September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemorgen,

Ik lees net van jullie reactie!
    Ik ben ook zat van mijn buik, omdat ik voel me wel even pijn van mijn buik. Ik denk dat de baby heeft nog bezig ingedaald of wanneer wilt de baby bevalling. Ik mag wel dat de baby komt bevalling.

Fijne dag

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Jaa k heb mijn limiet ook op 37 weken staan en dan mag die van mij ook komen pff...

Hier geen groot kindje is nu 5, 5 pond! Maja hij groeit gewoon nog door natuurlijk ;)

@ leona laat je even weten wat de gynaecoloog zei?
    @cjim jaa ik denk dat we het idd allemaal zat zijn en nieuwschierig zijn :)

3. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hier gaat het allemaal nog prima. Ik ben dan ook nog maar 35 en n halve week. Soms wat last met lekker liggen, enkele keer kan ik niet in slaap komen, maar dan ga ik er gewoon uit. Soms zijn de dagen wat lastiger met twee aandachtvragende jongens hier, maar ook dan verwacht ik gewoon niet teveel van mezelf en probeer ik wat leuks met ze te gaan doen.
    Zo af en toe wat steken onderin mn buik of lies of rug, maar vind ik ook niet gek met zo'n buik :$

Kortom: ik kan het nog allemaal goed handelen. Ben dr echt verwonderd over en blij mee. Bij andere twee zwangerschappen veel meer last. Nu lijkt t alsof ik zelf gewoon makkelijker ben.

Nu ga ik even met de jongens naar buiten. Lekker weer. Probeer nog even vol te houden meiden.. en de dingen te doen waar je rustig en blij van wordt! Wie weet loop je wel twee weken over tijd... dan kun je beter nog even genieten van je dagen. Als dat lukt..

4. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen wordt de planning gemaakt de gyn gaatkijken of hij kan strippen en of gelijk aan de gel en of kijken hoever alles is maarals het goed is dan is hij er eind van de week ;)

en mijn buurvrouw die is paar weken geleden bevallen van een dochter die was 37 weken weer goed gekeurd door de vk en zij droog je mag nu komen nou de volgende dag was ze er grrrrrrrrrrrrrrrrrr
    verder wachten we morgen af laat het wel even weten als ik daar tijd voor heb

]geniet nog van het lekkere weer

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Leona, hoelaat moet je morgen naar de gyn?
    Ik heb om 5 voor 12 een afspraak..
    Wellicht zullen we elkaar daar eens treffen hihi..
    Ik ben het echt HELEMAAl zat.. dus ook ik wil de gyn spreken.
    Ik voel me zo'n klaagert maar heb echt zo'n pijn kan al een paar dagen bijna niet meer lopen.
    Niet fijn dus:(

Vandaag heeft schoonmoeder het hele huis gepoetst.. haha ramen etc.. hihi kei fijn! Nu alleen nog dweilen en het is hier klaar.. hihihi

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    He meiden, lig in het ziekenhuis....ik wordt morgen ingeleid. Zwvergiftiging.
    Ben ook niet gek!

Hou jullie op de hoogte, vind t spannend!!!

7. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Sterkte en veel succes met bevalling!

8. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0

Spannend.. Veel succes vandaag..!!

9. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Rica, spannend!!! Hele veel succes! Zet hem op!

Leona en Mich, succes vandaag bij de gynaecoloog.

CJJM, fijn dat alles zover af is!

Hopeandfaith, ik herken het gevoel: ons manneke mag van mij ook wel komen. Ik kan niet wachten! Maar ik moet nog even wachten ;)

Jasm, heel veel succes vandaag en als je vandaag wordt ingeleid: zet hem op!

Itsdaisy, wat fijn dat je deze zwangerschap minder klachten hebt! Geniet ervan!

Ik begin nu minder last te krijgen van de blaasontsteking, maar wat heeft het twee dagen pijn gedaan! Ben blij dat de pijn nu weg is, kan ik weer lekker verder rommelen. En vandaag op kraamvisite bij een hele goede vriendin die zondag moeder is geworden! Zin in!

10. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet m op Rica!

Ik heb t bij mn eerste ook gehad. Dan gaat t beginnen meid... ! Succes!! Jij en Jasm zijn dan de eerste denk ik!

Ik ben benieuwd!!

11. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Succes Rica! Spannend!

Spannend voor ons allen denk ik.. Hier gisteren een inwendig onderzoek gehad. Vk vondt het voor het termijn van de zwangerschap wel ok voelen allemaal. Ze heeft een beetje gestript. Heel de dag niets gevoeld. Vannacht beetje menstruatie achtige krampjes. Ik dacht echt serieus dat het wel was begonnen. Maar nee.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het allemaal gaat beginnen. Voel je de baby wel tijdens de weeen?

12. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Oja :)

Gaan jullie allemaal nog actief naar buiten?
    Ik wil eigenlijk wel nog even naar de kapper. Maar ik ben bang dat mijn vliezen dan gaan breken ofzo hahah

Vanavond wil me mannetje uit eten. Maar zie het niet zo zitten omdat ik bang ben dat het allemaal dan gaat gebeuren :s

13. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Smitje jaa vervelend he die blaasontstekingen pff.. k weet er alles van helaas!! jaa van mij mag die vanaf zaterdag komen dan ben ik er klaar mee haha maar ja hebben het niet voor het zeggen helaas! ze komen wanneer ze er klaar voor zijn ;)

@ Rica ooooh jo spannend meid succes met de bevalling!

@ Leona en Mich succes vandaag bij de gynaecoloog ben benieuwd

@ Veratje daar heb ik ook wel beetje last van maar ik blijf gewoon hier in de buurt en als het gebeurt gebeurt het denk ik maar je kan er toch niks aan doen!! ik ga iig niet alleen ver weg ofzo dat durf ik niet meer!

14. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Nee ik begrijp jou ook goed, want ik durf ook niet. Omdat ik ben ook soms bang dat wanneer krijg ik een vruchtwater breken en/of weeën. Daarom ik doe liever altijd samen met mijn man bij het supermarkt of winkels.
    Ik kan beter tijdelijk thuis blijven tot wanneer komt de baby wel gebeuren. Beter dan niks!

15. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

@ Veratje: Ik denk niet dat je direct thuis moet blijven hoor. In slechts 10 % van de gevallen begint de bevalling met het breken van de vliezen. Ik hoorde bij de andere 90 %. Het begon heel rustig met weeën en in die tijd had ik prima naar huis kunnen gaan. Nu begon het tegen twaalven 's nachts, dus was ik al thuis :).

Ik ga er in ieder geval gewoon nog op uit! Bij mijn dochter heb ik met 39 weken mijn haren laten knippen, dan hoefde dat voorlopig niet meer te gebeuren. En één dag voor de bevalling (41 weken) zijn we met mijn ouders uit eten geweest.
    Ik heb nu verder weinig op de planning staan en inderdaad: ver weg ga ik ook niet meer, maar ik ben maandag met mijn dochter wezen zwemmen, ben vandaag naar een dorp verderop geweest om in mijn eentje boodschappen te doen. Maar je moet natuurlijk vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Als je de hele tijd gespannen rondloopt lijkt me dat ook niet handig...

Ik lees hier: Alles over het breken van de vliezen - Babyopkomst.nl dat er ook geen plons komt maar meestal wat druppels, aangezien de baby wanneer hij/zij is ingedaald de boel afsluit. Het is dus meestal geen enorme plons.

@ Jasm en Rica: succes vandaag! Ben benieuwd wanneer jullie je kleintjes in jullie armen mogen houden!

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Zo, alles was goed bij de KLINISCH VERLOSKUNDIGE.... moet gewoon rust nemen.. lekker makkelijk zeg:p

Nja, nog maar effetjes....

Ik ga zaterdag trouwens naar de kapper:) Ben dan 37 weken en 1 dag.. en heb gisteren nageltjes gedaan.
    Als ik bij de kapper ben geweest mag hij wel komen!

HAHA

17. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    bloemetje83 dank je over de link. :)

mich18 ik ben nog twijfelen dat ik wou mijn teennagels lakken. Ik heb gelezen via google. Ik weet het niet dat de nagellak kan risico voor de baby? Normaal ik gebruik heel vaak voor mijn handnagels lakken. Ik wil ook teennagels lakken als vriendelijk zien dat ik draag elke dag slippers.

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Rica! Heel veel succes meid! Hopelijk heb je jullie wondertje al in je armen!

MIch... Ik ben tot 11.50 in het ziekenhuis geweest, moest ook nog ff bloedprikken. Dus ik ben bang dat we ons weer misgelopen hebben!

Ik heb mijn beklag gedaan, nu ook met de gyn gesproken, hij wilde echter nog geen inwendig onderzoek doen omdat hij bang is/was om het in werking te zetten. En dat de kleine mag komen nu is een feit, maar hij doet liever volgende week inwendig onderzoek. Tja dan doen we dat maar toch!

Hij en de klinisch VK schatten de kleine (onafhankelijk van elkaar) op zo'n 7,5 pond! Dat is wat anders als 9 pond natuurlijk, dus ik ben er blij mee. Hij zei ook dat het zwaarste kindje wat hij heeft geholpen op de wereld te zetten 5600 gram was! :$ Moet er toch niet aan denken zeg:)
    Verder was alles weer goed. Ja ik moet ook rustiger aan doen, maar ik krijg eerder het idee dat dat een standaard zinnetje is.
    Toen ik aangaf dat ik de voorweeen kotsbeu ben want dat ze toch niets doen kreeg ik een riedeltje te horen dat ze heus wat doen.. jaahaaa dat weet ik wel maar ze moeten NU doorzetten en ik wil NU mijn meisje in mijn armen sluiten!!!!!

Wel nog een echo gehad ivm ligging en dametje ligt start klaar, klem in de bekken.

Veratje, ik ga wel nog naar buiten, maar of dat we dat actief kunnnen noemen???? Ik breng onze dochter nog iedere dag van en naar school, ik loop nog 10 minuutjes met de hond, en ik doe mijn boodschappen nog. Ik ga morgen naar mijn zus haar verjaardag (half uurtje rijden) mits het gerommel in mijn buik wat gaat doen, maar ben bang dat het gewoon weer niets is.

Ik kijk gewoon een beetje hoe ik me voel en daar pas ik de dag op aan.

19. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Thnx voor de reacties! Dus ik ben toch niet gek! ;))
    Nu toch maar even naar onze favo restaurantje.. Heb wel beetje menstruatieachtige pijntjes.

@nagels: ik heb gelnagels laten zetten op mijn tenen! Heerlijk! Even geen omkijken naar verzorgde gelakte nagels. Ik loop alleen nog op teenslippers ivm dikke olifanten poten :)

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik heb acryl nagels als jaren hihi:)
    Ohh Leona, jij mulder dus wel gezien! hihi
    Achja, we wachten maar he... duurt nu toch niet meer lang ivm ks..

ben benieuwd wat hij volgende week zegt!

Deel Deze Pagina