September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dames... Ik heb een kriebeltje in mijn buik :D

2. pegece

pegece Niet meer actief

o leuk mrs hair geniet er van

3. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

@ mrs hair: leuk he? Ik vind het zo fijn als ik die kriebeltjes of kleine schopjes voel! Ik weet niet meer zo goed hoe lang het duurde bij mijn dochter, maar ik vind wel dat ik het nu heel weinig keer op een dag voel. Alleen als ik er echt voor ga liggen. Dus vooral 's ochtend en 's avonds in bed voel ik het. Maar misschien is het gewoon nog te klein om de hele dag door te voelen.

@ libido: o ja, in het eerste trimester was die ver te zoeken! Ik was ook zo moe.. Maar sinds een paar weken is het helemaal omgedraaid. enige vervelende is wel die moeheid, daardoor denk ik vaak toch eerst aan slapen als ik in bed ga liggen...

Wij zijn dit weekend met mijn opa en oma en al hun (achter)(klein)kinderen weg geweest. Heel gezellig, maar wel vermoeiend. Veel lopen. Nou, zondagmiddag kon ik niet meer. Mijn buik deed aan de onderkant zo'n zeer bij het staan en ook bij zitten werd het niet minder :( ben uiteindelijk maar een half uur in de bank gaan liggen, toen ging het beter.
    volgende week gaan we met zijn drietjes 2 1/2 week op vakantie. Normaal zijn we heel erg van het actief doen (niet bungeejumpen of zo, maar wel veel erop uit, dus lopen). ik ben benieuwd hoe dat gaat..

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Bloemetje: Dan zou ik toch maar incalculeren dat ik wat rustiger aan zou doen, deze vakantie. Kriebeltje was leuk ja, erg bijzonder! Ik voelde bij mijn dochtertje ook rond deze termijn voor het eerst wat, maar ik kan me niet herinneren hoe frequent ik dan al wat voelde... Je herinnert je toch vooral het eind, met de echte ribbenkrakers hihi ;)

@ Bekkenpijn: Ik ben de vorige keer met 20 weken zwangerschap volledig arbeidsongeschikt verklaard :(. Ik heb nu al sinds 8 weken pijn, maar ik loop ook al sinds die tijd bij een bekkenfysiotherapeut. Ik heb ook een bank in mijn kantoor, zodat ik regelmatig even kan gaan liggen. En ik heb het idee dat die dingen wel helpen, gelukkig!! Ik zit er echt niet op te wachten om weer met 20 weken uit de running te zijn.

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Bijna 18 weken zwanger en nu al zo! Hoe moet dat straks?? ;)

Bijgevoegde bestanden:

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mooi toch Denise! Heb ik ook hoor... Maar je buik groeit niet de hele zwangerschap even hard door, don´t worry.

7. pegece

pegece Niet meer actief

mooie buik Denise.

8. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Leuk toch denise! Haha ik begin ook al een flinke buik te krijgen zal kijken of ik de foto van vandaag er vanavond op kan zetten.

pfff ik moet even mn frustraties kwijt hoor sorry!
    Gister bij de ha geweest blijkt dat ik een flink virus te pakken heb. Mn hoofd dpet de hele dag zeer, mn neus voelt de hele dag alsof daar een basketbal ofzo tegenaan is gekomen, wordt er echt beetje gestoord van!
    Mag alleen maar in bed blijven liggen en medicijnen slikken bah!
    Ik ben helemaal geen type die graag stil zit dus verveelde me gister al dood en dan moet ik dit nog een paar dagen volhouden.....

9. pegece

pegece Niet meer actief

o vervelend kelmel heel veel beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt.

10. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kelmel Bah.. het zit je niet mee meid! Heel veel beterschap!! Goed vitamine C slikken... hier wil dat wel es helpen..

@Denise Hihi, dat lijk ik wel! Ik heb hetzelfde jurkje... leuk is ie! Ik ben alleen nog maar 15 weken zwanger :)
    En wees niet bang, het wil niet altijd wat zeggen, want het gaat met sprongen hoe je buik groeit. Soms een tijdje weinig, dan ineens weer flink.

11. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey allemaal,

Ff bij gelezen eindelijk weer puff heb maandag een kuur gekregen van de ha zware voorhoofdholtsontsteking en heel erge hoofdpijn en niks binnen kunnen houden 4 kilo kwijt en ik kon geen licht verdragen, gelukkig hielp mijn mams heel erg. En libido mijn man durft ook niet hihi hij is bang dat er wat mis gaat was met de vorige twee ook. Komt door het hele ivf gebeuren.

12. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja en nu zitten we te kibbelen over namen wat een gedoe, die vind ik mooi ik niet ik wel ik die blegh hihihiihi we komen er vast wel uit waarschijnlijk net zoals bij andere op de valreep

13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Kelmel, beterschap, en lekker je rust houden hoor.

@Jasm, jij ook beterschap. Het is wel raak zeg met de zieken. Namen, ja is bij ons ook nog niet echt bekend. Vrijdag 20 weken echo en dan weten we wat het wordt dus hoeven we ons nog maar op 1 geslacht te richten haha.

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wij hebben de naam al:D

15. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    hihi wij ook:D...

btw..hier even een buikfoto :) 18 weken

buik 18 weken.jpg

16. pegece

pegece Niet meer actief

mooi buikje aislin.

wij hebben al wek een meisjes naam maar nog geen jongensnaam.

17. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Aislin mooi buikje!

Namen: meisjes naam zijn we helemaal over uit, incl de vernoemingen, jongens naam nog totaal niet, niet over de voornaam, niet over de vernoemingen, gewoon helemaal NIET

Libido: Euhm... hier geen problemen met het libido, bij mijn vorige zwangerschappen had ik wel minder zin, maar nu niet, gewoon evenveel als voordat ik zwanger was. Althans.. NU, de eerste 12 weken niet

Denise mooi buikje!

Ik zal eerdaags weer een buikfoto maken.

18. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Zo, wij zijn weer goedgekeurd door de VK! De kleine ligt helemaal bovenin, dus ik draag het hoger dan de meeste andere vrouwen zei ze. Wat mooi om dat hartje weer te horen kloppen.. Helemaal blij :D

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hai meiden,

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een meisje krijgen! :D
    Heb wel 4/5 foto's van het geslacht, dus duidelijker kan niet haha.
    Erg leuk, we hadden al sterk dat gevoel, dus klopte helemaal!
    Alles zag er ook super goed uit. Hartje, maag en blaas e.d. Dus helemaal fijn. :D

Xx

20. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ Charise, Gefeliciteerd! :) Had je pretecho of was je alleen naar geslachtsbepaling gegaan?

Deel Deze Pagina