Hoi dames, Vandaag op controle geweest! Het word dus toch bevallen in het dichts bijzijnde ziekenhuis! (tenzij ik vroegtijdig weeën krijg en mijn eigen gyn niet daar is hihi) Zo leuk om te horen! Want dankzij mij is het 'natuurlijke' keizersnede in werking gezet! Door mij kunnen dus straks meer vrouwen dit ervaren! Heel erg blij dat ik hier een steentje aan heb bij gedragen! EN voor ons staat de datum van de keizersnede al vast! Wat een luxe he hihi zo vroegtijdig!!
MICH, hoe laat moest jij? Ik moest om 10u bij de Gyn zijn! Ook hier staat er een datum gepland voor een ingeleide bevalling, mits ons meisje alsnog besluit te draaien ipv in te dalen. Dan staat vast dat het een keizersnede word. Verder heb ik een briefje mee gekregen voor steunkousen aan te meten ivm spataderen Jasm. 2200 gram, ik ben benieuwd wat het geboortegewicht zal zijn! Badia, jeetje wat een temperaturen! Een weekje aftellen en dan lekker naar NL!
Meiden wat een leuke kamers!! Allemaal zo verschillend en allemaal wel iets dat ik denk van oh dat zou ik ook zo doen haha. Jeetje Badia wat een hitte! pff respect, ik vind het hier al niet te doen! Leuk dat je vriend zich bedacht heeft en dat je het nu alsnog weet Mich wat fijn dat er eindelijk een beslissing is, zal denk ik wel wat rust geven?! Wij mogen morgen weer naar onze kleine man kijken. Ben zo benieuwd haha! Vorige keer lag ie volgens de vk 4 weken te hoog en bij de 20 weken echo met de metingen kwam eruit dat ie ook iets groter als het gem. was dus mij benieuwen. Hoop stiekem dat ze hier ook in 3d kunnen kijken. Ik zal morgen ook weer een buikfoto uploaden.
Lijst weer even naar boven en bijgewerkt 31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 10 september puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje 10 september badia 34 jaar, 1e kindje meisje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje meisje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen 14 september - 15 september - 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje Jongen cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing 30 september - afsprakenlijst september mama's: Kelmel 18 juli: 30 weken echo Kelmel 19 juli: Controle vk pegece 23 juli: echo en controle gyn
Ohja even vergeten 3d weer geen gezichtje te zien sob snik het mag niet zo zijn de onderkant wel en gezichtje niet grrrrr
Leona ik moest om half 11 daar zijn.. Liep ongelofelijk uit.. zouden we ons gezien hebben?? Ik val wel op hoor.. ik was alleen en ben erg jong! haha
Dat zou dan wel heel goed kunnen! Ik was ook alleen. Na mij was iemand met een jurkje/tuniekje met iets groens erin als ik het mij goed herinner Kelmel, balen dat je het gezichtje weer niet hebt gezien! Hopelijk is de echo straks goed!
@ Leona: wat een mooie foto's! Ik maak nu elke week zelf foto's met mijn Iphone, maar dit is wel veel mooier. Eens kijken of ik iemand kan strikken
leuke foto's Leona. wat een warmte he meiden, ik blijf zo veel mogelijk binnen en hou me rustig. maar slapen is nu helemaal lastig.
Ja, het is echt heel warm.. Ik blijf ook het liefste binnen.. Heb vandaag 2 nachtjes weg geboekt op mijn verjaardag. Zodat ik weg kan vluchten Wil namelijk mijn verjaardag NIET vieren.. is me toch veel te zwaar dan!!
Mooie foto's inderdaad Leona! Hier nu vakantie. Heerlijk. Alles wat ik doe, doe ik op een rustig tempo. Zit nu vaak in schaduw buiten terwijl mn twee jongens in de tuin spelen. Gaat meestal goed, dus das fijn Wij gaan nog een ruime week weg naar huisje van ouders op de veluwe. Het laatste weekend komen mn ouders daar om op de kids te passen en gaan wij saampjes nog even lekker weg nu nog een hotel ofzo zien te boeken. Iemand n tip?? We willen t liefst ergens bij water. Bootje huren en stuk varen.. Nu ff middagdutje
Hee meiden, Hier een foto van mijn buik van vandaag. 30.2wkn Net terug van de echo. Opzich was alles goed. Hij ligt nog steeds iets voor in groei, hetzelfde als bij de 20 weken echo dus hij is wel in de juiste lijn gegroeid. Ook ligt ie al met zn hoofd naar beneden en inderdaad, het leek erop dat hij al een beetje was ingedaald. Heb een foto mee van zn voet als bewijs dat hij al goed ligt Hij was lekker actief en werkte eindelijk een keer mee haha. Het enige wat eruit kwam was dat ik precies op de grens zit voor te veel vruchtwater. Ze heeft me nu met het voordeel van de twijfel naar huis gestuurd. Teveel vruchtwater kan betekenen eerder bevallen. Opzich zou ik dat niet erg vinden natuurlijk want heeft me al veels te lang geduurd maar het moet wel echt goed zijn voor hem. Over 4 weken moet ik nog een extra controle echo hoe of wat dan heb ik het niet over gehad omdat ik me eigenlijk gewoon niet druk wil maken. Ben vergeten te vragen voor 3d te kunnen kijken, helaas.
Wat een mooie fotos Leona! Super leuk om een shoot te doen. Mijn buik is wel erg bescheiden als ik het vergelijk met jullie buiken zeg! In m'n Pakistani kleding valt het bijna niet op.. Zijn jullie veel aangekomen? Ik ben de eerste 3 maanden ongeveer 5 kilo afgevallen... die zijn er ondertussen weer bij, en dan nog ongeveer 5 extra kilo. Vind het zelf niet veel, maar goed ik weeg nu 110 kilo, dus dan kom je ook minder aan, zit met m'n BMI rond de 31. Hier heeft het gisteren de halve dag geregend, heerlijk! Is zo enorm afgekoeld! Vannacht vlieg ik naar Nederland! zo zin in! Ook omdat het daar een stuk koeler is, hoewel het natuurlijk voor Nederland erg warm is. Wordt voor mij de overgang minder groot
Haha badia, ja bij ons ook evengoed zweten! Maar voor jou valt het vast mee! Ik heb totaal geen bescheiden buik maar ben nu pas rond de 6/7 kilo aangekomen!
Sooo dames, Ik doe weinig met die hitte zeg! Nu 's morgens gaat het nog goed, maar gistermiddag was ik echt niks meer waard! De laatste weken vrijwel geen klachten gehad, voel me supergoed. Maar met dat warme weer ben ik echt meteen een hoogzwangere olifant! Badia denkt nu 'valt wel mee toch'... hihi. Maar verder gaat het dus goed hier Ben ook nog maar 7 kg aangekomen. Bij vorige zwangerschappen was dit al veel meer op dit moment. Sta nu al weken op 7 kg. Maar niet te vroeg juichen, op het eind komt er altijd nog heel wat bij bij mij.