Warm weer: ik blijf vandaag thuis, vanmorgen even het een en ander doen, vanmiddag het badje vullen. Morgen ga ik naar mijn schoonouders It's Daisy, hier klopte 1cm per uur ook niet. Ik weet nog dat ik rond 12u op 4cm zat, om 13u op 5 en om 15.13 is onze zoon geboren. Al met al heeft zijn bevalling 5,5u geduurd Kelmel mooie buik! Mich, ik heb het bord gemist, jammer Ik had gisteren weer controle in het ziekenhuis, ze konden voelen dat ons kleintje begon te zakken! Ik ben benieuwd! Verder alles goed. Ik ben alleen erg moe. Gisteren waren de kinderen met oma mee op pad zodat ik even kon slapen na de controle, alleen waren de buurkindjes zo druk aan het spelen dat ik geen oog dicht gedaan heb.
Goh, al voorweeen en dalende kindjes... Spannend!!! En dames, rustig aan met dit weer! Ik ben vanmorgen voor controle bij de verloskundige geweest. Alles is goed met mij en de kleine, maar ons kindje ligt nog steeds in een stuitligging. Volgende week vrijdag krijgen we nog een liggingsecho en als hij dan nog in stuit ligt, dan wordt hij maandag 12 augustus in het ziekenhuis gedraaid. Van de verloskundige kreeg ik de tip voor moxatherapie, dus heb net maar meteen even gebeld. Van de drie praktijken bij ons in de buurt, zijn er dicht vanwege vakantie. De derde belt als het goed is vandaag even terug. Hopelijk kan ik daar terecht. En anders hoop ik dat die kleine nog uit zichzelf gaat draaien!!! Hij ligt echter al zo lang in deze positie dat ik niet zo verwacht dat hij ineens uit zichzelf gaat draaien. Ik vind het allemaal maar spannend...
Hee meiden, Ik ben inmiddels thuis uit het ziekenhuis.. Gelukkig! Heb er een week gelegen.. Eerst aan de weeënremmers en toen die gestopt waren begon het toch weer op te komen, afgelopen vrijdag kreeg ik ook ontsluiting dus werden we voorbereid op de bevalling. Gelukkig heeft de ontsluiting tot nu toe niet verder doorgezet! Het enige wat we nu kunnen is afwachten en hopen dat de kleine nog even blijft zitten... Maar dat kan niemand voorspellen helaas Het is een hele heftige week geweest met behoorlijk wat emoties en spannende momenten, ook omdat de hartslag van de kleine af en toe niet goed was, vandaar dat ik niet zo actief ben geweest hier. Gelukkig lijkt de kleine het nu goed te doen! Ik heb nog wel veel pijn, vooral rugpijn (joepie, ik heb rugweeën............) maar ik moet zeggen dat het ook wel 'went' ofzo Hopelijk blijft alles rustig en zet de ontsluiting niet verder door!
Gelukkig zit de kleine er nog in Denise nog ff een paar weken vol houden, dan kan je de kleine lekker mee naar huis nemen in plaats van daar te laten. rug weeën auw niks minders en inderdaad je raakt op den duur aan de pijn gewent je voelt het wel maar het is meer irriterend dan dat het nog pijn doet. doe zo min mogelijk dingen die te zwaar zijn en neem veel rust, als dat mogelijk is en gewoon de boel de boel laten en kleine dingen doen zo af en toe. zit hier ook nog steeds op het strafbankje, als ik te veel doe mag ik het bezuren maar goed ik hoef dan gelukkig nog maar 5.2 weken dus dat scheelt wel. vandaag had veel in de planning de oudste is onverwacht mee gevraagd naar dolfinarium dus die is er niet en zo met dochter lief ff wat boodschapjes doen maar ben eerst zwembad maar aan het schoonmaken de buren hebben een nieuw dak gekregen en wij rotzooi in zwb. Smitje ik hoop voor je dat de boef nog draait en met moxath zoden aan de dijk zet ik benijd je niet lijkt heel pijnlijk dat draaien. verder gaan we maar lekker rustig aan doen en overleven die warmte
smitje spannend hoor ik hoop voor je dat de kleine zich nog gaat draaien. denise fijn dat de kleine nog even is blijven zitten, sterkte hoor. vandaag doe ik niet veel het is mij te warm en morgen gaan we lekker naar het henschotermeer dan is het nog wel uit te houden.
Denise sterkte meid heb ook 2 dagen in het zkhuis gelegen hoop dat je kleintje nig ff nlijft zitten !! Smitje oooh spannend hoop dat die gaag draaien
Pfff spannend allemaal! Als alle kleintjes maar blijven zitten tot 37 weken! Als ze maar gezond zijn. Hier gaat het allemaal wel ok, alleen psychisch ben ik er echt helemaal klaar mee.. De baby is nu soort van bijzaak geworden. Ik heb dit ook besproken met ml en vk. Ik ben zoiezo een gevoelig mens voor depressie. Uiteindelijk gaan hebben we met de vk besproken om er wekelijks naar te kijken. Wellicht als het allemaal zwaarder wordt dan wil ik wel kiezen voor inleiding. (Met 38 of 39 weken). Sommige kunnen dan wel denken wat maakt het dan nog uit? Maar echt.. Ik tel de uren en ben zo heftig emotioneel. Geen eetlust en drink ook heel weinig. Kortom de baby is zo welkommmm maar zwanger zijn eist echt z'n tol.
Ik ben de kwaaltjes enzo ook zat hoor pff... heb vanmiddag ook ff gejankt en geklaagd ! Maar alles voor de baby nog even volhouden! !!
Denise, wat hebben jullie een heftige week achter de rug! Gelukkig ben je weer thuis! Ik duim voor jullie dat de kleine nog blijft zitten! Hoe ben je er nu onder? En heb je iets tegen de pijn? Veratje. wat naar dat je je psychisch niet top voelt. Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt en hopelijk kunnen ze je zo ondersteunen dat het niet zwaarder voor je wordt! Dames, succes allemaal met dit weer; rustig aan maar! Ik vond het trouwens gisteren goed te doen. Het is wel warm, maar gelukkig niet zo benauwd als vorige week. Over het draaien: we spreken ons manneke nu vaak toe en masseren in de richting dat hij moet draaien. Wie weet helpt het. Ik baal wel, want van de 3 moxatherapeuten in de omgeving, zijn er 2 praktijken gesloten i.v.m. vakantie en de derde heeft me nog niet terug gebeld.... Hopelijk kan ik nog een afspraak maken!
Denise, fijn dat je nu weer even thuis bent, doe rustig aan meis! Hopelijk blijft de kleine nog even veilig in je buik!! Veratje, oh ik ben dus niet de enige die denkt: was het maar al tijd om te gaan bevallen! Ik heb al een datum voor inleiding en ik tel echt de weken af! Ik vind het alleen van mezelf heel raar, dit is mijn 3e kindje, bij de eerste twee huppelde ik gewoon door de hele zwangerschap heen, het maakte me allemaal niets uit, ik kon en deed alles. En nu... Verschrikkelijk! Ik voel me gewoon schuldig naar de kleine toe dat ik wil bevallen en dat ik niet meer zwanger wil zijn. Al geniet ik wel nog van het trappelen. Smitje, hopelijk kun je nog een afspraak maken! Balen dat die niet heeft terug gebeld!
Leona, jij een datum van inleiden? Ik een datum van ks! Jij was toch ook in Roermond ofniet?? zou wel leuk zijn... als we ons daar treffen!! Meiden succes met dit weertje
Smitje, Ik heb niks tegen de pijn nee.. Mag paracetamol de hele dag door maar voor mijn gevoel doet dat niks dus dan slik ik het ook liever niet. Die pijn is wel vermoeiend moet ik zeggen, vanmorgen heel vroeg werd ik ook wakker met weer die heftige pijn in mijn rug (joepie ik heb rugweeën........) en dan ben ik het soms wel zat! Dan denk ik oke laat maar komen die baby... Maar goed, beter van niet natuurlijk Ik ben er nu wel wat rustiger onder, heb het gevoel dat ik er wel klaar voor ben nu. Vorige week had ik dat helemaal niet, toen zei ik ook tegen ML als de baby nu komt dan komt het niet goed want ik kan het nog helemaal niet. Maar dat gevoel is nu wel anders, je rolt daar langzaam in ofzo. Alleen die onzekerheid elke dag is zo slopend
Pak van mijn hart! Ik dacht dat ik de enige was met dit rotgevoel! Naar een inleidingsdatum leven brengt wel meer rust denk ik. Smitje: heb je ook gekeken naar zwangerschapshaptonomie? Zij kunnnen volgens mij ook de baby draaien. Tijdens zw cursus hebben ze bij een cursist in het ziekenhuis geprobeerd om te draaien. Helaas zonder succes. Ze had erg veel pijn en blauwe plekken op haar buik. Daarnaast was de baby met haar hoofdje onder de ribbenkast gaan liggen waardoor ze hoogwaarschijnlijk een helmpje moet dragen na de keizersnede. Ik wil je echt niet ongerust maken, maar ik vindt het zo zielig als een baby dit allemaal moet door maken.
MICH, ja klopt in Roermond ja, lijkt me ook wel leuk ja, want we lopen elkaar nu steeds mis geloof ik hahahah Veratje, nee hoor meis, maar er over praten is vaak voor velen moeilijk, omdat er schijnbaar toch een soort taboe oprust Want zodra je zegt: ik ben er klaar mee krijg je negen van de 10x het antwoord: het hoort erbij blablabla Denise, sterkte meis! Balen dat de PCM niets doet
Denise, ja die onzekerheid lijkt me ook erg moeilijk. Gelukkig heb je nu wel het gevoel er klaar voor te zijn als het zover is. Hopelijk duurt het echter nog eventjes! Veratje, ik heb maandag een afspraak bij een accupuncturiste. Hopelijk helpt het! En over de versie: ik hoor en lees er zoveel verschillende dingen over. Ieder heeft een verschillende mening en ervaring. Als de kleine niet uit zichzelf draait of met behulp van die moxa-therapie, dan wil ik de versie wel proberen. Liever heb ik wat pijn heb en een kans dat de kleine goed komt te liggen, zodat hij natuurlijk geboren kan worden. Een stuitbevalling ga ik niet doen, te veel risico vind ik. Leona en Mich, jullie hebben gewoon al een datum! Hoe is dat om te weten wanneer het zover is?
Smitje, hoe dat is? Ik vind het wel prettig, dan kan ik tenminste zorgen dat mijn man dan ook vrij heeft Dan kan ik de oppas regelen voor mijn boeven enz Nee het is echt heel fijn omt e weten wanneer ons kleintje gaat komen, al is het bij Mich denk ik wel wat zekerder als bij mij, aangezien ik ingeleid word en Mich een Keizersnede krijgt. Ik moet een paar dagen van te voren naar het ziekenhuis om te kijken of er uberhaupt ontsluiting is, is dat er niet dan gaat die datum ook niet door natuurlijk.
Hoi dames, goed weekend gehad? Wat was het weer lekker zomers, he? Leona, dat is inderdaad wel praktisch! Ik ga zo naar de afspraak toe voor de moxa-therapie, ben benieuwd!
Hee meiden. Wat fijn Denise dat je gewoon weer thuis bent, hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Net terug van controle vk, onze kleine man is al een heel end ingedaald, alleen het laatste stukje nog maar want zn hoofd kon nog wel draaien. Dus ben benieuwd. Had het al verwacht want heb best wat last van indalingspijn gehad, vannacht helemaal pfff. uurtje geslapen ofzo de rest rondgelopen in de hoop dat het wat weg zou trekken zodat ik weer gewoon kon gaan slapen. De 15e heb ik weer een echo om te kijken hoe of wat met het vruchtwater dus ben benieuwd. Begin het ook redelijk zat te worden hoor, zeker met dat warme weer bah! het vreet al mn energie op. Gister heb ik echt een dag niks gedaan en om 19u ben ik dan al helemaal bekaf. Probeer mezelf voor te houden hoe zwaarder het wordt, hoe eerder hij er is maar gister was ik er echt even helemaal klaar mee. Humeur om te schieten en vl moest dat helaas bezuren. Gelukkig snapt ie het wel en vraagt ie nu ook wel meer hoe of wat er in me omgaat. haha zeg uit mezelf niet zo snel iets omdat niemand er toch wat aan kan veranderen. Over 2 weken weer controle bij de vk dan krijgen we ook een bevallingsvoorlichting. Hopelijk vliegen die laatste weken voorbij!
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 10 september puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje 10 september badia 34 jaar, 1e kindje meisje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje meisje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen 14 september - 15 september - 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje Jongen cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing 30 september - afsprakenlijst september mama's: kelmel 15aug: Controle echo vruchtwater kelmel 22aug: Controle vk