Tot nu toe nog totaal geen last van die kies, of ja van dat die vulling eruit gevallen is. Heel apart Straks eens even gaan bellen Ik zit echt af te tellen naar donderdag. Ik ben benieuwd hoeveel onze kleine spruit gegroeid is
ik duim voor je leona niets minder dan pijnlijke kies. dat hoeft ook helemaal niet hope niet iedereen heeft er last van bij de eerste twee was ik elke nacht drijfnat en bij deze zo af en toe eens een druppel.
Ik voelde me vandaag net een olifant. Was zooo warm in mijn lokaal, ik hou nu best wat vocht vast. Trouwring doe ik voorlopig maar niet om. Woensdag weer vk, dan krijg ik alvast echo om de nieren te bekijken. Waren vorige keer iets te groot. Geloof niet dat er iets aan de hand is, maar vind t wel fijn om weer even te spieken. Kleine is trouwens superactief. Soms voel ik ook echt een elleboog of knie aan de buitenkant uitsteken. Kon hem pas vastpakken, zo leuk! En als de kinderen tegen mijn buik aan zitten, gaat ie bijna altijd reageren daarop. Lekken, hier in zwangerschap nooit last van. Bij mn oudste zoon wel toen ik bv gaf. Bij tweede niet.
Bloemetje, thanx voor de uitleg. Bij onze kinderwagen zit een dekentje, dus dat komt goed uit. Verder zal ik nog wat extra wieglakentjes halen en dan is dat geregeld. En hoe was het wekeendje weg? @Lekkende borsten: nog geen last van gehad. @warme weer: ik vind het heerlijk! Eindelijk zomer!!! Ja, mijn voeten en handen zijn opgezet, maar dat weegt niet op tegen lange zomeravonden, bbqen met vrienden en luieren in het zonnetje En Leona, ben je bij de tandarts geweest? Succes en veel plezier iedereen deze week met de controles! Ik mag vanavond weer en dan gaat mijn man mee, want we gaan vanavond de bevalling bespreken. Ben benieuwd!
Pfff ik vind dit veel te warm hoor heb nergens meer energie voor. Zondag is de vk bij mij thuis geweest. Bij de vorige controle was mn bloeddruk te hoog nu had ik buikpjjn, hoofdpijn en onwijs veel vocht vast houden dus mn vriend in pankiek de vk gebeld want die punten staan allemaal op dat lijstje wat ikhad gehad. Alleen mn bloeddruk was iets te hoog voor de rest was alles goed gelukkig. Succes met de controles deze week!
Wat een heerlijk weer! Ik heb er eigenlijk weinig last van. Moet wel zeggen dat ik 's morgens vroeg nu mijn huishouden doe en de rest van de dag zo min mogelijk doe Ik heb gisteren gelijk de tandarts gebeld, ze hebben volgende week dinsdag pas plek, maar ik heb er ook eigenlijk geen last van. Oké ik kan geen ijsklontje in mijn mond stoppen nu, maar met koude dranken ofzo heb ik er geen last van
@ Smitje: het weekendje weg was heerlijk! We hadden natuurlijk superweer, dus af en toe een terrasje pakken, verse jus... Hmmm, heerlijk. We zijn naar het Diamantenmuseum en het Rijksmuseum geweest. Nu ben ik totaal geen museumfan, dus we zijn naar de highlights geweest van het Rijksmuseum (De Nachtwacht en wat van Van Gogh), dus met een uur waren we weer klaar Ik moet zeggen dat ik het weer tot nu toe mee vind vallen. Meestal heb ik er snel last van, maar nu vind ik het goed te doen. Alleen 's nachts heb ik het wel erg warm (en warmer dan manlief, die ligt nog onder de deken, ik al onder een laken). En het schijnt de komende dagen alweer iets af te koelen.
Over het algemeen heb ik ook niet veel last van het weer.. Alleen s'nachts ja dan pfff krijg ik het zo benauwd!! klein prinsje trapt jullie vanuit hier allemaal toe! hihi Vandaag is voor de laatste keer het kleurtje op de babykamer geschilderd! Voor de rest heb ik alles binnen! Mijn schoonmoeder zal het deze week helemaal schoon poetsen denk ik.. zodat het daarna allemaal klaar kan worden gemaakt! Het bedje kan dan weer op worden gemaakt etc. hihihihi.. Vandaag een kei leuke boom geleverd gekregen met de naam in dezelfde letters! Hoop dat hij snel hangt hihi!
kom even spieken of alles goed is met iedereen!! ons brammetje ligt ook nog in stuit maarja kan nog alle kanten op, ligt die van jullie wel goed? lekker he de warmte!! Het is toch ook het ene uiterste na het andere uiterste! vandaag was het wel redelijk toch? ik zei erengister, allemachtig zeg je zou maar moeten bevallen!!!!!!!! Onze slaapkamer was wel 40 graden, nou daar moet je toch niet aan denken zeg!!
over snachts slapen gaat bagger, mijn dochter slaapt nu eindelijk door, is dag en nacht droog en gaat super goed. vannacht voor de verandering ook weer eens geen oog dicht gedaan alleen naar de wc en paar keer droge pj aan gedaan . nu miezert het hier en heb ik een vest aan lol tja soms wordt je er niet vrolijk van. raar weer. verder is onze kleine boef al aan het indalen en nog steeds zeggen ze dat het te vroeg gaat komen ik ben zowiezo blij als zondag voorbij is dan heb ik eerste mijlpaal overwonnen. ( zit er wel mee in mijn maag) want toen kwam ik bij de tweede in zh met weeën ( 32.1 Week) en hoef ik als he wel komt niet nog naar groningen of zwolle. Dinsdag al weer voor controle wat gaan 2 weken dan in eens snel, ik kan op twee plekken terecht op poli in zh en poli dependance in lemmer dus scheelt altijd de helft, en als de 1 geen plek heeft de ander gelukkig wel. bij de laatste controle was de groei bijna 3 weken verder vooruit dus ben benieuwd
Jasm, ik hoop dat de kleine wat langer blijft zitten als met 32 weken! Hopelijk blijft ie zitten tot 38 weken!! Hier is het droog, tot ongeveer 13u was het echt lekker weer, maar nu is het bewolkt en waait het. De kindjes wilden ook niet meer zwemmen en zitten nu een filmpje te kijken. Rica, denk je dat jullie kleine man nog draait? Bloemetje, fijn dat het weekendje weg zo goed was! Ik lig 's nachts ook onder een laken. Deken ligt ergens aan het voeten eind hihi Morgen de 30 weken echo!! Ik ben benieuwd hoe ons kleintje gegroeid is, en of ze nog steeds in stuit ligt. Hopelijk kunnen ze voor de zekerheid nog een keer kijken of het nog steeds een meisje is. Naar mijn idee is ons kleintje nog niet gedraaid, en ik ben ook heel bang dat ze dat niet zal gaan doen. We zullen zien morgen
een vriendin van mij is net bevallen en daarvan hebben ze met 32 weken de baby gedraaid schijn nogal een pijnlijke ervaring te zijn geweest en ze zij als het weer draait doe ik het niet weer maar is gelukkig blijven zitten. hier heeft het even gemiezerd vannochtend en verder geen zon gezien de kids wouden niet in bad en de oudste is met opa en oma op pad
Bloemetje, klinkt als een heerlijk weekend! Leona, gelukkig kan je dinsdag terecht! Wat fijn dat je morgen nog een echo hebt! Jasm, hopelijk blijft hij nog even zitten! Ik duim voor je! Hier is de kleine nog niet gedraaid. Wel gaat alles goed met mij en hem, dis we zijn weer door de controle! Ik heb over 3 weken weer een controle en over 4 weken een liggingsecho. Hopelijk is hij voor die tijd gedraaid!
Mijn vk zei dat ze tot de 34weken draaien ongeveer, maar lees ook wel later. Ik hoop t wel, draaipoging lijkt mij super pijnlijk!!
Ik heb bij de 1e zo'n draaipoging gehad met 35 weken. Inderdaad erg pijnlijk, de gyn zat vanaf de buitenkant eigenlijk gewoon door mn buik heen de baby vast te houden en langzaam te draaien. Maar... 5 min tanden op elkaar en daarna lag hij wel goed. Gewoon kunnen bevallen. Daar was ik toen wel heel blij om.
Ik zou niet willen dat er gedraaid word, eigenlijk. De kans dat de kleine nog terug draait is daarna namelijk ook echt nog wel aanwezig, dus bied het geen garantie.