Ja dat vind ik zeker een heel goed idee! Dan kunnen de meiden van het clubje het alleen zien als ik je goed begrijp? Vind het prima!!
Hallo dames, allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! Mag ik me hier ook melden? Dat andere topic is me veel te groot, dat ga ik nooit bijouden! Ik ben zwanger van onze 2e, uitgerekend op 7-9-2013. Nog aan niemand verteld, dat doen we na de 1e echo. Geslacht wil ik graag weten, al weet mijn man zeker dat het een jongen wordt We wisten het bij de 1e ook, hebben dat ook gewoon tegen iedereen verteld. Dat vond niet iedereen leuk, maarja, mijn kind, mijn beslissing Doen jullie ook mee aan Moeders voor Moeders? Ik donderdag een afspraak met ze om mee te doen. Bij de 1e ook meegedaan. Sayen: 7-9-2013 37 jaar, 2e kindje 29-1-2013 intake + echo
Ja ik snap zeker wat je bedoeld!! Wij hadden dat de eerste 2x gezegd en toen liep het helaas mis en dan moet je iedereen ervan op de hoogte brengen dat vonden we minder meuk dus hebben we dit x besloten het toch maar niet te doen ik denk rond een week of 10 dan ik het ga vertellen alleen aan men vader eerder denk ik want dat is men oogappel dus nog een dikke maand de mond snoeren Onze meisjesnaam staat vast en onze jongensnamen hebben ik en Vl. Elk een ander die we allebei heel graag horen dus de keuze wordt heel moeilijk bij een zoon... En jij ?
Jaaah nog een limbo!! welkom. Had net een vergissing gemaakt... Zijnna de bevalling pas overgegaan naar een besloten forum. Maar met 20 weken (dan komen de persoonlijke fotos etc) vind ik persoonlijk nog ietsje fijner. Dat is dan alleen voor de leden (wij dus) en voor de buitenwereld niet zichtbaar. Wat doen we hier trouwens met het aantal leden? Strax wordt dit ook zon megagroep als die andere haha. Rond de 25 een stop? Wat zeggen jullie...? Vind het altijd zo onpersoonlijk zon supergrote groep
ik heb nog het oude namenlijstje van mn eerste... maar geen idee ik ga er nu nog niet mee bezig houden. Ik wil eerst verder zijn ook voordat ik een afspraak maak bij de vk... Dan bel ik ook gelijk mvm, ik ga zeker mee doen!!
Ja 25 vind ik ook wel max en misschien moet je dan de titel veranderen in ledenstop. klinkt lullig maar anders haken er hier zoveel af en wordt het echt to much! belly was is de lijst? op hoeveel zitten we?
Lijkt wel leuk.. hoop het deze keer net zo snel zichtbaar is.. Bij me zoontje moest ik het met 9weken wel vertellen, je kon er echt niet meer om heen...
We moeten het er wel allemaal mee eens zijn... Misschien vind een ander wel dat 50 een mooi aantal is
Haha ja dan kan je er zeker niet meer om heen... Ik denk dat soms ook als m'n buik savonds zo opgeblazen is dit hou ik geen 8 weken meer vol
Ja heb gemerkt dat je de mensen dan te slecht leert kennen en nietmeer kan onthouden wat bij wie hoort. Ja, tegen die tijd gewoon een nieuw topic openeb met ledenstop... voorlopig zitten we er nog niet aan volgens mij
Wij wisten de naam al.voor we zwanger waren, zelfs voor de.bevalling van.mr zoontje.. We hebben zelfs de naam toen niet geheid gehouden.. bijna iedereen wist het als.. haha.. @mvm, ik weet het nog niet.. aan de ene kant wil ik wel, aan de.andere kant vind ik.het zo gedoe.. ik moet dat nog even.bekijken.
Nee misschien moet je de lijst even updaten? dan kan ik ook even instuderen wie wie is hahaha Maar 50 is ook aardig veel, ik kletst nu ook met een clubje mee van mn dochter en die is zo hecht, we hebben regelmatig meeting en het is goed te doen. Ook rond de 20 leden. net wat je zegt, nu kun je elkaar goed leren kennen. Vergeet niet de zwangerschaps dementie, ik heb hem nog van mn dochter maar die wordt echt erg hoor hahaha dus als ik wat vergeet of oversla nu alvast mijn welgemeende excuses hahaha ze zeggen dat het bij de 2e sneller gaat groeien, kan iemand het bevestigen? ik was bij mn dochter best klein... maar hoop dat het snel komt, ach ik heb nog een doos vol positie kleding dus dat komt wel goed...voor nu gelukkig mn eigen hippe kleren
ja die heb ik ook besteld! wat betreft de naam, die hebben we al.. voor een jongen en een meisje, nu afwachten welke het word.. de naam wil ik zeker nog niet vertellen.. misschien als dit topic besloten zou zijn wel aan jullie haha!
Ik ben ook voor een klein clubje. Besloten zou ik ook mooi vinden, als ik weet dat iedereen het kan lezen durf ik veel minder te schrijven. Ik heb soms het idee dat ik echt al een buik krijg, en soms valt het weer minder op. Maar als het nog sneller gaat dan bij de 1e dan vraag ik me af of ik het tot de eerste echo geheim kan houden.
♥ September 2013 Mama's ♥ So far, 12 mamas! Bij 25 mamas een ledenstop Niet omdat we zo onaardig zijn, maar omdat het anders érrug druk wordt ♥ De mama's en uitgerekende datum ♥ Bellybell: 01-09-2013 26 jaar, 2e kindje Liekj: 02-09-2013 24 jaar, 1e kindje Joosje: 06-09-2013 23 jaar, 1e kindje Deesje1984: 07-09-2013 ?? jaar, 2e kindje Dooo88: 09-09-2013 24 jaar, 1e kindje KnuffelBien: 10-09-2013 23 jaar, ?? kindje Cjjm2012: 17-09-2013 28 jaar, 2e kindje Gylaine: ??-09-2013 29 jaar, 1e kindje Rica: 17-09-2013 26 jaar, 2de kindje Hippo89: 17-09-2013 23 jaar, 3de kindje Inge88: 05-09-2013 24 jaar, 2de kindje Sayen: 07-09-2013 37 jaar, 2de kindje ♥ Afspraken, controle & echo's ♥ Dooo88: 11-01-2013 intake + echo Bellybell: 14-01-2013 1e echo zh Liekj: 15-01-2013 intake, 08-02-2013 echo Gylaine: 16-01-2013 1e echo (8 weken) Inge88: 29-01-2013 1e echo + intake Willen jullie even de ontbrekende gegevens doorgeven? Als er iets nieuws op de lijst moet, of een verandering, schrijf dit dan aub even in de kleur rood. Zo is het voor mij gemakkelijk filteren wat ik aan moet passen. Thxx