Mamajojo. Mooi buikje heb je hoor... Begint nu lekker te groeien he. Ik heb ook dat slijm verlies, ben het de vorige keer vergeten te melden bij de gyn :> gucci, wauw wat een mooie echo hebben jullie gehad zeg.. <3<3<3 mmes, nou lekker dan dat ze zich zo verspreken... dat is wel heel jammer.. vind het ook niet echt tactisch van ze.. maaar je kan nu wel aan het idee wennen, dat jullie weer een meissie krijgen.. aislin, mooie buik meid.. <3
hier verder alles wel oke.. nog steeds niet veel veranderd... heb er alleen nog meer therapie bij gekergen... pff.. verder vind ik deze zws wel zwaarder als de eerste en voel me schuldig dat ik me zoontje niet de aandacht kan geven die ik graag zou willen geven.. Vorige week op controle geweest, als zag er prima uit. baarmoeder was goed gegroeid, hartje klopte goed, bloeddruk was weer mooi laag 60/100 zou het graag iets hoger zien, omdat ik wel last heb van die bloed druk.. maar goed.. in de zws zijn ze allang blij dat tie laag is. hier even een foto van vandaag, 17+5weken Bekijk bijlage 317839 Bekijk bijlage 317840
wow!! wat een buik zeg, mooi en groot, en het is je 2e? pff jeetje echt onwijs mooi. jammer dat je weinig tijd heb maar als het nodig is dan houd het op he. oja dat verspreken is idd wel erg lullig ja
Vind um nu wel mee vallen.. Maar Miss ben ik er aan gewend.. Hihi.. Is me 4de zwangerschap, maar 2de kindje. Jha is ook wel, wat niet gaat gaat niet, maar voel me wel schuldig..
voor mij ook 4e en 2e kindje maar heb niet zon mooie strakke buik hoor hihi..wees maar trots schuld gevoel is logisch. heb ik zelfs als ik haar naar bed breng en ze wil NOG langer in bad enzo haha
Ik ben maar klein hè. Miss dat het daar ook aan ligt. En ik was voor heen altijd heel smal, 47 kilo. En veel sport gedaan.
Hee meiden! Ik denk ik kom weer even kijken hier heb nog steeds een abonnement haha! Wat een mooie buiken en echo's komen er voorbij zeg! Rica een jongetje! En doo ook zag ik al ergens? Zijn veel jongens hier of niet? Ik weet het bij mij nu niet echt maar neig meer naar een meisje! Onze termijn echo was prima uitgerekende datum is 29-10-2013! voel me opzich wel goed ben alleen nog wat misselijk en erg moe mede door onze verhuizing op het moment.
Mooi hoor die buikjes Mamajo ik voel vooral die kleine als ik op het wwerk ben Eerst was het een soort kriebel maar nu voel ik echt een plop Helaas voel ik niets als ik plat op mijn buik lig.
Mooie buiken hoor. Ik hoef me nu niet meer te concentreren op de bewegingen van de baby. Voel het nu de hele dag door. Haar hobby is blaas trappen, vooral als hij vol is Maandag hebben we de 20 weken echo, zo spannend... Bij onze dochter ging ik er huilend heen vanwege de zenuwen. Misschien ben ik door mn werk extra bewust wat een wonder het is als het helemaal gezond is, ik weet het niet. Vind het nu weer zo spannend...
20 weken echo is gewoon erg spannend, dus zal 1 mei ook mega zenuwachtig zijn, tis ook gewoon zon wonder een gezond kindje, en vele van ons hebben dit voor 2e keer dus vind het helemaal bijzonder...1 is al wat laat staan 2 bedoelde plat op rug he lieverd neeeej sinds gisteren hier ook gevoel in buik beter, heerlijk. Inge fijn dat alles goed gaat 11 weken alweer heerlijk, geniet ervan lieverd.
even een collage gemaakt... van voor de zwangerschap tot nu.. Zag net de foto wel heel klein word gemaakt, maar op mijn profiel staat hij ook, en is hij iets groter.. Bekijk bijlage 318124
Leuk!!! ik heb net schopjes gehad ging liggen op me rug en voelde met me hand waar hij lag daar even beetje zachtjes gedrut en gewreven....toen PLOP en daarna op dezelfde plek bewegingen....daarna weer even PLOP. echt anders dan darmen...darmen zijn meer borrelen, dit was echt PLOP haha kan niet uitleggen....voel het alleen als me hand er toevallig ligt hoor, baby is erg rustig verder nog en heb me zwanger vitaminen gehaald, van etos, snap alleen niet waarom het maar 2 eur scheelt met davitmon. Welke gebruiken jullie?
Ik gebruik die van de Davitamon, met omga 3 ofzo iets. Zijn van die capsules.. Fijn is dat he als je d'r kleine voelt, ik voel nog steeds niks..
haha Glekko nou super dom hoor nee joh dacht eerder aan spelfout haha CJJM ja davitamon ook mee in handen gestaan ja is maar 2 eur duurder en doe je 2 maanden mee, vreemd vond ik dat goedkoper dus dan eigen merk. Dat je niets voelt is niet heel raa, in dagelijks leven voel ik ook nog weinig, maar ik ga er speciaal voor liggen en dan me hand erop kan je wel de countouren voelen van je kindje?
Ik heb nog helemaal niks gevoeld. En lig elke avond en middag op bed met me handen op me buik.. Bij me zoontje was het ook heel laat dat ik wat voelde..
komt wel goed. miss door je spieren of wellicht ook placenta voor en dan nog minder fijn liggend. Gaat zo snel voor je weet zijn we 20 weken..Jeeee