Die van mij wil het ook niet zien. Kijk ik lekker in bed. Dat BNN programma komt iedere dinsdag je kan het ook via uitzending gemist kijken. Echt een aanrader als je van dat genre houdt Denk dat ik ook makkelijk voor de legging en tunieken ga als het zo ver is. En m'n ugli's daar leef ik in. Heb ze in alle kleuren en variaties. Beetje verslaafd. M'n baby krijgt ze ook. Hihi
Ik ben wel benieuwd naar de kleding deze keer. 8 jaar geleden was er helemaal niets leuks te krijgen aan kleding laat staan een leuke BH. Ik heb algezien dat het nu veel leuker is. de nieuwse maxi cosi heeft ook ene mooi kussentje voorhet hoofdje mijn andere kinderen lange altijd met een scheve nek. Verder heeft mijn vriendin een bugaboo voor me en hebben we nog een bedje. Ik heb wel zin om voor al die dingen te gaan kijken. groetjes
ik ook, heb ze dan wel niet in alle kleuren en variante, maar dat komt ook door de prijs.. Mijn binkie heb ze ook, haha.. wel de slofjes dan.. maar ik wil ook echte buiten uggs gaan halen.. op het laatst van me zes kon ik ze nog niet meer aan, me voeten waren een beetje heel erg dik..
Ja de prijs is wel heftig. Heb nu 6 paar en heb een ugli's verbod van m'n vriend gekregen. Hij zegt dat we een nieuwe inboedelverzekering nodig hebben alleen al voor die lelijke laarzen. Hihihihi. Wat schattig he voor die kleintjes. Zo cute. Balen da je ze niet meer aan kon. Nu is hetzomer als we wat verder zijn dus dan kunnen w ze toch niet dragen.
Heerlijke tijd he die eraan gaat komen. Zo leuk om van alles te gaan kijken en kopen. Qua kleding heb ik geen idee hoe het was. Nu zie ik wel leuke dingen hier en daar.
oow ik heb ze ook in de zomer gedragen hoor, ik ben een echte koukleun.. haha.. Maar je heb toch ook slippertjes van uggs.. ik heb vorig jaar uggs besteld, was helemaal verliefd op ze, dus met card betaald, gewacht en gewacht en nog langer gewacht, uit eindelijk heb ik me geld terug laten sorten zooow jammer...
BNN programma; dat heb ik nog niet gezien. Ik zal eens kijken bij uitzending gemist... Zwangerschapskleding; ik heb al wat zitten neuzen op het internet. Je kan terecht bij Prenatal, HEMA, Wehkamp, Bijenkorf, Esprit, Miss Etam, Mamalicious, Zalando. Er is best veel keus en ik vond veel dingen ook nog wel betaalbaar. Graag tips van andere leuke winkels/merken! Het meeste ondergoed vind ik er maar saai uitzien...
Haha. Uggs in de zomer aan. Dan ben je een echte koukleum Ik loop in de zomer vaak op m'n birckenstocks. Ook zo een fijne uitvinding Wat balen van de uggs zeg. Gelukkig heb je wel je geld terug. Is toch een hoop centen.
Is de moeite waard om uitzending gemist te checken. Qua kleding en ondergoed moet ik me nog verdiepen. Als ik wat leuks tegen kom zal ik het ff laten weten. Er is wel ook een leuke winkel op internet. Bellyfashion. Vriendin van mij heeft daar leuke dingen vandaan.
Welkom Cijm gezellig dat je mee komt kletsen Het programma van BNN is idd een aanrader. Het programma kleine baby's grote zorgen ken ik niet. Wat is dat precies voor programma en op welke zender. Ik ben iid ook al druk bezig geweest met het rondneuzen naar positiekleding op internet. Ik vind idd dat er veel leuke dingen zijn. Ik weet niet hoe het eerder was, maar kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen. Dat betekent niet alleen voor de positiekleding @Mich: veel succes vandaag bij de vk @ Allen: fijne dag vandaag
AAAAAAHH we hebben wormen hier in huis, En ik mag blijkbaar geen anti worm tablet en danduurthet wel even voor je er vanaf bent. Heb ik dat. gadver
sojo, balen meid. zwangerschapskleding: bij mijn dochter ook in januari jarig dus de kleding die ik heb zal nog kunnen. alleen is het zo dat ik de vorige keer tot 16 weken mijn eigen kleding nog aankon. en nu... kreeg vanmorgen mijn broek al niet meer dicht. AAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! dat is wel heel vroeg!!!
Ok.. Ik ga als eerste mijn buik hier neerzetten haha. Dit is met 6 weken en 1 dag... Ben van mezelf niet slank maar dit is wel heel erg haha. Ik krijg alleen de foto niet gedraaid!
Hey Hey!! Hoe is het met jullie?? Ik weet dat ze bij de H&M oook best leuke positie kleding hebben.. lingerie vind ik bij de prenatal nog wel gaan. Heb gisteren toevallig bij H&M mijn eerste legging en tuniekje gekocht. @ denise1605.. Ik denk dat wij elkaar een handje kunnen geven wat buik betreft!
Jennifer goed om te horen dat ik niet de enige ben haha Het groeit inderdaad wel hard nu.. Maar heb ook wel last van mijn darmen dus misschien is dat het! Ik ben echt bang dat het dan lijkt alsof ik gewoon dik geworden ben ipv dat ik zwanger ben... Hoop dat het wel een mooie buik word!
Oooooh wat balen zeg. Misschien je ha even bellen en vragen of er iets is wat je wel mag gebruiken. Succes