September 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bellybell, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    sammy gefeliciteerd, wow een meid, heerlijk genieten nu!

Rica ja idd kan soms even vervelend zijn haha

meiden hebben julllie een 9 maanden dagboek? vullen jullie de week waarin je bent? of de week hoeveel weken je bent.

kortom, je bent 19+3 welke week vul je dan in.

ik neem aan de 20ste week die je dan invult? zo deed ik dat bij Nynke ook, en week 1 de week rond je laaste menstruatie.

ik heb de nieuwe van paulina oud gekocht net, EINDELIJK ;):D

2. mmes

mmes Lid

27 mrt 2013
    29
    0
    0
    Gefeliteerd Sammy een goede echo, leuk een meisje.
    Hier geen zwangerschapsdagboek, hou bet een beetje bij in zo'n digitaal hema fotoboek. Dat heb ik bij de oudste ook gedaan, al heb ik daar veel meer ingezet dan nu. Misschien als nr 1 echt naar school is, dat ik er de tijd voor vind.
    Verder gaat het hier goed, 22 weken alweer.

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    #1923 mamajojo79, 29 apr 2013
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
    mmes; digitaal is ook leuk. Jaa gaat hard he, vind ik ook, heerlijk hoor =)

kan eindelijk me mooie shirts aan die ik gekocht heb op 9 maanden beurs =) Nog 2 nachtjes tot de 20 weken echo:D
    19+5 weken (2).jpg

Bekijk bijlage 321676

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hoe zit het met jullie hoofdijn? ik heb elke dag in de na middag dat het opkomt, neem bijna nooit PCM, maar vanavond toch gedaan want tis niet leuk!

5. mmes

mmes Lid

27 mrt 2013
    29
    0
    0
    Hier geen hoofdpijn gelukkig. Dan zou ik eerder naar de neuroloog moeten. Heb nu 10 mei een afspraak om te kijken of de baby met een keizersnede gehaald moet worden. Ik hoop het niet zeg!
    Was je bloeddruk wel goed?

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mmes, nee idd hoop ook niet voor je, spannend!

Hier 20 weken echo gehad en echtvalt een last van me af. Alles was goed, we krijgen een MEISJE!!! weer een meid erij, heerlijk.
    Alles was goed, alleen hoofdje was aan de kleine kant, ik heb al aangegeven dat ik klein ben, papa kleine hoofd had en Nynke prematuur geboren is. Maar ze gaan altijd even overleggen met erasmus MC om te kijken of zij nog eens willen kijken, prima hoor, exstra echo ;)

Ook heb ik met 30 wk een echo, omdat de placenta laag voor ligt, hij mag niet nog meer zakken anders ligt hij voor de uitgang.

heb meteen even wat shopt, zal fotos plaatsen.

Echo fotos heb ik er 10! maar nog niet ingescand, heb even foto van foto gemaakt, ben super blij!!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha wat een leuke foto van de echo..wat een lenigheid he!!

fijn dat de echo goed was en een meid!! leeuuukkk

8. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Wat is het hier toch rustig..

Dames alles goed hier....???

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hier gaat t prima maar mega druk...
    hoest bij jou?

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Thx Rica

Tis hier idd erg rustig, hier gaat ook goed, alleen weekje offline geweest, vakantie, geen internet en amper sms bereik, wel saai hoor ;)
    denk dat er nog andere sept club is ofzo.

kwam alleen niet zo leuk thuis, maar goed das ander verhaal ;)

Groetjes

11. mmes

mmes Lid

27 mrt 2013
    29
    0
    0
    Ja hier ook alles goed. Zijn druk bezig met de verjaardag van mijn dochter. Die wordt morgen 4... We gaan morgen 3 dagen naar bosrijk als cadeautje voor haar. Heb er zo'n zin in. Vannacht even mogen ervaren hoe het is met 2 kids. Dochter kon niet slapen omdat ze zo zenuwachtig was voor haar verjaardag, en als ze al even sliep, was de kleine aan het gymen in mijn buik. Omstebeurt hielden ze me wakker haha.

12. mmes

mmes Lid

27 mrt 2013
    29
    0
    0
    ons buurmeisje is2 jaar geleden met 24 weken en 2 dagen geboren, precies hoever ik nu ben. Wat een gek idee, moet er de hele tijd aan denken. Kan me niet voorstellen dat het vandaag al zou komen.

13. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mmes: gefeliciteerd alvast en veel plezier. leuk kado voor haar toch. En leuk he 2 kids, zal idd vast erg druk worden, denk ik ook =)

ja eng idee he dat sommige met 24 weken geboren worden, zij is wel gezond begrijp ik aan dat het je buurmeisje is? of gaat het om de buurvrouw haar dochter? :(

14. mmes

mmes Lid

27 mrt 2013
    29
    0
    0
    Ze heeft wel een achterstand, maar ze weten niet in hoeverre dat blijvend is. Maar het blijft bizar dat ze dat gewoon kunnen overleven toch. Zo klein , zoveel te vroeg.... Moet er niet aan denken dat ons meisje vandaag al zou komen.....

15. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    nee idd, officieel zijn ze vanaf 28 weken levensvatbaar en dan nog, moet er idd ook niet aan denken, pfff, blijf nog maar even in de oven bakken toch =)

hier morgen 22 weken, gaat echt snel! heerlijk als ik me meisje voel, het word steeds duidelijker dat darmen niet zijn, de schoppen zijn veel heftiger

hebben jullie ook dat het geschop ineens heel veel achter elkaar is, haha echt lief

16. SammyftSierra

9 sep 2012
    39
    0
    0
    nieuw vennep
    Hallo dames,

Gaat alles goed met iedereen?

Wij hebben vanavond een extra 24 weken echo omdat onze kleine
    Meid een beetje te smal hoofdje had op de 20 weken echo.. ik begin
    Nu wel een beetje zenuwachtig te worden maar zal wel goed komen denk ik.

We zijn ook bezig om de babykamer te sauzen helemaal leuk!

liefs xxx

17. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hi succes meid, bij ons was hoofdje ook te klein, kan heel goed erfelijk zijn, had mijn dochter ook en die is een flinke meid geworden . Geniet van even naar je kindje kijken meid

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hoet gegaan?

19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.805
    4.585
    113
    Wat is het hier stil dames... Hoe is het met iedereen?

Deel Deze Pagina