Itsdaisy: Zeg dat wel! Tot nu toe vond ik het nog meevallen moet ik zeggen, maar vandaag had ik het echt gehad. Inderdaad: 's ochtends gaat het wel en doe ik nog iets (alhoewel dat ook al niet veel is...), maar vanmiddag... Voor pampus op de bank en echt nergens zin in. Hier heeft het wel geregend, een half uur of zo. Op buienradar zag ik een ministipje over het oosten van het land en die zat dus bij ons . Was er wel blij mee, misschien koelt het dan nog een heel klein beetje af. Alhoewel het nu vooral extra klam voelt. Ik ben tot nu toe ook ongeveer 7 a 8 kilo aangekomen. Ook minder vergeleken met de vorige keer. Toen was het er wel heel snel af, door de borstvoeding denk ik. Als dat nu net zo hard gaat zit ik binnen no-time onder mijn oude gewicht. Vanochtend had ik een telefonische intake met de kraamhulp. Niet heel spannend, meer het opschrijven (door haar) van alle antwoorden die ik gaf en de rest was bekend . Met een beetje geluk krijgen we de kraamhulp die we bij onze dochter ook hadden. Ik hoor soms hele vervelende verhalen en die van ons was super.
nou ik doe ook heel weinig met dit weer veel te warm, en s'nachts slapen gaat ook bijna niet van de warmte. morgen weer op controle bij de gyn en dan krijg ik gelijk een groei echo.
ik heb vandaag ook controle gehad bij de gyn en een echo, het ziet er goed uit het is alleen een klein kindje maar het groeit wel, over 2 weken weer een echo om toch de groei in de gaten te houden maar onze zoon was ook erg klein namelijk 2450 gram toen hij werd geboren.
Hier een berichtje vanuit het ziekenhuis.. Lig hier sinds maandagavond met weeën. Dus krijg nu weeënremmers en medicijnen om de longetjes van het kindje te rijpen. We hopen dat hij nog even blijft zitten!
Denise, sterkte en succes! Ik duim voor jullie!!! Pegece, fijn dat jullie kleintje wel groeit en het er goed uit ziet! Bloemetje, wij hebben vorige week de intake gehad met de verloskundige bij ons thuis, aangezien het onze eerste is. We vonden het heel prettig en hebben veel uitleg gekregen. Zou wel geweldig zijn als jullie weer dezelfde kraamverzorgster krijgen! Kelmel, fijn dat alles goed is gebleken op de echo! Leona, mooie foto's! Hier eigenlijk geen nieuws. Ik doe het rustig aan met dit warme weer en dat kan ook want we hebben samen een weekje vrij. Hierna nog 3 weken werken en dan begint mijn verlof! Ik heb er zin in! Over het aankomen: ik ben nu 10 kg aangekomen en vind dat wel prima.
Hey Denise sterkte meid, elke dag is mee genomen, we hopen hier met zijn allen dat hij lekker tot 38 weken nog mag blijven zitten net als toen met onze dochter, die heb ik dankzij de remmers nog 6.5 week bij me kunnen houden. Mooi buikje smitje. beterschap mich, hopelijk voel je je gauw beter en hou je vocht binnen niks is minder. en de warmte ik heb varkens koteletten in plaats van benen, en slapen dat is een ramp, humeur om te schieten dus nog ff paar weken volhouden
Denise heel veel sterkte ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten. mich beterschap hoor. smitje wat een mooi buikje meid. zo die warmte is echt verschrikkelijk ik ben gewoon blij dat de zon vandaag niet schijnt, kunnen we even bijkomen.
Jippie, gisteravond het wiegdekentje voor de kleine eindelijk afgekregen! Helemaal blij mee. Hier de foto voor jullie erbij...
@ itsdaisy: wat mooi gemaakt! Ik ben sinds een maandje begonnen met haken. Ooit kon ik het wel, maar dat was ver weggezakt. Mijn dochtertje wil nu vooral beestjes: konijntjes, aapjes, olifanten. Maar ik wil ook graag iets voor de baby maken, ben al op zoek gegaan naar leuke patronen. @ Denise: Hopen dat de kleine met de medicijnen nog even blijft zitten. Wel balen zeg... @ Pegece: inderdaad, ik was ook heel blij dat het wat meer bewolkt was vandaag. De afgelopen nachten waren echt niet fijn. Nou, ik blijk te zijn gestoken door een teek Ik had al een paar weken een rode vlek op mijn been die steeds groter werd. Twee keer naar de huisarts geweest. Eén keer terug naar huis gestuurd, maar nu toch door naar de dermatoloog. Die zag het meteen, dus hup aan de antibiotica. Niet fijn, maar deze schijnt veilig gebruikt te kunnen worden tijdens de zwangerschap. Voor de zekerheid (en mijn gemoedsrust) heeft hij een afspraak laten maken bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, daar mag ik vrijdag heen. Ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Misschien alleen extra controle of zo. Volgens mij schreven er al een paar over indalingspijn. Ik geloof dat ik er nu ook last van heb... Alsof ik een hele dag gefietst heb, zo'n pijn. Had ik bij de eerste echt niet, dus volgende week toch maar even tegen de vk zeggen.
@ denise sterkte hoop dat het nog blijft zitten idd! @ mich beterschap @ hier druk geweest vandaar nie zo veel online moeder was met spoed geopereerd aan de darmen zat bekneld!! @ aankomen ik ben nu 11, 5 kilo totaal aangekomen !!
mooie buik hopeandfaith. beterschap voor je moeder. gisteren ben ik tante geworden van een lief neefje, hij is ruim 4 weken te vroeg geboren. mijn zusje kreeg gisteren een ctg omdat ze weinig vruchtwater had en van de week ging de hartslag van de kleine omlaag, en dat gebeurde gisteren weer en op een gegeven moment vonden ze de het hartje niet zo snel meer en hebben ze een spoedkeizersnede gedaan. alles gaat wel goed met de kleine en mijn zus.
Gefeliciteerd pegece met je neefje Mooi dekentje daisy. En beterschap met je mams hope hopenlijk knapt ze gauw op Hier alles klaar fotos komen nog Tas staat al klaar dus nu afwachten wat er gebeuren gaat
Hope & Faith beterschap voor je moeder! Mooi buikje Smitje, wat een lief buikje zeg! Pegece, gefelciiteerd met je neefje!! Bloemetje, fijn dat je er wat voor hebt gekregen, hopelijk krijg je geen Lyme! Daisy, leuk dekentje!! Denise hopelijk blijft het kleintje nog even zitten! Iedere dag in je buik is er weer 1 extra! Hier wel redelijk, ik heb aardige varkenspootjes door het vocht. Ik heb dat iedere zomer (schildklier) maar nu is het voor mijn doen wel heel erg Gisteren van iemand uit de straat een bekkenband te leen gekregen. Hopelijk werkt het. Wel vervelend dat zodra ik ga zitten het ding weer af moet maar ok. Het moet maar. Als het werkt dan graag!!! want ik wil over een week of 10 toch wel weer mijn high heels aan Ik had gisteren echt even een off-day!! Ik moest mijn man vragen om mijn telefoon onder de bank uit te halen. Hij moest mij helpen met mijn legging aan te doen. Verschrikkelijk!!! Ik moest gisteren regelmatig nee zeggen tegen de kinderne omdat ik het niet kon, en ik heb 6x op de bank of op bed gelegen met harde buiken (voorweeen??) Mijn buikje van vandaag
dank jullie wel @ Leona zooo jij hebt ook een mooie buik !! groeit goed he ik heb het gevoel dat ik nu weer ff stil sta met groeien maar ken ook aan me zelf liggen hihi!! begin nu alleen vocht vast te houden in mn voeten
Hope& Faith, Dat gevoel had ik tussen de 28 weken en nu, maar als ik de foto's vergelijk dan zie ik dat ik heus wel gegroeid ben ZE zeggen dat veel drinkenhelpt tegen vocht vast houden. Maar bij mij werkt dat niet. Maar goed, wie niet waagt.....