September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Meeste is hierboven al gezegd:
    Nog niet ingedaald hoeft niet alarmerend te zijn, kan alsnog indalen en echt dat kan van het een op ander moment zijn
    Bij een tweede en volgend kindje heoft er niet eens per se ingedaald te worden begreep ik

Buurvrouw: ik zou haar aangeven dat ik daar niet blij mee ben en ze voorlopig ech tnog niet hoef tte verwachten om op kraamvisite te mogen komen

Hier rommelt het af en toe wat, maar het zet niet door, we wachten gewoon af. Ik heb iig 2cm ontsluiting dus de inleiding volgende week zal wel doorgaan

Morgen komt het spandoek binnen, en de proefdruk van het geboortekaartje, dus daarna zijn we er helemala klaar voor!

2. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Wat voor versiering hebben jullie voor het raam of buiten als de kleine geboren is?
    Ik wil wel wat leuks, maar geen zin om er veel geld aan uit te geven.
    Iets van grote blauwe strik van tule kan misschien wel ofzo. Ik dacht ook aan zilveren en blauwe heliumballonnen, maar die gaan door de wind denk ik zo kapot.
    Ik denk er ook nog over om een vlag te bestellen van de voorkant van het geboortekaartje...
    En misschien wordt het niks van dit alles, haha!

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Okeej dank jullie wel voor de uitleg :)

@ versiering wordt gedaan door mn schoonouders dus geen idee haha
    @ forum jaa k kijk nu ook steeds van ooh zal er 1bevallen zijn?

Vandaag is zusje van mijn vriendin bevallen we schelen 5 dagen tis bij haar ingeleid omdat ze zwangerschap vergiftiging had !! Zon mooi ventje wordt gelijk helemaal nerveus ervan haha k denk dan van ooooh k wil ook maja afwachten :)

4. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Versiering,
    Mijn zus heeft weer een geboorte krans gemaakt, heeft ze bij me zoontje ook gedaan.. Maar weet niet hoe die er uit ziet, das nog een verrassing..

Zelf heb ik bij de prenatal ooievaartjes gehaald, voor elke letter 1.
    Moet alleen de letters nog bewerken met strass steentjes en de ooievaartjes ook een beetje, en even ijzerdraad in de vleugels naaien, gaatjes boren in de muur.. Haha..

Verder doen we niks.

Leona, de kleine maakt het zo wel spannend he.. Hoop dat het door zet, en anders weet je dat je volgende week word ingeleid.. :)
    Hoe laat moet je morgen op controle?

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik moet straks om 8.55
    Ben op de een of andere manier enorm zenuwachtig!

Vriendin van mij moet om 9u haar eerste echo!! Dus ik wacht daarna op haar in de hoop dat het goed zit bij haar, aangezien het vorig jaar mis is gegaan bij haar. En ik haar goed genoeg ken dat ze zenuwachtig is

Hebben jullie heel toevallig dat nieuwe nummer gehoord van Niels Geusebroek, is gemaakt op de hartslag van het ongeboren kindje van 1 van de DJ's van 538
    Ik heb de eerste keer echt moeten huilen toen ik het hoorde :)

Niels Geusebroek - Take Your Time Girl (live bij Ruuddewild.nl) - YouTube

Versiering: hier komt een spandoek in de tuin te staan verder niets, ik vind het spandoek voldoende
    Moet wel zeggen dat het de eerste keer is dat we zoiets doen
    Bij de oudste woonden we 2 hoog in een appartementje, daar was binnen wel versierd maar buiten had geen nut
    Bij de (nu nog) jongste woonden we op ons schip en daar hadden we geen versiering

6. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Oh ja, gisteren de drukproef gekregen van het geboortekaartje, daar moeten ze echt nog wel wat aan doen want het is nu heel rommelig, dus ik heb gisteravond nog zitten knippen en plakken in paint om aan te geven hoe ik het kaartje zou willen. Hopelijk gaat dat nog lukken en krijg ik dan vandaag de 2e proefdruk en is die wel naar mijn zin

7. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Weer terug van het ziekenhuis
    Alles was weer goed, mocht het dametje niet eerder komen gaat de inleiding gewoon door, mits het zo druk is als nu maar dan worden we gebeld.
    Had wel iets meer ontsluiting nu, maar geen cm erbij. Afgelopen maandag was het 2cm en nu dan 2+cm , houd voor mij wel in dat de weeën iets doen en dat het dus effect heeft, iedere cm die ik nu heb hoef ik volgende week niet te doen, dus dat scheelt wel.
    Alleen hebben ze weer zitten wroeten en nu is het wel weer aan het rommelen.

Reden dat ze me maandag trouwens naar huis hebben gestuurd was dat ik nog totaal geen indruk maakte om te gaan bevallen, ondanks dat ik dus iedere 5minuten een wee had.
    Als ik daar had gaan liggen piepen dat het zeer deed hadden ze direct ingeleid! Had ik dat nou maar geweten whahahaha

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Leona,
    Ben nu het liedje aan het beluisteren..
    Mooi! IK denk dat het volgende weken erg druk word daar trouwens!
    Maar hoop natuurlijk dat je word ingeleid:D

Hihihihi..

Begin nu wel zenuwachtig te worden voor wat er komen gaat!

9. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Fijn dat alles weer goed was met jouw eb de kleine.
    En lekker belachelijk dat ze je maandag dan niet ingeleid hebben.. Maar nog een paar dagen en je hebt je meisje in je armen..

Ik moest vanmorgen om 9 uur daar zijn voor ctg en had om 10 voor 10 een afspraak op de poli..
    Had een afspraak bij moonen, zou nu iedere week daar op controle gaan, blijkbaar veranderd ze spontaan van afspraken, want kon gewoon ma de vk.
    Er zou per week bekeken worden wat we gingen doen, nou ook daar is geen spraken meer van, het word hoe dan ook een normale bevalling.
    Inleiden gaan ze niet doen, strippen willen ze niet, ze willen helemaal niks doen..
    Ik ben er zo klaar mee... Iedere keer die onzekerheid, of ik de kleine wel of niet ga voelen die dag, of ik weer voor een ctg moet bellen.
    Ik ben het zo zat. Ik slaap zo slecht, veel last van het vocht, maagzuur, hoofdpijn.
    En dan de kleine man die hier rond rent, en zo rebels als wat is, ik kan hem soms wel wat doen, laat staan me man die draai ik ook nog een keer zijn nek om... Pff...
    Had echt gehoopt dat ze vandaag iets zouden zeggen hoe of wat, maar nee, laatst lopen tot 42 weken.. Dat zie ik dus echt niet zitten..

10. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha die meiden,

Onze zoon is dinsdag middag geboren en alles gaat goed ik moet nogbij lezen maar n0og geen tijd voor gehad probeer m0orgen even bij te lezen

11. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Jasm! Hoe heet je zoon?
    Gelukkig is alles goed..

CJJM

Ik word ook gek hoor.. ik zou ook bij moonen komen maar kwam wederom gewoon bij de verloskundige. waar ik totaal niks aan heb..
    Ik ga morgen nog even bellen want wil mulder spreken.
    Heb namelijk nog een aantal vragen voor hem.
    Ik zou zeggen STA op je strepen! En laat je gewoon bellen en dan zeggen wat je ervan vindt!!!
    Ga ik ook doen!

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoeveel weken ben je trouwens?

13. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    #2913 cjjm2012, 5 sep 2013
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013

Hihi, ik heb jouw en leona de hele tijd door elkaar gehaald volgens mij.. ☺

Ben je vandaag op controle geweest?
    Ik vind Marion wel een leuke verloskundige..
    Nadeel dat Moonen mijn vk is, die heeft zelf gezegd dat ik niet meer bij haar hoef te zijn, en gewoon na de vk moet.
    Vk zei al tegen haar dat ik had gezegd dat een afspraak bij haar had, maar volgens haar niet..
    Het frustrerende vind ik eigenlijk nu nog, als ik nu toch besluit voor een geplande ks, ik volgende week ga bevallen..
    En niet mogen inleiden, als er met 42 weken nog niks is gebeurd, word ik ook ingeleid, wat is dan het verschil..
    Ik ben morgen 39 weken.

14. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje...
    Hoe heet de kleine man?

Nu lekker gaan genieten meid..

15. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zoon!

16. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Jasm gefeliciteerd!

Ik heb tot 10 voor 10 op de poli gezeten, vriendin van mij moest voor de eerste echo :cool:

Kun je geen telefonische afspraak met Moonen maken? En dan vragen wat dit voor acties zijn? En dat je nog een bevallingsgesprek zou krijgen (die had ik eigenlijk ook nog moeten krijgen trouwens)!

De VK die er vanmorgen was vind ik ook wel een leuke, blijkt dat die er met mijn inleiding ook zal zijn.

WBT afbellen van inleiding: 2 weken geleden was het verschrikkelijk druk op E1, en toen ik er van de week was ook. Was echt lopende band werk, en er werd gezegd: ik leg je een half uur aan de CTG mocht ik je over 3 kwartier nog niet bevrijd hebben dan moet je even bellen.
    Continu zag ik toen ook de bedden heen en weer rijden. Maar toen ik net zwanger was zei Mulder ook al met 8 weken dat ik kraamzorg moest gaan regelen want het zou ontzettend druk zijn in augustus, september en oktober!:$

Ik was maandag 'nog maar 37+5 ' en inleiden doen ze het liefst pas na 38+4 dus dat is wel op zich te begrijpen dat ze zich aan de regels houden

Kun je niet aan de VK vragen of ze je willen strippen dan?

MICH, zijn ze bij jou nog niet aan je datum gekomen? Of dat je er wat over hebt gehoord ivm drukte?

Ik hoop maar niet dat ze bellen zondag of maandagochtend geloof dat ik dan echt gruwelijk zou gaan balen!:x

17. pegece

pegece Niet meer actief

jasm gefeliciteerd met jullie zoontje geniet er lekker van.

vandaag zijn we met Linsey op controle geweest bij de kinderarts en alles was prima ze was alweer boven haar geboorte gewicht
    ze woog 2280 gram en vanmiddag 2295, ik ben zo blij dat het zo goed gaat.in oktober moeten we nog een keer op controle.

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Wat goed dat Linsey het zo goed doet! Geniet er maar lekker van!

19. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Jasm: gefeliciteerd met jullie zoon!

Pegece: fijn dat alles zo goed gaat met jullie dochter!

De vk gaf aan volgende week eventueel wel te willen strippen als ik dat zou willen. Daar had ik helemaal nog niet bij nagedacht. Ik ben dan 40 + 2. Tot nu toe gaat het wel, dus ik denk dat ik nog even wacht.

Vanochtend had ik iets geks: ik werd ineens heel misselijk (net na mijn ontbijt) en moest gewoon overgeven. Het voelde niet eens heel vervelend en binnen een paar minuten was het klaar en voelde ik me weer prima. Geen idee of dat met de zwangerschap of met mijn ontbijt te maken heeft... De rest van de dag geen last meer gehad.

Versiering: ik wilde weer een geboortesticker op het raam doen, net als bij onze dochter. Nu heeft een vriendin aangeboden om een slinger te maken met Hoera voor ....! Die maakt ze heel veel, ook om te verkopen. Dus nu twijfel ik of we dat doen en dan geen sticker.

20. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Wat fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet.. ❤❤

Deel Deze Pagina