@ Leona oooh dat is spannend zeg pff.. nou ik zou zeggen hou die tas dan maar gereed en maak je idd niet druk voor zover dat lukt natuurlijk! maar wel fijn dat het geen vruchtwater was en hopelijk blijft de kleine voor jou gewoon nog eventjes zitten
Dogs welkom Leona spannend, rustig aan doen ik voel met je mee gelukkig heb ik termijn gehaalt wat we niet hadden verwacht. Verder rommelt het hier nog steeds wat bloedeverlies maar geen ontsluiting wha donderdag maar weer naar gyn. De verloskunde zij dat ik vermoedelijk aan de opwekkers moet, tja we wachten af de kleine is lekker druk in de buik. Ondanks dat dit de 3de is alles wel gestreken. Kids weer naar school en de peuter de rust er weer in en regelmaat weer opbouwen kijken of dochterlief weer wil doorslapen, ze heeft veel lol snachts En slapen is al zon crime gelukkig komt mams me veel helpen kan ik ff bijtanken. Nog kleine 3 weken of 5 afwachten maar
Wat een gek idee dat het misschien niet lang meer duurt voor de eerste bevallen is! Maar probeer de babies nog maar even binnen te houden @ Leona: dat is behoorlijk schrikken! Fijn dat het geen vruchtwater is. @ Jasm: fijn he, als je moeder even komt helpen? Mijn ouders zijn afgelopen week langs geweest en mijn schoonouders twee weken ervoor. Er is weer van alles gebeurd in huis, de ramen hoef ik in ieder geval voorlopig niet meer te zemen Die van mij wonen helaas op meer dan een uur rijden, dus die kunnen niet zomaar langskomen. Slapen is ook bij mij drama. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij de eerste had. Zo vaak wakker en niks ligt echt lekker meer... Dochterlief is naar de opvang, dus ik zit twee dagen in een stil huis. Mijn man heeft voor zijn verjaardag het laatste boek van Dan Brown gehad, ik denk dat ik die maar eens ga lezen. Dat zal er na de bevalling wel niet meer van komen.
leona en jasm spannend hoor ik ben benieuwd wie er van ons als eerste bevalt. slapen is hier ook echt een drama 2 of 3 keer naar de wc en dan lig ik ook nog lang wakker.
Ik zag mooie buikjes voorbij komen! Morgen toch ook maar weer eens een foto van mijn eigen buik maken. Dogs, welkom hier! Jasm: Succes donderdag weer! Hopelijk komt er inderdaad weer wat regelmaat bij je peuter! Hier ook weer aan het proberen ze in hun regelmaat te krijgen, op zich lukt dat wel aardig maar ik merk toch dat er een ander ritme is als dat er eerder in zat. Slapen is hier ook een drama, zoonlief is dag en nacht zindelijk maar komt soms nog 's nachts dat hij naar de wc moet. En daarnaast word ik zelf een keer of 2 per nacht wakker en ben ik 's morgens standaard om 6u wakker! Mijn moeder komt 1 of 2x in de week voor mij dweilen, en mijn man doet in het weekend heel veel, afgelopen weekend heeft hij de ramen gezeemd, de keuken gesopt, en dan nog het dagelijkse gedaan! Hier is ook alles gestreken, mijn moeder heeft het meeste gestreken en ik heb zelf nog wat kleertjes gestreken. Ons kleintje mag van mij echt niet eerder komen als 1-9 hoor, tot die tijd blijft ze maar lekker binnen zitten. Ik roep zelf al sinds ik zwanger ben dat ze op 4-9 komt, maar het zal wel uitzitten worden tot de geplande datum Bloemetje en Pegece, ik ben ook benieuwd wie er als eerste bevalt, maar ik ga er vanuit dat ik dat zeker niet ben!
Dogs84, welkom! En fijn dat jullie kleine is ingedaald, hij/zij ligt er klaar voor... Bloemetje, mooie buik! En geniet van de rustige dagen deze week! En hoe is het boek, aanrader? Hopeandfaith, mooie buik! Leona, zo, dat was even spannend! Hoe gaat het nu met je? Fijn dat je zoveel hulp krijgt! Jasm, waarom zou je aan de opwekkers moeten? Over het slapen: toevallig vannacht weer eens echt lekker geslapen, maar over het algemeen is het vaak wakker en twee keer eruit om te plassen. Ons manneke maakt me ook vaak wakkeer met zijn getrappel. Ach ja, het hoort erbij. Het scheelt natuurlijk wel dat ik hier nog geen kinderen rond heb lopen, dus ik kan het overdag wat rustiger aan doen. Hier gaat verder alles wel goed. Ik moest alleen wel erg wennen aan de eerste dagen verlof, dat had ik nooit verwacht. Ik had erg last van onrust en het idee dat ik nog van alles moet doen. Gelukkig neemt de onrust nu wat af en ga ik gewoon lekker genieten van de vrije dagen! Vanmiddag ga ik met mijn moeder lunchen, morgen en overmorgen ga ik met vriendinnen winkelen. Ik heb zo'n vermoeden dat verlof niet zo goed is voor mijn portemonnee...
Hee meiden, Spannend he! Sommige gaan al heel snel bevallen! Ben benieuwd wie er het eerste is haha. Ook benieuwd naar alle namen. Hier gaat alles zn gangetje, al moet ik wel zeggen dat ik het nu echt zat begin te worden! Heb vorige week de extra controle echo gehad ivm teveel vruchtwater. De kleine man heeft flink zijn best gedaan want heb nu niet eens meer 'ruim' vruchtwater, haha. Bij de metingen bleek dat het een lang ventje wordt. algemene groei zat hij op 36/37 weken (ipv 34) en zijn benen waren zelfs al 40w2d. Ongeveer 2830 zou hij nu wegen en daar kwam dan nog een kilo bij volgens de vk, dus ben benieuwd! Merk wel dat ik niet meer normaal kan bewegen/zitten of liggen. Het is iedere keer net alsof ik hem plet. Pfff en ik heb last van mn hormonen, niet normaal! Lijk wel weer een puber, bah! reageer iedere keer onwijs opgefokt en achteraf vraag ik mezelf af waarom ik nou eigenlijk zo reageer. Ben van mezelf helemaal niet zo'n hittepetit. Ben juist heel rustig en relaxed maar nu gaat dat totaal niet op... Morgen mogen we weer naar de vk, dan hebben we een dubbele afspraak ivm de bevalling door te spreken. Ben tot voor kort helemaal nergens bang voor geweest maar hoe dichterbij het komt hoe spannender ik het ga vinden! Merk wel aan mezelf dat ik nu meer oplet op of ik niks anders aan mezelf merk, zo stom haha. Hier vandaag de laatste wasjes draaien en alvast een groot deel strijken. Dan kan dat de kast in en zijn we eindelijk helemaal klaar voor de kleine man. Mooie buikjes voorbij zien komen! Dogs84, welkom, succes met de laatste loodjes.
Hier nog een foto van de echo; omdat de kleine man al goed ingedaald is kon ze eindelijk eens zn hoofdje van voren vastleggen. En mijn buik vorige week;
@ Smitje: Ja, het is een leuk boek! Het is weer in dezelfde stijl als zijn andere boeken, dus Italie, kunst en geschiedenis komen er veel in voor. Soms sla ik wat stukken geschiedenis over, vind ik niet zo spannend, maar het verhaal wel! Je blijft lezen. Ik ben nu op bladzijde 200, maar het zijn er iets van 450, dus ik kan nog even vooruit @ Kelmel: Mooi buikje! Bij mij konden ze juist geen mooie foto meer van het gezichtje maken... Ze lag al helemaal naar beneden en met haar neusje naar beneden, we hebben wel de donshaartjes in haar nek gezien Dat dat zo snel kan gaan met dat vruchtwater, nooit geweten... Ik was gisteren op controle bij de vk en die zei dat alles 'normaal' was, maar ze lag wel heel diep. Ze heeft het er ook echt bijgezet met een uitroepteken. Het schijnt niet te hoeven betekenen dat de baby eerder komt, maar ik denk niet dat ik daar rouwig om zo zijn. Ik voel van alles, alsof ik een hele dag gefietst heb, trappen tegen mijn lies, spierpijn daar beneden, krampen, harde buiken. Niet de hele dag door, maar het is duidelijk zwaarder dan bij de eerste... Het zonnetje begint hier weer door te komen, eens kijken of ik zo nog een paar uur buiten kan lezen. Fijne dag allemaal!
kelmel mooie buik hoor, mooie echo ook. ik heb morgen weer een extra groei echo hopelijk heb ik dan ook een mooie echo foto.
@ kelmel mooie buik en echo @ Hier Vandaag de Groeien liggingsecho gehad wat is het gegroeid zeg jeetje niet normaal!! zon verschil met de laatste echo alles zag er goed uit en was allemaal kwa groei netjes buikje was iets groter en beentjes wat kleiner maar allemaal binnen de curve .. ligt ook al netjes met het hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaald dus afwachten wanneer die dat gaat doen! hij knipperde ook nog iets met zijn oogjes zo schattig hihi
ik heb vanmorgen een echo en een controle gehad. de echo was helemaal goed en het kindje is al ingedaald, alleen was de hartslag best hoog dus moest ik een half uur aan de ctg en die was gelukkig ook goed. 5 september word de cerclage verwijderd, het komt nu wel erg dichtbij moet is zeggen maar we zien er erg naar uit.
Ok datum is ongeveer bekent dat de kleine boef ter wereld gaat komen. gyn vond het niet handig om mij tot het end te laten lopen dus we wachten af. de kleine zit nog net onder de bovenlijn met groei en had nog vruchtwater zat. iedergeval zijn we als het goed is eind van deze maand ouders
@jasm Ooo, dat duurt echt niet lang meer! Wel echt fijn dat je deze keer 'zo ver' bent gekomen. Zet m op als t zo ver is!!