September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Gefeliciteerd met jullie zoon!

Met mij gaat wel! Gisterenavond was ik vroeg naar bed, want ik was zo echt moe. Omdat middagdutje lukt niet, pff.. vannacht tot nu, ik krijg een lichte lage rugpijn. Ik sliep even redelijk niet makkelijk, pff! Ik was vanmorgen strijken en voel me wel last van mijn lage rugpijn en beetje bovenbeen lijkt trillen. Na strijken, ik voel me wel beetje zweetlucht en ook last van mijn onderbuik als menstruatie. Maar nog niet erger pijn! Ik moet nog wachten tot wanneer krijg ik wel pijn of zo.
    We kunnen niet wachten pff

2. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Smitje GEFELICITEERD!!! Geniet van jullie zoon, en van de kraamperiode!

Ik word een beetje idioot van al die valse voorweeen en andere onzin.
    Ik heb de hele dag al zeer onregelmatige, soms pijnlijke, weeen. Maar wederom: het zet niet door, het doet niets...
    Dus veel nut om te bellen heeft het niet en voorlopig is het wachten en wachten en wachten

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ smitje van harte gefeliciteerd meid super :)
    Hoe heet je zoon??
    @ leona nou echt he heb k dus ook last van hele dag door harde buiken en krampen enzo maar doorzetten homaa ik bel ook niet eerder dan ik echt denk van oooh k kan het nie meer aan of als mn vliezen breken!!

4. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Smitje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon..
    Geniet er van en laat je maar goed verwennen in de kraamweek.. ❤❤

Leona en hopeandfaith, vervelend dat jullie de hele tijd pijnlijke harde buiken hebben... Ik zou willen dat er hier iets te voelen viel. Ik heb me zo gespitst op 37 (stom stom stom) dat echt iedere dag te lang duurt..
    Soms wel hardebuiken, die door trekken na me rug.. Maar verder is het hier rustig..

Ik weet ook totaal niet hoe de eerste weeën voelen.. Ben bij me zoontje ingeleid met wee opwekkers. Dus meteen echte weeën, niks rustig aan beginnen..

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Smitje wat gaaf zoveel dagen voor de geplande wilde je kleintje al komen hihi! Gefeliciteerd en een goed herstel! Doe rustig aan.. ben zo benieuwd naar mijn natuurlijke keizersnede!!

@ Hier,

Ook heel erg veel pijn nog word er echt gek van.. stiekem hoop ik dat hij zich toch wel eerder meldt dan de keizersnede gepland staat..
    Morgenvroeg naar de kapper en dan mag hij komen hoor hahahaha

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Cjjm ik vind dat dus ook moeilijk om te bepalen.
    Wat zijn nou voorweeen, en hoe voelen die precies?
    Ik heb wel pijn maar zouden dit voorweeen zijn? Ja heel erg vervelend inleiden met weeën opwekkers.. ik heb dat voorwerk dus allemaal niet gehad en heb dus nu kei veel pijn steeds.. BAH!

7. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Mich, dat voor werk heb ik dus ook niet gehad..
    Had gehoopt dat de gyn afgelopen woensdag wilde gaan inleiden..
    Ik weet ook niet of ik al iets van ontsluiting heb, zodat ze kunnen strippen..
    Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen... :D maar dat heb je vast nog niet eerder gehoord, haha..

8. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Helemaal vergeten te vertellen...
    Maar me kleine binkie is een grote jonge, vandaag de 3de nacht in zijn nieuwe grote bed... Daaaaaaaag kleine bink, hallooooo big boy :'( :'(
    Hij is afgelopen nacht voor het eerst er uit gevallen.. :( dus nu maar een paar dikke kussens voor t bed gelegd.. :)

9. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd smitje met je kleine mannetje gelukkig dat alles goed is gegeaan.

Hier is het uitgesteld omdat er een spoedje tussen kwam en ze konden ook nog niet strippen en ik was best pissig het ene zeggen en het andere doen. Maar goed de weeen nemen wel zwaardere vormen aan maar doen nog niks maandag weer terug komen. Verde ben ik er wel achter dat alle drie de bevallingen anders zijn ik kan er zelfs geen pijl op trekken. Loop je al vanaf 3 aug met weeen te zot voor woorden maar goed we wachten af en tja hun verhaal van we laten je medisch gezien niet tot end lopen nou dat klopt niet helemaal moet nog 1 week grrrrrrr. Afwachten afwachten

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Tis wel spannend nu allemaal he meiden :) we zitten allemaal met smart te w8!! :)

Jaa hoe weeen voelen durf k ook nog nie echt precies te zeggen soort can harde buiken gevoel denk ik!

11. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb de lijst weer eens opgediept en er de bevallingsdatums bijgezet van Rica en Smitje. Dames: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat heerlijk dat het zover is voor jullie. Hou ons gerust op de hoogte over hoe het is met jullie kleine man. Maar logisch als de tijd eerst nog ontbreekt om hier te chatten... geniet lekker!!

Dogs84, ik heb jou ook aan de lijst toegevoegd.

Ik zie op de lijst dat er snel meerdere datums kunnen gaan volgen. Pleak is vandaag uitgerekend, Wherona en Alleentje maandag. Maar volgens mij zijn die hier al een tijd niet meer geweest of wel?

Nou dames... hou vol. En haal je op aan de mooie geboorteberichten! Daar doen we het voor!

31 augustus
    pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje
    1 september
    -
    2 september
    wherona 31 jaar, 2e kindje
    alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje
    3 september
    xlady, 26 jaar, 1e kindje, jongen
    4 september
    mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje
    5 september
    -
    6 september
    spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje
    7 september
    jasm,38 jaar, 3e kindje
    8 september
    jenniferxx 23 jaar, 1e kindje*
    aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje
    10 september
    puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje
    10 september
    badia 34 jaar, 1e kindje meisje
    10 september
    bloemetje 29 jaar, 2e kindje meisje
    11 september
    denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing
    12 september
    bren79 33 jaar, 2e kindje
    kimberlilie 22 jaar, 1e kindje
    13 september
    smitje 31 jaar, 1e kindje jongen, bevallen: 29 augustus!
    14 september
    -
    15 september
    Dogs84, 1e kindje, verrassing
    16 september
    fenna81, 31 jaar, 1e kindje
    17 september
    rica 26 jaar, 2e kindje Jongen, bevallen: 28 augustus!
    cjjm2012 28 jaar, 2e kindje
    18 september
    Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje
    19 september
    femmes82, 30 jaar, kindje
    20 september
    mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen
    21 september
    suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje
    hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen
    22 september
    yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje
    23 september
    mummy28 28 jaar, 2e kindje
    24 september
    sojo 24 jaar, 3e kindje
    kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen
    25 september
    siera 25 jaar, 1e kindje
    26 september
    -
    27 september
    itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen
    28 september
    Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje
    29 september
    pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing
    30 september
    -

afsprakenlijst september mama's:

12. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Smitje ook jij gefeliciteerd met jullie zoon! Welke naam hebben jullie hem gegeven?

Hier begint het allemaal een beetje te rommelen volgens mij, heb af en toe een soort van pijnscheut door mn buik die dan even aanhoud en vervolgens weer wegtrekt, het is ook zeer onregelmatig dus zal wel voorwerk zijn. Verder heb ik wel mega veel harde buiken, dat is echt niet normaal! Bijna de hele dag door:O En sinds gister ochtend ook een beetje slijmverlies, dus we houden het maar even in de gaten.

Vanavond hebben we eigenlijk een verjaardag van een vriend maar ben er nog niet over uit of ik meega. Pfff heb er al helemaal geen zin in en voel me ook gewoon niet goed genoeg om daar weer uren te staan. Morgen hebben we ook overdag een verjaardag dus denk dat ik vanavond maar oversla.

Vannacht weer heel veel last gehad van maagzuur, wordt er echt niet goed van! In mn slaap draai ik kennelijk op mn rug waardoor ik er zo'n last van krijg. Vervolgens stik ik er gewoon in, bah! Gevolg; overgeven. Dus kon vannacht om half 4 het bed nog staan te verschonen. mja Nog een paar weekjes volhouden....

13. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0

Probeer eens een kussen onder he matras te leggen onder het hoofdeind, dan heb je kans dat het maag zuur niet zo opstoot als je op je rug ligt..

14. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemorgen,

Ik ben vandaag 38 weken zwanger. De baby wilt nog steeds niet uit bevalling.
    Maar gisterenavond tot morgen was ik elke keer naar wc. Zeg maar tussen 5 a 10 x naar wc dan normaal 3x wc nacht.
    1uur geleden, ik voel me vagina soort duwen. Ik moet naar wc en ook nog niks gebeuren. Ik denk dat misschien komt straks vruchtwater breken of zo. De baby is wel meer actief bewegen dan een paar dagen geleden. Lijkt dat de baby wilt misschien bezig voor bevalling?
    We zijn wel blij mee, omdat vandaag is een mooie maand. Want mijn man was vorige week jarig. En ik ben volgende maand jarig! Dus de baby mag wel geboren van deze maand als zelfde uitgerekend op 15 september.

Fijne zondag!

15. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Even een vraagje aan de dames die bij een eerste bevallen zijn met keizersnee..

Hebben jullie nog zo op het einde ook last van het litteken?
    Zelfs los zittend ondergoed is gevoelig.
    Heb net even een foto proberen te maken, maar lijkt als of er een klein sneetje zit, wat dus open is.

Straks even me man vragen om te kijken, hopen zat hij niet om gaat. En anders zkh maar even bellen..

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ff snel

Zo heerlijk die kleine man!!! Ik ben nog niet de oude.
    Inleiden en.bevalling ging heel goed, beter als bij mn dochter. Het viel best mee. Update volgt.
    Zoooo druk Sorry...

Wherona is al bevallen, al 2weken geloof ik maar die typt idd niet meer mee.

Smitje gefeliciteerd!!!
    En voor de dames die aan de beurt zijn, zet hem op. Nog ff!

17. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dogs84, was de baby al ingedaald? Want dat kan ook druk op je vagina geven. Dat hoeft verder nog niet te zeggen dat de baby al komt. Maar wie weet... Het blijft afwachten :)

Cjjm, oei, ik zou er wel iemand naar laten kijken.. Beter keer teveel laten zien toch?

Rica, leuk om van je te horen! Hopelijk knap je snel op en fijn dat de bevalling nog best mee viel!

18. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste kleintjes zijn er al wat supper dat het goed gaat.

laat wel even naar litteken kijken ik hb er 1 van mijn navel tot aanmijn schaambod en daar wordt toch iedere keer naar gekekenn in het ziekenhuis omdat het gewoon een gevoeliger en zwakkere plek is. beter te veel naar laten kijken dan 1 te x te weinig.

Hier wordt ik niet goed van de weeen en het maagzuur maar tis nog even volhouden morgen weer voor controle nog 6dagen we wachten maar af wat er gebeurd, ondanks de weeen nog steeds geen ontsluiting wordt er moedeloos van maar tja wat doe je er aan helemaal niks en dan heb je ook nog zon man lief die net het tegenovergestelde zecht van wat jij wil horen.

En dat naar de wc gaan is noraal moet momenteel ook heel vaak omdat ons kleine boefie verkeerd licht. en ook met zijn billen in mijn maag zit dus lekker is anders hahahahhahaha. sry moest even klagen mijn man die haalt zijn schouders op en zecht nog ff volhouden grrrrrrrr.

tja zo vliegt er weer een dag om en dan een week en vooral niet verwacht dt ik deze zou voldragen wt met de andere 2 niet lukte :)

op naar morgen en dan om 13.15 zien we de gyn wel weer kijken wat hij nu van plan is.

19. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    De verloskundige kwam vanmorgen bij hier langs. Omdat ik moet elke x naar wc en vagina duwen. Daarom ik wil zekerheid weten. Ze heeft eerst hart meeluisteren aan de baby. Het gaat goed! En ze kijkt ook ontsluiting. Helaas het komt nog niet cm, maar ik ben wel afscheiding en beetje rode vagina. Ik moet morgenvroeg urine wegbrengen bij huisarts dat ik ben misschien blaasontsteking. Als niks gebeurd dan nog afwachten tot wanneer wilt de baby bevalling. Lijkt dat de baby is wel eigenwijs hihi

20. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    CJJM even naar laten kijken! Ik heb wel het gevoel dat mijn litteken van de keizersnede wat trekt, maar een sneetje wat open is heb ik niet!!!

Hier ook vaak flinke steken en veel harde buiken gehad. Flinke steken nu nog steeds, dametje is goed druk vandaag. Nog een dikke week en dan is D-Day, al hoop ik nog steeds dat ze eerder komt!

Rica fijn dat het allemaal goed gaat!

Dogs, hopelijk geen blaasontsteking!

Hier is het maagzuur ook op zijn top, verschrikkelijk! Verder flink last van mijn hormonen, iedereen moet het ontgelden. Gisteravond was mijn man alles aan het stoffen, stofzuigen en dweilen na een dag werken en ikkon alleen maar mopperen
    Vanmorgen vroeg hij hoe het met de kindjes was gegaan gisteren omdat de oudste ziek is, en ik kon alleen maar janken terwijl er helemaal niets te janken was.

Ik leef op het moment toe naar donderdag, dan heb ik als het goed is de laatste controle in het ziekenhuis en hopelijk is er dan iig verweking of ontsluiting zodat de inleiding door kan gaan!

Deel Deze Pagina