijn van 12+1/2 Dus niet verder of terug gezet meer sinds 7 weken. Alle 3 de scores boven de 10 en 12 duizend. Kindje was compleet voor zover de 12 weken echo controleerd. helemaal super! nu nog weekje volhouden en dan bekend maken. eindelijk .

ziet iemand toevallig de NUB hier?.
    12 weken en 1 dag (2).jpg

10. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Yeahh gefeliciteerd meis!! Super nieuws hè..

Oh ik ben echt helemaal geen nub expert! Sorry

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    haha geeft niet hoor, grappig de meeste die gokken denken meisje NUB te zien op andere sites, ben dus reuze benieuwd =) weer een dochter haha

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou knap dat ze dat kunnen zien want ik vind het niet duidelijk voor een nub :):) ik ben ook een leek met nub zien haha

Ben benieuwd!

13. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ik ook niet hoor, ach 1 mei de 20 weken echo, hopelijk zien ze het daar wel

14. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Ik denk trouwens een jongen ..

15. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Goeieavond dames...

Sorry dat ik niet veel reageer, ik ben gewoon te moe en heb te veel pijn..
    :( zo niet leuk. Vandaag ook weer bij de fysio geweest en weer de rest van de dag plat gelegen en op de bank gehangen. Baal er echt van, kan niet eens normaal met me binkie spelen.. K@t ongeluk ook. Bah..
    Maar genoeg geklaagt....

Ik lees wel nog steeds mee.. :) dat wel...
    Zag weer een paar mooie buikjes voor bij komen en mooie echo's. Super..

Inge en Hippo spannend die eerste echo...

Ik mag dinsdag al na de gyn, heb de afspraak een weekje vervroegd. Omdat manlief van baan is gewisseld. Kwam de andere afpraak niet meer uit.. Dan maar een weekje eerder.. Vind ik helemaal niet erg..
    Ben wel heel benieuwd wat de uitslagen zijn van bloed en urine..
    Ik heb er niet echt een goed gevoel bij. Maar goed.. Dat zien we dinsdag wel weer..

De hele tijd heb ik gedacht dat ik een meissie kreeg, maar krijg steeds meer het gevoel dat het weer een binkie word.. Met 17 weken een extra echo.. Vind 9 weken wachten tot de volgende echo ook wel erg lang, hihi...

Hier mijn buik foto van deze week

Bekijk bijlage 310613

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    CJJM jeetje wat erg om te horen dat je je zo klote voelt. Je hebt geen goed gevoel bij je bloeduitslagen? Hoe komt dat meissie?
    Mooie foto hoor!

hier baal ik inmiddels echt dat ik maar 1 broek heb, en dus tussendoor rot broeken aan moet doen als positiebroek, maar volgende week op me verjaardag neemt me vriendin haar fijne broeken me te leen =) hb nu echt zo dikke vette zachte buik ;)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh maar 1 broek? wat voor maar heb je dan?
    zit er niks voor je bij op mp? Zijn genoeg leuke dingen te koop. Het is toch wel fijn als iets goed zit, ik weet er alles van :)

Ik denk meisje en nog 16 dagen ...haha ik vind het super spannend zeg!! nog spannend als bij de bevalling van mn dochter toen ik he tniet wist.

cjm wat rot dat je veel pijn hebt zeg...en dan ook nog moe..
    vermoeidheid hier ook wel wat...
    Mooi buikje, hij blijdt nu beetje hetzelfde he?

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    oh knap Rica dat je het nog niet wist bij je dochter, gaaf. zou ik niet kunnen, spannend nog 16 dagen. Ik wacht tot de 20 weken echo

Ik heb exspres niets gekocht erbij omdat ik van vriendin zaterdag hoop te leen krijg, is dan zonde iets te kopen, dus zing het even uit ;)

voel me echt minder moe en misselijk, wel fijn, ook wel minder onzeker, realiseer me dan ineens dat ik geen echo meer krijg voorlopig maar tis allemaal prima:D kindje met 12 +1 gezond gezien dus ga er vanuit dat niet zomaar veranderd:D

19. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    @mamajojo, ik heb er geen goed gevoel bij omdat ik nu al dezelfde klachten begin te krijgen als bij me vorige zwangerschap. Meer hoofdpijn, vocht vast houden en sterretjes zien.
    Dus daar ben ik niet zo blij mee. Maja komt goed..

@ rica, voor me gevoel blijft me buik nog wel groeien, maar niet meer zo hard meer.. Vind ik ook niet zo erg.. Haha..

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mama hoe gaat het nu??
    dacht dat het nu wel minder zou worden met de misselijkheid ;)

hier geen last! Mag straks weer naar de vk voor mn intake en even naar het treintje luisteren :) P1010570.jpg

Deel Deze Pagina