Hoi hoi Nou me toch maar eens weer gaan melden hier en na mega ziek te zijn geweest door de zwangerschap voel ik me gelukkig wat beter alleen sinds 3 dagen bloedverlies dus echt vreselijk geschrokken 2 echos al gehad en gelukkig is alles goed en is het een raadsel waar het vandaan kwam en komt. maandag zou ik een prectecho hebben met geslacht bepaling maar donderdag op de spoed echo bij de vk was overduidelijk te zien dat ik een zoon krijg. Mega blij allemaal hier vooral men 2 zonen zijn in de wolken. Zal weer proberen meer mee te lezen ect en maandag even de fotos showen van men mooie man
Guccie pff jeetje je maakt wat mee zo he, kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken ben. Gelukkig is alles goed met je ZOON Fijn hoor! Hopelijk stopt het bloeden snel. Hier was ik onzeker gewoon door mijn miskramen en omdat ik, voor een 2e kindje, best laat iets voelde en zelfs amper niets meer na de eerste keer, dus wa gewoon bang dat weer gestopt is, die angst zit er gewoon na 2 ervaringen dik in. Maar nu lijk ik wel goed af en toe begweging van binnenuit te voelen, dus geloof nu wel dat kindje gezond leeft. placenta ligt vooraan.
Bekijk bijlage 317098 zag mooie buiken voorbij komen, ff mee doen met buikfoto van na opstaan vanmorgen 16+4
thx ja begint nu een beetje, tis nog wel per dag klein beetje verschillend, voel de baby gelukkig nu ook wel iets meer, vooral rechts zijkant, ondanks de stomme placenta die voor ligt. Jij inmiddels ook wel denk ik?
hey, nog meer fotos, wow echt allemaal erg leuk en mooi om te zien wees maar trots. pff ik zit beetje in roets, had wat klachtjes dus urine op de kweek bij de HA. maar nu op wc een doorzichtige dikke klodder slijn en wat misselijk dus als ik zo mag bellen voor uitslag dit meteen melden
mamajo, misschien blaasonsteking? en wat betreft slijm, hier ook aanwezig, dit herken ik ook niet bij mn dochter. Niet zo onzeker meid, je hebt toch een prachtige echo gekregen en kijk eens naar die mooie buik!! zou je wat geruster zijn na je 20 wekene echo ? Ik voel de baby ook nog niet hoor, en mijn placenta ligt WEL achter. Ik was in het begin ook heeeel onzeker maar na de geslachtsbepaling is dat beter. ik had gister ook ineens enorme buikpijn, hou het maar op groeipijn. Mooie foto's meiden!! En leuk weer een jongen aan het lijstje erbij!! hippo super dat het goed gaat! hoe gaat het met inge??
gelukkig is alles goed. Ja hier volop getrappel. We hadden van de week een extra echo bij de gyn. Deze heeft zich versproken, en nu weten we dus wel wat het is. We krijgen een 2e dochter. Ik was er heilig van overtuigd dat het een jongen was, dus het is wel even een omschakeling. Ik vond mezelf altijd een jongensmoeder, en straks dus 2 dochters.... gek hoor, maar wel leuk.
versproken? en jullie wouden het niet weten?? Nou dat zou dan knap lullig en niet erg professioneel zijn eigelijk. maar leuk een 2e dochter!!!! ik ben echt een meisjesmama, denk ik hihi nu een jongen op komst, echt even wennen. mn dochter is echt een super lieve leuke mooie prinses, haartjes kammen, poppen en roze... straks lekker blauw, auto's en stoer haaha went wel
heel eerlijk... bij de eerste had ik wel een beetje voorkeur voor een jongen. Toen het een meisje was, dacht ik dan maar een stoere meid.. nou niet dus, hahaha. het is inderdaad ook een prinsesje, poppen, ballet, barbies, jurkjes, alles roze. haha. Maar goed ook al is het niet helemaal mijn ding, ze mag lekker zichzelf zijn, en ook dan hou ik natuurlijk zielsveel van mijn prinsesje.
ja hier ook, toen ze zei ik zie een piemeltje, moest ik wel even omschakelen...puur omdat mn gevoel heeeeel sterk meisje zei later, iedereen zei het ook..echt iedereen. zag mij al helemaal de kleren weer uit de kast halen, al die mooie jurkjes etc... Nou heb ik met een traan ze weggegeven aan een goed doel. dus in het begin was het even slikken, hoe gek dat klinkt. maar ik ben net zo blij hoor, ik bedoel ik ben zwanger en krijg een koningskoppel, mn dochter wordt grote zus dat vind ik al geweldig dus niet dat ik baal ofzo maar je snapt wel wat ik bedoel.
Mooi Aslin!!! je hebt mooi figuur komt je buik nog mooier uit! En voorkeur is logisch hoor, zelf heb ik het niet omdat ik allebei leuk zou vinden, maar tis meer dan logisch......bij ons zou een jongen het gezin veelzijdiger maken omdat we al een prinsesje hebben haha. en meiden wil ff iets delen, mijn placenta ligt dus voor waardoor ik minder voel....maar vandaag 45 min (!) op me rug gelegen hand op buik en elke keer met me hand gevolgt waar kindje lag ( dat voel ik wel door dat ik uitsteeksels voel ( hand, been, kont,) en daar me hand neergelegd en ja hoor het lag dan ineens weer ergens anders en was het uitsteeksel weg m kindje beweegt dus, voelde soms ook onder me hand glijden en PLOP al is dat best lastig nog door d placenta heen, gelukkig was hij toevallig wakker, en anders heb ik hem miss wakker gemaakt Hoe maken jullie contact? voelen jullie ook de contouren van je kindje?