Hoi allemaal, We krijgen een lieve zoontje Thomas! Hij is geboren sinds afgelopen donderdagavond. Ik zal binnenkort wel typen over een bevalling. Groetjes 3en
Gefeliciteerd Dogs!! Ik ben heel benieuwd naar alle bevallingsverhalen. Komen jullie die hier allemaal nog vertellen?? Ik begin me een beetje allenig te voelen hier, hihi. 31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje bevallen! alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje,jongen,bevallen: 27 augustus! 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje, bevallen: 3 september! Ryan 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 10 september puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje 10 september badia 34 jaar, 1e kindje meisje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje meisje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen, bevallen: 29 augustus! 14 september - 15 september Dogs84, 1e kindje, verrassing bevallen: 12 september! Thomas 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje Jongen, bevallen: 28 augustus! Jason cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje, bevallen: 10 september! Evelyn 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen bevallen: 11 september! Lyem 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing bevallen: 28 augustus! Linsey 30 september -[/QUOTE]
Hey meiden gefeliciteerd allemaal met jullie baby's! Ben heel benieuwd ook naar de bevallingsverhalen en de kraamweek verhalen! Hoop dat jullie allemaal nog heerlijk op een roze wolk zitten. Hier lang niet van me laten horen... hoewel ik wel nog af en toe kom spieken. Nog steeds niet bevallen terwijl ik morgen alweer 41 weken ben... Op zich gaat het nog wel goed, hoewel ik paar weken flink last van m'n bekken heb gehad en het huis bijna niet meer uit kwam.. nu gaat dat weer beter. Alleen erg ongeduldig om ons meisje in onze armen te sluiten. Was er zo vanuit gegaan dat ze 3 wken te vroeg zou komen omdat m'n moeder en oma een maand te vroeg bevallen zijn van hun eerste. Maandag voor een echo om te kijken of ik voldoende vruchtwater heb en op basis daarvan bepalen wanneer we inleiding plannen, hoop nog steeds dat het spontaan komt. m'n vriend denkt dat ze dinsdag komt.. we wachten het af. Enige voordeel is... nu krijg ik wel langer zwangerschapsverlof! En dat komt eigenlijk wel goed uit want ga natuurlijk niet terug naar Pakistan. Grappig trouwens zoveel namen met y! Bij ons niet, maar wel de letter I.. wellicht toch nog veranderen naar een y hihi.
OH en trouwens na de opmerking van CJJM over het geboorte kaartje van Mich ben ik ook wel heel benieuwd wat jullie voor kaartjes hebben.... iemand zin om hun kaartje online te zetten? Ik heb afgelopen week gebruikt om een ontwerp te maken, moet alleen nog kijken bij wie we het gaan drukken... heb beetje zitten ontwerpen met geboortekaartje.nl, maar gebruik allemaal eigen plaatjes. En kom er nu achter dat ze vrij prijzig zijn in vergelijking.. dus vandaag nog maar eens verder kijken.
Gefeliciteerd Dogs! Hier ook een week overtijd en nog niks... Gisteren had ik het helemaal gehad. Dochterlief vroeg constant aandacht, alles doet pijn. Ik wil gewoon dat het gedaan is. Woensdag moet ik naar de verloskundige die me dan gaat strippen, dus hopelijk duurt het dan niet heel erg lang meer. Stom he, 40 weken moeten wachten en dan die paar dagen die het langer duurt er niet bij kunnen hebben. Gisteren hebben we vlug nog wat aan de buurvrouw gevraagd. We mochten Noa bij haar brengen, maar ik bedacht me ineens, wat nou als ik 's nachts ineens naar het ziekenhuis moet? Ik wil graag thuis bevallen, maar je weet maar nooit. Dan moeten we haar uit bed halen of zo, leek me niet handig. Maar ik heb nooit gevraagd of we de buurvrouw ook uit bed mochten bellen. Dus manlief is gisterenochtend even langs geweest om te vragen stel dat... Gelukkig vond ze het geen probleem. Onze familie woont op 115 km afstand, dus die uit bed bellen schiet niet echt op, voordat die met hun slaperige hoofd in de auto zitten... Dus dat is weer een zorg minder. Vorige week heb ik ook nog maar even melkpoeder gehaald. De borstvoeding ging de vorige keer super, maar om daar nu ook maar vanuit te gaan... Er is niks meer waar de baby nog op hoeft te wachten... Ik heb vannacht weer ruim twee uur wakker gelegen, dus ik ga maar weer eens naar bed. Manlief heeft dochter meegenomen naar de kinderboerderij, dus die zijn nog wel even zoet daar.
Mich, gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk trekken de naweeen en de stuwing snel weg! Geniet van de kraamweek! Dogs, gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet van deze bijzondere tijd en laat je lekker verwennen! Aan de anderen: succes met de laatste loodjes!
Hoi Badia, Leuk dat je weer wat van je laat horen! Ik heb me al eens afgevraagd of je nog terug zou komen op t forum. Had eigenlijk gedacht dat je al bevallen zou zijn, maar je loopt echt op het einde nu!! Dat kan ECHT niet lang meer duren! Nog eeeeven volhouden.. En Bloemetje ook over tijd. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar kan me voorstellen dat het is wat je zegt: zolang gewacht en dat ging goed, maar die laatste dagen zijn dan echt zwaar. Kan me voorstellen, want je hebt alles klaar en eigenlijk ben je alleen maar aan het wachten.. Over borstvoeding: Ik ga er eigenlijk vanuit dat het gewoon weer goed gaat.. heb er nog niet eens over nagedacht om melkpoeder in huis te halen. Bij ons heeft de vk volgens mij ook altijd een proefpakketje, mocht het echt niet lukken.
Hoi dames, Zo even een berichtje weer vanuit mij! Het gaat heel goed met Lyem! Bedankt voor de felicitaties! De borstvoeding is goed op gang en moet zelfs bij kolven dus die flesjes bewaar ik alvast voor later hihi Eerste nacht thuis gehad en die is erg goed gegaan! Hebben hem zelf wakker moeten maken voor een voeding omdat hij erg veel voeding binnen krijgt en dus heel erg vol zit steeds! Zo super blij! De natuurlijke keizersnede was echt geweldig heb zojuist de foto's nog eens terug gekeken echt zo mooi! De ruggenprik ging niet helemaal vlekkenloos maar mijn gyn hield me dicht tegen hem aan en zo lukte het toch heel erg goed! Verder ging de bloeddruk omlaag maar daar kreeg ik medicijnen voor zodat ik me snel beterder ging voelen. Daarna mocht mijn vriend bij me en was het echt een paar minuten voordat hij geboren werd! Hij werd eventjes nagekeken en werd daarna bij me gelegd met een warmte deken die ik op me had. Op de O.K begon hij al met zuigen en zoeken maar dat was niet echt een goede omgeving om al te voeden hihi. Op de recovery heeft hij voor het eerst gedronken en hij is zo tevreden! Een erg goede begeleiding gehad en echt ben hem heel dankbaar daarvoor! Mijn herstel gaat nu veel sneller en heb geen pijnstilling meer hoeven te gebruiken. Een wereld van verschil tegenover de eerste want hier heb ik zo lang paracetemol voor moeten slikken! En ben nu al veel mobieler en kan ook Lyem al goed zelf verzorgen/aanleggen etc. Graag wil ik het geboortekaartje dan laten zien na de vraag hihi Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg op de foto gekregen (heb ook even de persoonlijke gegevens verborgen hihi) Ook show ik strakjes met trots onze kleine man!
Aaaah zon mooie jongen mich @ badia en bloementje vervelend zeg hoop voor jullie dat het nie lang meer duurt!!
Hoi Mich, wat een prachtig mannetje heb je!! En wat een succesverhaal, fijn dat je er zo goed op terug kijkt!! En dat Lyem zo goed drinkt, dat vind ik altijd een van de mooiste dingen van de kraamtijd. Als de bv goed op gang is en je je kind gewoon ziet en voelt groeien van jouw melk! Geniet er van!
Gefeliciteerd Mich & Dogs! Wat een prachtig mannetje Mich! En super dat hij het zo goed doet! Ik ben ook niet zo heel actief hier, sorry daarvoor. Lees wel regelmatig mee. Ik heb vanavond al een paar uur harde buiken, dus misschien gaat er wel wat gebeuren. Maar anders is het gewoon voorwerk. Morgen sowieso weer controle bij de VK. Vorige week ben ik nog in het ziekenhuis geweest voor CTG en echo vanwege hoge bloeddruk, maar bleek uiteindelijk allemaal weer goed te zijn. Ik duik mijn bedje in... even lekker uitrusten, stel dat het door gaat zetten.
Ik wilde even buikfoto met jullie delen.. Gister lekker met me binkie na de speeltuin geweest, en wat heeft hij zich goed geamuseerd.. Hier alles rustig.. Eigenlijk geen gerommel meer.. Och ja, we wachten af.. Ze komt wanneer ze wil komen..
mich wat een mooi mannetje en een leuk geboortekaartje. geniet lekker van jullie kleine man. cjjm wat een mooie buik.