Ik heb hem zo..... Ow ben zo zenuwachtig, zou het liefste willen afbellen haha. Ik zal blij zijn als het voorbij is.
wow gefeliciteerd!! Rica idd samen nagelbijten, hoelaat moet jij? ik 9.40. bij star wachtkamer vol bloedprikkers haha
Ik duim ook voor jullie hoor. Vandaag de babykamer in elkaar gezet. De oudste moest de hele dag gaan wennen op school. Moet je toch wat he om die tijd door te komen
Babykamer zit volll met dozen, was en mn logeer bed dus 1grote bende. mamajojo 13:30 maar wil hem verzetten naar later. ik ga na jou
heey leuk leuk lekker knutselen in de babykamer. Rica ok leuk, spannend, we mogen bijna meiden ik ben weer onzeker, sowieso voel ik weinig, maar me buik lijkt ineens weer meer naar zijkant ( en dus gewoon VET buik) ipv mooi rond. ineens van ene op andere dag. zie fotos. Dit zal toch niets zeggen over de baby? Donker is zoals het weekje al was, lichte ineens zoals sinds gisteren was. Bekijk bijlage 319735 Bekijk bijlage 319736
hebben gisteren alvast het badje gehaald en weer wat leuks gezien voor ons prinsesje.. Love it.. haha... Bekijk bijlage 319878 Bekijk bijlage 319879 Pff dinsdag alweer de 20 weken echo, wat gaat de tijd snel zeg... vinden/vonden jullie de 20 weken echo ook weer zo spannend.. pff.. heb nog een paar dagen, maar sta nu al stijf van de zenuwen.. haha.. zal vast wel goed komen...
en nog even een buikfoto van gisteren... Me buikje groeit beetje bij beetje door.. Bekijk bijlage 319880
Hoi Allemaal, Mijn naam is Merel en ben 24 jaar oud. Ik ben aankomende dinsdag 18 weken zwanger van mijn 1e kindje. Helaas heeft de papa me in de steek gelaten. Maar zet alles op alles zodat alles goed komt! Ben ontzettend blij met mijn kleine frummel! Groetjes
mamajojo , het ligt er ook wel aan wat je aan hebt. ik heb het ook. het ene moment denk ik wow andere momenten denk ik weer, valt toch mee... waarom koop je niet een angelsound, als je zo onzeker bent kun je even heel kort dat ding gebruiken. je bent zo onzeker meid... je hebt een mooie buik hoor! cjjm jij ook mooie toeter! hoi bijntje, knap van je dat je er voor vecht, komt goed hoor!
Ik ken het onzeker zijn heeeeeeeel erg goed. Maar kies er zelf voor om geen angel sound te halen, want zie het al helemaal voor me, dat ik het hartje niet vind... Gyn word helemaal gek van mij... 🙀 Hihi..
rica: dank je wel, en idd ik zou ook geen angelsound kopen want ik word er ook onzeker van Voel de kleine nu meer, en morgen hartje horen en 1 mei de 20 weken echo dus beweging kan daarna alleen maar meerworden, gelukkig dank je wel meiden. heb me eerste zomer zwangerschaps- buik-show dag gehad =) zie foto, was zo blij, 1 kind aan de hand, andere in me buik daarna ook meteen vergelijking, mafg best spammen hier toch tis zo rustig
oh dat is allebeide 19 weken?? wat een verschil zeg haha! hier net zo hoor, bij lois was het ook minder als nu! ik heb wel een angelsound maar gebruik hem amper, ben nu pas afgewimpelt door de vk toen ik heel erg buikpijn had, ja echt heel pijnlijk gewoon. Ik was zo onzeker dat ik mn angelsound had gepakt en gelukkig was alls goed...dus op dat soort momenten vind ik het wel fijn, op dit termijn vind je toch wel vaak het hartje maar kan idd wel indenken dat mensen er onzeker van worden. je moet dit ook echt niet aanschaffen als het je zenuwachtig maakt
Rica jeetje wat erg dat je afgewimpeld bent, vind ik niet kunnen! Maar goed idd fijn dat je er een heb, moet ook zeggen als ik hem morgen voor me duer heb staan ik reuze blij zou zijn, alleen er geld en tijd in investeren om aan te schaffen vind ik het niet waard omdat ik dus zenuwachtig zou worden. maar hoop echt dat je voortaan beter behandeld word, oorzaak gevonden voor je buikpijn? en idd allebei bij 19 weken, totaal andere vorm en ben nu ook dikker ja, wel leuk, langer pronken hier ook bij VK vandaag. Alles goed gewicht 61.9 en bloeddruk 94/60. Baby hartslag 150 bpm heel goed, was snel te vinden aftellen tot 1 mei de 20 weken echo =) als iedereen feest viert 30 april hoop ik alleen maar dat snel volgende dag is ik voel echt hele dag aan me buik, voel dan vaak wel de baby, heerlijk. hoest met de meiden verder want het is aardig stil hier. xx
leuk zeg een meid!!!! op een roze wolk mamajojo ja ik voel hem ook sinds een week alleen voelt het soms vervelend dat getrappel haha mn vriend heeft hem ook gevoeld!! wel leuk voor hem! en idd koninginne dag zal mij wat, snel 1 mei!! haha