September 2013 mama's!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by MICH18, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pegece

pegece Niet meer actief

bij ons is het kamertje wel klaar het behang en verfwerk is gedaan, nu alleen nog de meubeltjes van zolder halen en in elkaar zetten en dan is het wel klaar.

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Onze kamer is ook bijna af moet nog wel wat spulletjes kopen en aankleden maar de wanden zijn gesausd en meubels staan er :)

3. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Ik ga morgen de behangrollen halen voor het kamertje! We hebben een druk weekend, maar maandag zijn we de hele dag vrij, dus ik ga dan het oude behang eraf halen. Het gaat maar om een muur, de andere laten we voor wat ze zijn (is redelijk neutraal). Daarna de meubeltjes goed neerzetten en dan kunnen de kleertjes weer van zolder gehaald worden!

Ik werk nu drie dagen en wil dat blijven doen. Minder is voor mijn werk niet handig en meer zou ik niet willen. Ik zit wel te denken om nog vakantie of verlof op te nemen zodat ik pas in januari weer hoef te beginnen. Waarschijnlijk is dit de laatste (maar zeg nooit nooit), dus ik wil er wel extra van genieten.

Ik zag al weer wat mooie buikfoto's voorbij komen! Leuk he, dat het nu zo goed zichtbaar wordt? Ik was pas naar de ijssalon en daar was geen plaats meer om te zitten, staan er gewoon twee mensen op: 'ga maar zitten joh!'. Dat was wel leuk, voelde me heel zwanger toen!

Allemaal een fijn pinsterweekend!

4. badia

badia Actief lid

Jan 15, 2013
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier al heel lang niets van me laten horen, maar wel regelmatig bijgelezen. Fijn dat alle 20 weken echos goed waren! Hier had ik hem 3 weken geleden ook, en alles was helemaal goed! Vond zelf de 12 weken echo veel leuker omdat je dan echt het gehele kindje bekijkt, terwijl het nu echt van lichaamsdeel per lichaamsdeel was. We weten niet wat het wordt want mijn vriend wil het graag een verassing houden.

Qua kamer... iik loop erg op jullie achter... maar ik heb een kamer! of tenminste ik heb een appartement geregeld waar ik vanaf 1 juli in kan! Ik kom waarschijnlijk pas half of eind juli naar Nederland en ga dan beginnen met inkopen doen.. Omdat het hopelijk maar voor 6 maanden is (want dan hoop ik weer nieuwe baan te hebben) hoef ik niet heel veel aan de kamer te doen, ga niet schilderen of zo, alleen noodzakelijk meubels neer zetten. Maar heb er nog helemaal niets van in huis.. hoop dat ik met 33 weken nog goed mobiel ben om dingen als wandelwagen, badje en wieg uit te zoeken!

Zit er wel aan te denken om een massief houten commode te laten maken hier in Pakistna, want ze zijn erg goed met hout werk. Moet alleen nog even kijken hoe duur het zal zijn om dat te verschepen. En ga maandag een luiertas bestellen, want in leer zijn ze ook goed, en is relatief goedkoop!

Qua werk, ik ga wel weer aan het werk als ik een baan krijg en denk nu dat ik ook 5 dagen in de week wil werken. Ga het wel minder lange uren maken (zit nu vaak van 8 tot 9 op kantoor en werk elk weekend ook wat van huis)... maar bij mij is het natuurlijk de luxe dat ik niet in Europa ga wonen en ik hulp in huis goed betaalbaar is. Zeker een schoonmaakster en zeker een nanny voor als ik werk.. en wellicht ook nog een kok. Wat klinkt dat decadent he?

Prachtige buiken kwamen weer voorbij! Bij mij is het hier in Pakistan nog steeds niet zichtbaar want moet wijde kleding dragen, maar was voor 20 weken echo in NL en met NL kleren is het wel te zien, niet overduidelijk (niemand zou voor me opstaan in de bus) maar voor mensen die mij kennen wel. Leuk!

En nog even een klaag momentje.. het is zo warm, heb het er al helemaal mee gehad, zitten nu rond 37 graden maar gaan volgende week naar de 41/44 graden met hoge lucht vochtigheid bah.

Sorry dat ik a) een heel verhaal geschreven heb, b) op niemand specifiek gereageerd heb, c) al zo lang niets van me had laten horen... zal proberen er weer vaker te zijn! Het blijft wel spannend allemaal hoor!

5. badia

badia Actief lid

Jan 15, 2013
    115
    0
    0
    NULL
    NULL

31 augustus

pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje
    1 september
    -
    2 september
    wherona 31 jaar, 2e kindje
    alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje
    3 september
    xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen
    4 september
    mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje
    5 september
    -
    6 september
    spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje
    7 september
    jasm,38 jaar, 3e kindje
    8 september
    jenniferxx 23 jaar, 1e kindje*
    aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje
    9 september
    badia 34 jaar, 1e kindje verrassing
    10 september
    bloemetje 29 jaar, 2e kindje meisje
    11 september
    denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing
    12 september
    bren79 33 jaar, 2e kindje
    kimberlilie 22 jaar, 1e kindje
    13 september
    smitje 31 jaar, 1e kindje jongen
    14 september
    -
    15 september
    -
    16 september
    fenna81, 31 jaar, 1e kindje
    17 september
    rica 26 jaar, 2e kindje Jongen
    cjjm2012 28 jaar, 2e kindje
    18 september
    Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje

19 september
    femmes82, 30 jaar, kindje
    20 september
    mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen
    21 september
    suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje
    hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen
    22 september
    yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje
    23 september
    mummy28 28 jaar, 2e kindje
    24 september
    sojo 24 jaar, 3e kindje
    kelmel 21 jaar, 1e kindje, jongen
    25 september
    siera 25 jaar, 1e kindje
    26 september
    -
    27 september
    itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen
    28 september
    Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje
    29 september
    pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing
    30 september
    -

afsprakenlijst september mama's:

pegece 15 mei: 20 weken echo
    bloemetje83 15 mei: controle VK
    Charise 16 mei; 20 weken echo
    [COLOR=#00bff]Leona 22mei; controle gyn [/COLOR]
    pegece 22 mei controle gyn
    [COLOR=#00bff]Leona 22mei; controle VK [/COLOR]
    pegece 30 mei: controle vk
    itsdaisy 12 juni: controle vk
    badia 20 juni: rhesus prik en controle vk

6. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

Mar 21, 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leona,
    Mooi dat je borstvoeding gaat proberen. Ik heb het bij de eerste twee ook gedaan en ben het nu gewoon weer van plan. Ben geen borstvoedingsgoeroe ofzo, vind dat iedereen zelf mag kiezen. Maar omdat het wel het beste schijnt te zijn heb ik ervoor gekozen. Geloof ik trouwens ook wel, dat het het beste is. Toen ik bij de oudste ging afbouwen, kreeg hij meteen meer last van eczeem.
    Bij eerste 9 maanden gegeven, bij 2e 7 maanden. Toen was ik er ook wel klaar mee hoor. Vond het mooi dat het kon, maar was blij met mn vrijheid daarna weer :)
    Ben benieuwd hoe lang ik het nu ga geven.

Badia,
    Leuk dat je er weer bent! Vroeg me weleens af waar je uithing, je zei volgens mij een keer dat je een week weg zou zijn en daarna heb ik je niet meer gehoord. Geeft verder niks, niemand is wat verplicht toch? Maar was wel benieuwd hoe het ging :)
    Wat bijzonder dat je zoveel hulp in huishouding kunt nemen daar! Heeft het qua kosten dan nog steeds zin om te werken? In NL werk ik bijna voor de kinderdagverblijf- en autokosten!

20 wekenecho's,
    Wat bijzonder eigenlijk, dat het zo goed is gegaan bij ons! Hier in onze omgeving dus best wel wat mensen waar echt slecht nieuws kwam. Blij dat het hier goed is gegaan.

kamertje,
    Ik moet nog beginnen. Wel wat plannen aan het maken. De jongste moet nu bij de oudste op de kamer, zodat de babykamer weer vrij komt. Maar daar moeten nieuwe bedjes voor gekocht worden, want de kamers zijn niet zo groot hier. Verven is qua kleur niet nodig, maar mag wel weer gebeuren.. muren zijn niet echt mooi meer na mijn twee rakkers die erin geleefd hebben :D

hier,
    Gisteren gehoord van mn werk waar ze mij gedacht hebben voor volgend seizoen... dat is toch wel heel leuk plekje. Ben bovenbouw gewend (basisschool) en wordt nu bij kleuters geplaatst. Dit wilde ik ook graag eens proberen. Dus nu misschien toch blijven werken..
    keuzes allemaal, pfff!

7. hopeandfaith

@ hier buikgriep baaah heb ook elke x wat dan verkoudheid dan blaasontsteking en nu weer dit zal blij zijn als het over is en dat k dan mag genieten want hier word ik nie vrolijk van :(

8. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

Mar 21, 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah, beterschap hopeandfaith! Hier kids ook in de weer geweest. Nu bijna beter denk ik.

9. hopeandfaith

Drankje wel ja hoor dat het heel erg heerst :(

10. pegece

pegece Niet meer actief

beterschap hopeandfaith.

11. pegece

pegece Niet meer actief

dit zijn de echofoto's van mijn 20 weken echo

12. pegece

pegece Niet meer actief

en nog eentje

13. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Bloemetje, ben benieuwd naar het behang!

Badia, die warmte lijkt me ook niet te doen... Hopelijk is er airco?

Itsdaisy, succes met je beslissing over werken/thuisblijven!

Hopeandfaith, beterschap!

Pegece; wauw, wat een prachtige foto's!!!

Hier geen nieuws, gewoon alles goed. Fijn Pinsterweekend allemaal!

14. hopeandfaith

Mooie fotos zeg wauw

15. pegece

pegece Niet meer actief

16. kelmel

kelmel Bekend lid

Jan 22, 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Mooie foto's!

ik zal proberen vandaag of morgen weer een buik foto te uploaden.
    Zaterdag heb ik onverwachts toch moeten werken, iets te hard gewerkt. kwam thuis en ben voor het eten nog in slaap gevallen. na het eten weer gaan liggen omdat ik buik en rugpijn had dus moet toch maar even iets meer op gaan letten op wat wel en niet kan.

hopeandfaith; beterschap!

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Jeetje wat word er weinig gekwebbelt dames!!

Hopeandfaith beterschap meid!!

18. hopeandfaith

Hier is blaasontsteking weg gelukkig :) Jeeeeej!!

19. pegece

pegece Niet meer actief

zo lekker hoor hopeandfaith.

gisteren heeft mijn man de commode in elkaar gezet nu nog het bedje en leuke stickers op de muur en dan is het klaar.

20. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Hopeandfaith, fijn dat je beter bent!

Kelmel, leuk een buikfoto! Ik zal er deze week ook een maken, want ben volgens mij flink aan het groeien...

Pegece, laat je een foto zien als jullie klaar zijn met de kamer?

Ik ga vanavond weer naar de cursus voor de vierde keer. Vanavond gaat het over de onsluitingsfase van de bevalling. Ben benieuwd!;)

Share This Page