Ik heb gisteren uitgebreide 20 weken echo gehad alles is goed moet er wel rekening mee houden dat deze puk ook vroeger zal gaan komen. En de kleine is groter dan gemiddeld dus weer een groote baby En mijn placenta ligt aan de voorkant vandaar dat ik het minder voel dan bij de andere. De gyn maakte een 3d foto maar kreeg de puk er niet goed op zat met gezicht tegen mijn buik aan gedrukt. Nu al dwars dat gaat wat worden straks
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje Meisje 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 21 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing 30 september - afsprakenlijst september mama's: Itsdaisy 23 april; VK Kimberlilie 24 april; 20 weken echo [COLOR=#00bff]Leona 25april; controle VK[/COLOR] [COLOR=#00bff]Leona 25april; 20 weken echo [/COLOR] badia 29 april 20 weken echo Aislin 01 mei; 20 weken echo Charise 01 mei; controle VK pegece 01 mei controle gyn hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo kelmel 08 mei; 20 weken echo Itsdaisy 13 mei; 20 weken echo pegece 15 mei: 20 weken echo Charise 16 mei; 20 weken echo [COLOR=#00bff]Leona 22mei; afspraak gyn [/COLOR] pegece 23 mei: controle vk
Even ego sorry De echo was goed, ons draakje is flink eigenwijs en druk. De echo duurde een uur omdat we er een stagaire bij had. Dus een uur lang naar ons kleintje kunnen kijken. Bij beentjes meten zag ik al wat het was, en daarna zag ik het nog een keer. Toen de echoscopiste vroeg of we wilden weten wat het werd bevestigde ze wat ik had gezien: We krijgen er een prinsesje bij!!
Ik maak me eigenlijk helemaal niet druk om de 20-weken echo. Weet dat je er altijd rekening mee moet houden dat er iets mis KAN zijn, maar maak me gewoon totaal niet druk. Lijkt alsof ik eindelijk rust heb gekregen nu ik zeker weet dat de zwangerschap niet fout zal lopen. Ik wilde eerst de 16/17 weken bereikt hebben voor ik er zeker van was dat het goed zat. Nu ben ik super opgelucht en denk ik eigenlijk alleen maar aan welke spullen in nog moet hebben en de bevalling straks Dat is eigenlijk het enige waar ik me beetje druk om maak haha. Ga me daar nog wel in inlezen maar nu nog even niet. Van't weekend ga ik eerst lekker met mn moeder winkelen voor babyspullen, dan gaan we echt beginnen aan de babykamer en daarna ga ik wel lezen. Hoe ik er nu over denk wordt ik er alleen maar heet ongerust van haha. Heb deze week onze kleine bink ontzettend veel gevoeld:-D zo leuk! Mooi dat alle echo's weer goed waren!
Was helemaal goed! De kleine was een beetje eigenwijs dus het duurde even voordat ze alles gezien had haha. Maar we zijn helemaal blij!!
Hoi allemaal, Het is heel lang geleden sinds ik iets van me heb laten horen, maar het lijkt me leuk om weer mee te schrijven! Ik zie allemaal mooie 20 weken echo's voorbij komen: gefeliciteerd!!! Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed. Zo'n super gevoel! Ik voel onze kleine jongen nu ook goed sinds een week. Fijne zaterdag!
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen 14 september - 15 september - 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 21 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing 30 september - afsprakenlijst september mama's: Itsdaisy 23 april; VK Kimberlilie 24 april; 20 weken echo [COLOR=#00bff]Leona 25april; controle VK[/COLOR] [COLOR=#00bff]Leona 25april; 20 weken echo [/COLOR] badia 29 april 20 weken echo Marieke 29 april controle vk Aislin 01 mei; 20 weken echo Charise 01 mei; controle VK pegece 01 mei controle gyn hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo kelmel 08 mei; 20 weken echo Itsdaisy 13 mei; 20 weken echo pegece 15 mei: 20 weken echo Charise 16 mei; 20 weken echo [COLOR=#00bff]Leona 22mei; afspraak gyn [/COLOR] pegece 23 mei: controle vk
Hoi, Ik meld me ook aan als het niet erg is, ik ben eind sep uitgerekend maar dat zou dus ook nog wel eens oktober kunnen worden
Jeej! Hier inmiddels 21 weken zwanger en het gaat echt super goed! Mijn zwangerschap van de jongste was zwaar en ik voelde me zo depri 9 maanden lang maar nu,wereld van verschil! Heb amper kwaaltjes. Ja de normale bandenpijn en soms een harde buik als ik te veel gedaan heb en soms wat maagzuur maar ik voel me gewoon echt heerlijk! Zo hou ik het prima vol als de hele zwangerschap zo blijft Buik is ook flink gegroeid en krijg onwijs leuke opmerkingen. 23 april hebben we de 20 weken echo gehad en kindje is helemaal gezond en we hebben gezien dat we er nog een lief klein mooi meisje bij krijgen! Dus echt een meidenhuishouden straks Ik vind het echt heerlijk! Een jongen was ook super leuk geweest hoor! Net zo leuk als een meisje maar ik moet bekennen dat ik 3 meisjes ook wel weer heel erg leuk vind En hier mijn buikje met 21 weken (waar ik heel trots op ben hihi)
Hoi kelly, welkom hier hoor! Ik ook eind sept uitgerekend, maar je moet toch ergens bij horen he . Fijn al die goeie echo's! En zo leuk dat de jongens/meisjes lijst blijft groeien.
Fijn dat alle echo's inderdaad goed zijn.. Heerlijk he dames! Ik voel me vandaag echt Klote.. grof gezegd.. Onderlinge ruzie met vriendlief. Hij is vannacht gewoon op stap geweest terwijl ik in bed lag. Stiekem achter mijn rug. Donderdag ging hij ook al en toen hadden we al ruzie erover.. (ik zit heel erg met vertrouwen in verband met mijn verleden, iedereen verliet me) en ben dus erg wantrouwig.. Dus nu had hij het maar verzwegen maar was er dus achter gekomen. Voel me ontzettend voor de gek gehouden en ben zeer gestresst
Kelly welkom! mich, jeetje wat klote! Ik zou ook boos zijn! ik ben dit weekend mede naar mn ouders omdat mn vriend hele weekend feest heeft en ik dat sowieso al een stom achterlijke viering vind, iedereen altijd bezopen is en me dan erger aan het gedrag van sommige. vind ook moeilijk want loopt daar grietje rond die altijd alle aandacht van mn vriend moet hebben dus snap wel een beetje hoe je je moet voelen met vertrouwenskwestie. Hier alles gaat goed! Zo leuk om weer terug in't dorp te zijn. Al die reacties en iedereen die je buik wilt zien en vragwn heeft etc, echt heel leuk! Me zusjes wisten niet dat ik kwam je had die gezichtjes moeten zien haha. ze geloofde hun ogen niet dat ik ineens voor hun neus stond, zo leuk haha. Vandaag wezen shoppen voor onze kleine man. ohww meiden wat is dat erg!! Je hebt zo veel verschrikkelijk leuke dingen! Die kleertjes zo zacht, klein, schattig en tegelijkertijd stoer... Heb me echt in moeten houden en nog teveel gekocht! haha. we waren met zn drieen gegaan en konden het nog bijna niet tillen misschien tip voor de meiden die het nog nodog hebben; was bij baby dump geweest daar hebben ze nu een campingbedje + matras + opbergtas + hoeslaken voor 29,- weet alleen niet hoe lang die actie nog loopt. Ik heb hem meteen meegenomen omdat ik toch al naar zoiets op zoek was. Mijn schoonmoedee heeft er nog wel een maar dan echt uit het jaar 0! pff over haar gesproken, sorry moet het even kwijt. ik wordt gestoord van haar!! zolang wij nog in de verbouwing zitten slapen we bij hun. zij is zo een verschrikkelijke bemoeial! echt ik trek het echt niet meer. van de week pff mn vriend vroeg of ik wat had aangeklikt op de ipad, aan mij. nog voordat ik antwoord kon geven deed zij het al. Later hadden mn vriend en ik een kleine discussie over een broek bemoeide ze zich ook weer mee. met de babykamer heeft ze altijd 'goed bedoelde adviezen' ik wordt er knettergek van! voor de lieve vrede zeg ik niks en houd ik me echt in maar ben bang dat het me een keer echt te veel wordt en dat ik dan los barst. Terwijl we wss nog 2/3 weken daar slapen. ze is te koppig om te luisteren en te veranderen dus begin daar ook gewoon niet aan. sorry moest het nu echt ff kwijt!
Klinkt als mijn schoonmoeder Kelmel, verschrikkelijk! Hopelijk schiet de verhuizing/verbouwing goed op en ben je er inderdaad met een week of 2/3 vanaf! Goede deal bij de Babydump! Ik heb er nog een gelukkig. Mich, ik zou ook boos zijn! Of dat dat nou wel of neits met vertrouwen te maken heeft. Als ik naar bed ga en mijn man gaat dan, zonder mij te verwittigen, de deur uit om op stap te gaan, zou ik ook woest zijn.
Pff wat een elende allemaal meiden @ mich zooo dat hoeft mijn vent echt niet te flikken :0 die is gek! Mijn man is horeca portier maar buiten dat je overlegd gewoon even toch?? @ kelmel hier ook zon schoonmoeder die altijd goede bedoelingen advies geeft gewoon wat van zeggen heb k ook gedaan en s een stuk minder @ hier ziek verkoudheid en keelpijn