MIch, ik moest om 10.50 daar zijn Alles was goed, het is nog steeds een meisje! Ze is nu ongeveer 1600 gram (1575 maar ze ronden af schijnbaar) Ze is in de 3u dat ik in het ziekenhuis ben geweest ook een keer of 3 gedraaid!! Eerst met haar hoofd naar beneden, toen weer met haar hoofd omhoog, en daarna met haar hoofd opzij De gyn liep ontzettend uit en die kwam persoonlijk vragen of ik misschien volgende week de afspraak wilde doen, dus dat vond ik prima Wel nog even bij de klinisch VK geweest, bloeddruk weer laag. maar erder alles goed. Omdat dit ons derde kindje is moet ze met 35 weken goed liggen, ligt ze dat niet, dan word er evt gesproken over draaien (wat ik dus niet wil) of een keizersnede
@ leona, ohh dan heb ik je niet gezien! hihi Gelukkig was alles goed met de kleine! Met ons prinsje was ook alles goed en hij werd ongeveer hetzelfde geschat als die van jou.. ze zeiden dat die dan aan de flinkere kant was! Heb je ook gevraagd of ze een 3d shot wilden doen?? ikke wel! En die is leuk geworden!! Ik zal hem zo bijvoegen!!
Ohhhhhh wat een schatje!! Nee niet gevraagd, ik wist niet eens dat ze dat daar deden!! Maar ik moet wel zeggen dat ons draakje echt eigenwijs is, er werd op een gegeven moment gevraagd of ze altijd zo druk is. Euhm ja.. Ik heb nu ook even op de lijst gekeken wie Zwaan is, die heb ik nog niet gehad. Van al de foto's die daar hangen heb ik er maar 2 niet gehad, maar wel 2 anderen die er niet bij hangen
Hihi, Ja moet je gewoon vragen (als je nu nog de kans krijgt) Als je het niet vraagt doen ze het sowieso al niet. Het is niet standaard zeg maar! Ons ventje is ook steeds erg eigenwijs hoor! Handjes ervoor etc. Maar net toen we keken deed hij 1 seconden zijn armpjes weg en daar hebben we een mooi plaatje van! hihi Ja zwaan die wil IK niet tegenkomen Gisteren nog in eindhoven geweest en mag op het laatste moment nog switchen. Mijn gevoel zegt Eindhoven bevallen maar als het eerder zou beginnen misschien toch naar roermond gaan. Alles heeft zijn voor en nadelen!
wat een mooie foto mitch, ze kijken bij mij ook iedere keer maar heb pech denk ik bij deze de placenta zit er steeds voor en nu hij al aan het indalen is wordt het hem denk ik ook niet meer. hebben jullie ook zo'n last van de benen ik heb steeds het gevoel dat ik van boven naar beneden tegen de kramp aan zit dag en nacht niks vervelenders dan dat bha maar goed nog ff volhouden zeggen ze dan toch . gisteren even boodschappen gedaan maar dat wordt ook steeds minder leuk om te doen argggg. maar goed moet toch gedaan worden. gewoon ff naar de supermarkt en weer terug de rest laat ik zitten geen fut meer voor
Leona, wat fijn dat alles goed is! Mich, wat een mooi koppie! Jams, ik heb nu niet meer zo'n last van kramp, maar wel van slecht slapen...Dan word ik midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen, heel irritant!
mich wat een mooie foto zeg. ik heb alleen s 'nachts last van kramp in mijn kuiten zo pijnlijk zeg en ge;ijk ben ik dan klaarwakker en heb dan weer moeite om in slaap te komen.
Dankjewel dames!!! Word wel een beetje een saai topic he.. misschien kunnen de gene die al klaar zijn met de babykamer een foto plaatsen??
ik moet alleen de wieg nog op halen die staat als het goed is klaar bij opa en oma moest ff bijgewerkt worden. ( mijn paps heeft er nog in gelegen gemaakt in de oorlog). zodra die staat zal ik een mooie foto plaatsen momenteel staat op die plek een relax stoel. verder zit hier alles er nog in 32.1 w overleefd verder ben ik nu aan het omrommelen en dingen uitzoeken. alles is nu klaar dus nog hopelijk 4 weken in de buik en dan zien we wel weer. morgen controle we wachten wel af wat ze nu weer zeggen is iedere keer wel spannend
ik wil deze foto dan alvast met jullie delen! De commode en kast en plankje staan/hangen al aan de linkerkant. Het bedje komt schuin te staan dus met het einde naar het stopcontact in de hoek toe en dan naar het midden van het kamertje. We moeten nog even wachten omdat ons zoontje nog in dat ledikantje slaapt en we zolang hem straks laten slapen in het bedje van onze schoonmoeder. die moeten dat nog even uit elkaar draaien en kan ik ook alles aan gaan kleden Aan de linkerkant komt nog boven de commode en het plankje de naam van onze zoon te hangen in dezelfde kleur als de boom! We hebben de boom net opgehangen en ben er echt verliefd op!! We zijn erg benieuwd naar het eind resultaat!!
Hee meiden. Sorry dat ik niet zo actief ben heb het echt mega druk. Pfff Iedereen een lekker weekend gehad ? Wij wel heel het weekend nietbthuis geweest dus nu lekker druk met het huishouden... Probeer vanaf nu weer elke avond bij te lezen! Leuk idee van kamerfoto's, ben reuze benieuwd naar jullie kamertjes Donderdag weer spieken naar mn kleine vent Ga ook vragen of ze toevallig 3d kunnen kijken maar betwijfel het. Het is al pas sinds kort dat ze hier in het ziekenhuis de 30 weken echo doen, eerst deden ze dat altijd alleen maar in de stad. Hoe voelt indalingspijn eigenlijk? Van de week werd ik 's nachts wakker met soort van hevige menstruatie pijn. Verder niks aan de hand dus heb gewoon gewacht tot het weer over ging maar vraag me wel af wat het nou was. Word veel lopen voor jullie ook zwaarder? Ik krijg dan echt last aannde zijkanten van mn buik. Over 2 weken ga ik nog shoppen met een vriendin maar word denk veel rusten tussendoor. Sommige dingen beginnen me nu wel beetje te irriteren hoor. Schoenen met veters kan ik zelf niet meer strikken omdat ik er niet meer bij kom, heb echt nog maar 1/3 van de energie die ikneerat had. Hooo echt dat die laatste weken voorbij vliegen want voel me soms echt een bejaarde haha
@ Mich: superleuk zeg, die boom! @ Kelmel: indalingspijn heb ik geloof ik niet. Soms wel een lichte menstruatiepijn. Geen idee wat dat is, misschien toch wel de indaling Ik merk ook dat alles veel zwaarder wordt. Normaal liep ik op mijn vrije dagen met onze dochter een rondje naar het dorp. Dat doe ik nu met de fiets, want je kunt me echt opvegen. Ik voel het dan ook aan de zijkanten van mijn buik. Verder valt het me mee, ik ben niet heel veel meer moe dan voorheen, alhoewel ik wel slechter slaap. Elke keer wakker, moet ik weer naar de wc, maar tot nu toe val ik gelukkig redelijk snel weer in slaap (even afkloppen...) Haha, ja ik was mijn benen aan het scheren, dat gaat echt niet meer zo makkelijk. En de baby leek het ook niet echt fijn te vinden, een hoop geschop daarbinnen. Ik zal nog eens kijken naar een foto van de babykamer, die heb ik al gemaakt. Is wel leuk om die van allemaal te zien.
Hier onze babykamer. Hij was deels nog in gebruik omdat onze dochter nog niet zindelijk was en zij geen commode meer had. Dat is nu gelukkig niet meer nodig , maar vandaar de kleertjes aan het kapstokje.