@Lorelai10, is dat op je rug liggen niet pas aan het eind van de zwangerschap een probleem? Maar goed, als je man er ook flink last van heeft is het sowieso beter om er iets aan te proberen te doen natuurlijk. Misschien helpt het om dat voedingskussen juist achter je te leggen, zodat je niet terugrolt?? Verder heb ik er geen ervaring mee, lastig zeg! Ik weet wel dat er dingen te koop zijn, soort neusclipjes om je neus open te houden, zodat je minder of niet snurkt. Misschien wat om uit te proberen? @Badia, rot zeg, dat je nu al zo'n last van de warmte hebt. Ik kan het me goed voorstellen, ook al is het nu nog veel te koud vaak in NL. Ik heb hier van mezelf al snel last van de warmte.. en dan te bedenken als je zwanger bent en jezelf al veel warmer houdt. Succes ermee! Vaak je polsen en enkels in koud water doen, daar zitten je aderen schijnbaar aan de oppervlakte en koel je snel af.
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 21 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing 30 september - afsprakenlijst september mama's: pegece 16 april controle gyn Hopeandfaith 18 april: geslachtsbepaling Alleentje 23 april; VK Itsdaisy 23 april; VK Kimberlilie 24 april; 20 weken echo [COLOR=#00bff]Leona 25april; controle VK[/COLOR] [COLOR=#00bff]Leona 25april; 20 weken echo [/COLOR] [COLOR=#00bff]Leona 25april; afspraak gyn [/COLOR] badia 29 april 20 weken echo Aislin 01 mei; 20 weken echo Charise 01 mei; controle VK hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo kelmel 08 mei; 20 weken echo Itsdaisy 13 mei; 20 weken echo pegece 15 mei: 20 weken echo Charise 16 mei; 20 weken echo pegece 23 mei: controle vk
So, de meisjes lopen nu voor. Ben benieuwd op het eind. Wie kan en wilt mijn Afspraak erbij zetten 10 mei 20-weken Echo. Nou morgen zeggen ze 20 graden, hopelijk is het zo en kunnen we lkkr van t weer genieten
@ allemaal, ik ben een weekje weg, naar het noorden, dus zonder internet. Ik zie jullie over een poosje weer. En ik vind het inderdaad ook dat Jennifer beter uit de lijst kan, het zo cru anders dat ze er constant aan herinnert wordt. Helaas was er nog iemand die ook een miskraam had maar durf nou niet meer zeker te zeggen wei het was. Ik dacht Sojo? Die toen 4 weken korter zwanger bleek/opnieuw zwanger bleek te zijn geraakt?
meiden ik heb gisterenavond voor het eerst ons kindje gevoelt. wat een geweldig gevoel is dat toch zeg. morgen op controle bij de gyn.
Heerlijk he, zo'n teken van leven? Ik voel het nu ook steeds vaker. Nu ook, terwijl ik typ . Zo fijn! Hoe is het met jullie kwaaltjes? Hier echt zo snel uit het veld geslagen van vermoeidheid, moet echt opletten wat ik doe. Sja, en als dan 's nachts de kids gaan spoken... dan is het 's morgens extra zwaar! Verder overigens niks te klagen... gaat super goed hier.
yasminn thnxxx ja we vinden het ook erg leuk gelijk wezen shoppen Pegece wat leuk en bijzonder he om je kindje te voelen ik voel ons mannetje vooral in de ochtend als ik net ontwaak Kwaaltjes ben nog best moe, met mn bandenpijn en rugpijn gaat het beter nu ik halve diensten draai en aangepast werk heb ook geen harde buiken meer gehad gelukkig maar want de arbo arts had gezegd als ik dat nog eens zal krijgen dat ik dan helemaal moet stoppen met werken. charise hoe is het gegaan met jou zit je nu ook in de ziektewet??
Hee meiden, Fijn weekend gehad? Wij hebben weer druk geklust dus vandaag even een lekker rustig dagje. Wil even wat goed nieuws vertellen; Ik heb een baan:-D eindelijk na 5 maanden zoeken! Loopt allemaal zo goed ineens, huisje, kindje en werk. Had nooit verwacht nu tijdens me zwangerschap een baan te kunnen vinden dus ben zooo ontzettend blij! over een maandje gaat mn contract in.
kelmel wat fijn en een opluchting voor jullie super leuk gefeliciteerd met je nieuwe baan en geniet van je rustige dagje na 2 weken klussen hadden wij eindelijk een weekendje voor onszelf dus heb er erg van genoten even lekker nixen is heerlijk
Ik loop nu bij de fysio voor mijn hoofdpijn. Daar krijg ik nu twee keer per week nekmassages voor! Ik heb de kleine man ook gevoeld. Heerlijk hihi Zijn jullie al flink gaan shoppen? Ons zoontje word dit weekend 1 jaar. Zo spannend!! En zo leuk hihi
o kelmel wat fijn dat je een baan hebt zeg. leuk zeg mich 1 jaar is ook wel spannend. ik heb wel steeds vaker last van mijn onderrug maar dat had ik de vorige keren ook.
@ Kelmel: Gefeliciteerd! Zeker in deze tijd niet makkelijk om een baan te vinden en zwanger zijn is toch een handicap (zou het niet moeten zijn...). @ Mich: Proficiat met jullie zoon! Vanochtend naar de verloskundige geweest, alles was goed. Ze moest weer zoeken naar het hartje, die kleine van ons zit goed verstopt elke keer. Morgen nog een dagje werken, woensdagochtend 20 weken echo en dan op vakantie!
@Xlady,een jongen, leuk gefeliciteerd! @Kelmel, gefeliciteerd met je baan. Fijn dat het allemaal goed gaat. @Mich, gefeliciteerd met je zoon. De eerste verjaardag is altijd leuk en speciaal. Maak er een mooi feestje van, hopelijk met goed weer. @Bloemetjes 83, fijn dat alles goed was bij de VK. Goed vooruitzicht, eerst naar jullie wondertje kijken en dan lekker genieten op vakantie. Geniet ervan!
Ja wij hopen ook op goed weer! En hebben alles in woezel en pip thema! LEUK! Ik vraag me af hoeveel jullie drinken? Ik ben soms best wel bang op zwangerschapsdiabetes....
Ik drink 1,5 liter p dag gisteren is nog mijn bloeddruk op gemeten en die was eerder te laag dan te hoog dus dat was wel fijn heb alleen te veel hoofdpijn dus moet eigenlijk meer drinken
Ik drink ook veel, heb ook veel dorst. Bij mijn eerste zwangerschap zat m'n suiker op het randje en wordt nu goed in de gaten gehouden. Moet over 3 weken weer een curve bijhouden, ben erg benieuwd.
Dank jullie wel meiden! Ben echt onwijs blij en opgelucht dat ik toch deze kans krijg. Want inderdaad wijzen 9/10 je af als je verteld dat je zwanger bent. Zo stom eigenlijk want het uwv betaald jou in de tijd van je zwangerschapsverlof... Heb er nu echt al onwijs veel zin in haha! Het is een nieuwe zaak dus we gaan het helemaal vanaf het begin opbouwen Hoop echt dat het goed gaat lopen! Mich alvast gefeliciteerd met je zoontje! Bloemetje, spannend de 20 weken echo! Laat je wel nog even wat horen? Hier gaan we weer flink aan de klus en vanmiddag ga ik denk toch even shoppen Nu ik weet dat het een jongetje wordt wil ik ook gericht spulletjes gaan halen Wat zijn jullie ervaringen trouwens met babyfoons, welke merken zijn wel goed en welke niet?
ik ben vanmorgen op controle geweest bij de gyn het hartje weer gehoort. aleen was mijn bloeddruk te hoor 130/90 dus moet ik over 2 weken weer terug als mijn bloeddruk niet lager word krijg ik er misschien medicijnen voor.