Hallo dames! Alles goed met iedereen? Hier gaat het prima behalve de bi. Wij zijn druk bezig met de kinderkamer en aftellen
tis idd erg stil, ja hier ook goed hoor, druk met de kleine meid die nu weer iets bij de KA heeft dus de zwangerschap gaat erg snel, voel me baby prinses niet heel veel ze is rustig maar op muziek reageert ze wel. nog max 13 weekjes voor ons he meiden
Hey ik las je topic over de bewegingen..... met 25/26 weken had ik dat ook. Het kan zijn dat je kindje een groeispurt heeft en daardoor wat stiller is. En wie weet is ze druk bezig wanneer jij slaapt Maar mijn vk zegt... " bij twijfel, altijd bellen " 13 weekjes zijn zo voorbij! Spannend! Wat is er met jullie kleine meid dan?
Hey Glgekko: thx meid voor je geruststelling, mijn VK zei idd zelfde, als je vanaf 28 weken maar elke dag IETS voelt, maakt niet uit of dat alleen smorgens en nachts is bijvoorbeeld, ga nu voor me eigen gevoel opschrijven wanneer ik goed voel en hoe zodat ik ritme herken dat groeien kan wel kloppen heb weer wat banden pijn dus de baby zal idd gegroeid zijn,e n ook weer wat menstruatie gevoel en had dat week geleden ook...me buik zal weer aan uitrekken zijn naar de groei van de baby. me kleine meid heeft verzuring in spieren en dus kramp, is nu gelukkig uit de bloedtest gekomen dus ze mag naar de KA, die gaat verder onderzoeken, niets ergs verder denk ik, maar wel zorgelijk als je kleine schat elke avond ligt te huilen van de pijn Bij jou verder alles lekker?
Mamajo ik heb mij toen ook zoveel zorgen gemaakt, omdat deze kleine meid ook een vreselijke drukte makertje is, en als je dan ineens bijna geen leven meer voelt ga je twijfelen.... Ik heb nog steeds geen bandenpijn gehad, wel ook die menstruatieachtige krimpen in week 26 Onze buikjes zijn volgensmij wel even groot mooi Oh wat naar voor die kleine meid. Verzuring is geen pretje
Glekko, balen dat je ook zo onzeker was gelukkig voel je je weer wat beter. Ok leuk! foto? =) ben gek op zwangere buikjes vind dat zooo mooi iets. Leuk dat je bepaalde dingen herkent in dezelfde weken. fijn dat je nog geen bandenpijn heb, hopelijk bespaart je dat.
Ja ik ben echt heel blij dat ik geen bandenpijn heb gehad tot nu toe Binnenkort zal ik een foto maken en plaatsen