Gefeliciteerd bloemetje! Fijn dat de bevalling zo snel is gegaan! Haha ik heb echt het idee van een 20 uur durende bevalling in me hoofd en krijg dat er maar niet uit. Dus hoop dat het me allemaal zeer mee gaat vallen! Gister heel wat gerommel in mn buik gehad, vandaag helaas helemaal niks meer. Controle bij de vk was ook weer prima. De kleine man is helemaal ingedaald, verder dan dit zal ie niet meer indalen zei ze. Nou van mij mag ie dan wel komen. Hij zit er nu alleen nog maar te zitten, heeft ook geen nut haha. Ja we zijn er inderdaad helemaal klaar voor, net als iedereen kijken we er echt ontzettend naar uit. Ik krijg ook elke dag die berichtjes is er al wat aan de hand, wilt ie al? Die berichtjes kan ik nog wel hebben maar dan berichten op facebook dat ze het wachten zat zijn, denk ik jeetje mina... je heb toch nergens last van... mja snap het aan de andere kant ook wel weer. Donderdag weer terug naar de vk, maar hoop stiekem dat ik dan wel al bevallen ben. Zie er best wel tegenop om nog 2,5 week te moeten lopen. Mja de vk blijft erbij dat ie uit zichzelf moet komen, ongeacht mijn ontzettend slechte slaappatroon...
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje bevallen! alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje,jongen,bevallen: 27 augustus! 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september 6 september spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje, bevallen: 3 september! Ryan 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 10 september puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje badia 34 jaar, 1e kindje meisje bloemetje 29 jaar,2e kindje meisje bevallen: 17 september! Feline 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen, bevallen: 29 augustus! 14 september 15 september Dogs84, 1e kindje, verrassing bevallen: 12 september! Thomas 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje Jongen, bevallen: 28 augustus! Jason cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje, bevallen: 10 september! Evelyn 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen bevallen: 11 september! Lyem 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing bevallen: 28 augustus! Linsey 30 september
Hoi dames gisteren avond zijn wij trotse ouders geworden van onze zOon jaro Om 23.34 is 50 cm en 3690 gram ^^ Was een heftige en zware bevalling verhaal komt nog lig nu nog in het zkhuis mag straks na huis
Badia balen meid! Hopelijk komt de kleine alsnog vanzelf! Ik werd vanaf 37 weken al knettergek van mensen dat als ik een uurtje niet online was de telefoon ging om te vragen wat er aan de hand was, of als ik mijn telefoon niet direct opnam er een half uur later 'spontaan' visite kwam Hope&Faith, gefeliciteerd!!! Bloemetje, gefeliciteerd! Wat een vlotte bevalling zeg!
Gefeliciteerd Hopeandfaith! Lekker gaan genieten nu. Nou itsdaisy.... we zijn geloof ik nog de enige beetje actieve die nog aan het wachten zijn haha... ben benieuwd hoe lang we nog geduld moeten hebben. Duurt lang he? 31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje bevallen! alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje,jongen,bevallen: 27 augustus! 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september 6 september spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje, bevallen: 3 september! Ryan 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 10 september puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje badia 34 jaar, 1e kindje meisje bloemetje 29 jaar,2e kindje meisje bevallen: 17 september! Feline 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen, bevallen: 29 augustus! 14 september 15 september Dogs84, 1e kindje, verrassing bevallen: 12 september! Thomas 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje Jongen, bevallen: 28 augustus! Jason cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje, bevallen: 10 september! Evelyn 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen bevallen: 11 september! Lyem 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen bevallen: 18 september! Jaro 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing bevallen: 28 augustus! Linsey 30 september
So, even niet gekeken en meteen een hoop gemist! Bloemetje: ongelofelijk!!! Dat is wel heel storm-bevallen ja!! Was het dan superheftig pijnlijk of viel dat ook wel mee? Zo'n verhaal hoop ik hier ook op te kunnen zetten binnenkort! En Hopeandfaith, zo blij voor je dat hij er nu is! Balen dat het zo heftig was.. Ben benieuwd naar je verhaal, maar rust nu maar lekker uit met je lieve zoon! Kelmel, het worden er wel steeds minder ja! Badia en Cjjm geloof ik ook nog. Ik denk dat ik de laatste wordt, ben het minst ver in zwangerschap en is hier echt nog weinig voorwerk geweest. Jullie blijven nog wel even hier hangen om onze laatste verhalen te horen toch he? Ik ben hier gister en eergister best wel moe geweest. Kinderen mogen vanmiddag bij mijn moeder, dan kan ik even gaan uitrusten. Heerlijk. Wat wel balen is, is dat ik eerst een hulp had met schoonmaak, maar die kan niet meer. Ik wil het graag zelf bijhouden, maar begint echt beetje teveel te worden. Hou niet van stof in mn huis nu . Misschien komt mn schoonmoeder binnenkort nog even helpen. Nou Kelmel, Badia, Cjjm... wie wordt de volgende?
Hier ook even een kort berichtje van mij.. Wij zijn maandag 16-09 bevallen van onze dochter.. ❤❤ Ze heet Zoë, weegt 3545 gram en 52 cm. Alles gaat goed, we zijn dinsdag morgen thuis gekomen..
Hopeandfaith, gefeliciteerd.. En bloemetje ook gefeliciteerd.. Geniet van de kraamweek en laat jullie goed verwennen..
itsdaisy: nee, dat viel wel mee. Wat ik me kan herinneren van de weeën bij Noa is dat ze nu net zo pijnlijk waren, maar iets minder snel kwamen en dat het gewoon veel minder lang duurde. Alleen maar beter! Ook de naweeën heb ik veel minder gehad nu, echt heel raar. Het gaat gewoon zo goed, dat ik me af en toe nog maar eens knijp. De borstvoeding komt weer veel te goed op gang. Ik zit hier met compressen uit de vriezer op mijn borsten en ze doen nog zeer. Vanavond ga ik alles afkolven, anders kan ik écht niet slapen. Hope and faith en Cjjm: gefeliciteerd! Weer mooie foto's! Ik heb er ook één bij gedaan van ons meisje.
Hoi meiden, ik ben 12 september bevallen van een meisje, Tess! Ze woog 2760 gram en was 46 cm.. Een ieniemienie De bevalling was heel zwaar.. Kan er nog niet echt over praten.. ben daar nog niet aan toe.. Ze is helemaal gezond, en zijn nu lekker aan het genieten.
Cjjm: gefeliciteerd!! Weer een prachtfoto om te zien. Al zo lekker de wereld in kijkend! Hoop dat de bevalling goed is gegaan. Bloemetje: ongelofelijk zeg, ik zou ook even twijfelen of ik het niet gedroomd had. Haha, maar wat fijn zeg! En ook een plaatje, die foto. Echt net geboren waarschijnlijk? Je ziet nog zo'n wit laagje op haar huidje zitten. Hier lekker uitgerust. Kinderen vanmiddag bij mijn moeder geweest en ik even een uurtje geslapen en toen lekker in mn eentje het dorp in geweest. Hopen dat ik vanavond ook nog in slaap kan vallen, haha.
Hoi Patricia, Welkom hier Gefeliciteerd!! Inderdaad een kleine meid! Onze eerste was ook zo zwaar en heeft nu normaal postuur, iets kleiner dan gemiddeld. Wat vervelend dat je bevalling zo zwaar was. Ik heb zelf gemerkt en ook in mijn omgeving gehoord dat het wel heel goed is om zo snel mogelijk je verhaal te doen bij iemand.. je kunt je bevalling namelijk echt als een trauma ervaren. Klinkt heftig, maar je kunt het ook echt heftig beleefd hebben. En dan is het helemaal uitpraten echt heel goed. Heb ik bij vorige ook gedaan, een vriendin bleef echt vragen 'maar wát is het nou waar je dan over na blijft denken', 'wát voelt er zo rot aan?'. Ik heb net zolang gepraat tot het opluchtte en ik er met prima gevoel aan terug kon denken! Als je het niet doet, kun je met een naar gevoel blijven rondlopen. Met kans op schuldgevoelens erbij, omdat je niet optimaal geniet van je kleine en de kraamweek. O heel verhaal.. ik wil me er helemaal niet mee bemoeien.. maar heb dit gemerkt bij mezelf en misschien help ik je ermee.. Hoop dat je ook echt kan genieten!
Jha ze was meteen heel wakker.. En keek heel helder. Bevalling is goed gegaan. Zal van de week me bevallings verhaal plaatsen.
Jeetje wat een geboorteberichten ineens. Hihi. Gefeliciteerd allemaal. Ik ben gisteren tante geworden, ook heel leuk! Maar wil nu graag mama worden, zit er best doorheen. Flinke hoofdpijn laatste dagen en gisterenavond zelf bloeddruk gemeten, die was erg hoog. Dus bel vandaag de vk voor overleg. Mijn bekken gaat steeds zwaarder. Pffff ik kan wel janken, stom he? Sorry dat ik kom klagen hoor, ben helemaal niet meer actief hier en kom ik met zo'n bericht binnen vallen. Sorry! Geniet van jullie kleintjes meiden. Envoor de meiden die nog moeten, succes met de laatste loodjes!! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.
Gefeliciteerd Cjjm, wat een schatje! Geniet er lekker van!! Patricia ook gefeliciteerd. 31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje, meisje 1 september 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje bevallen! alleentje, 28 jaar, 2e kindje, meisje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje,jongen,bevallen: 27 augustus! 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september 6 september spitsmuis, 28 jaar, 3e kindje, meisje 7 september jasm,38 jaar, 3e kindje, bevallen: 3 september! Ryan 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje* aislin 25 jaar, 2e kindje, meisje 10 september puck86 27 jaar, 1e kindje, meisje badia 34 jaar, 1e kindje meisje bloemetje 29 jaar,2e kindje meisje bevallen: 17 september! Feline 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje, verrassing 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september smitje 31 jaar, 1e kindje jongen, bevallen: 29 augustus! 14 september 15 september Dogs84, 1e kindje, verrassing bevallen: 12 september! Thomas 16 september fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje Jongen, bevallen: 28 augustus! Jason cjjm2012 28 jaar, 2e kindje bevallen: 16 september! Zoe 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje, meisje, bevallen: 10 september! Evelyn 19 september femmes82, 30 jaar, kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje, jongen bevallen: 11 september! Lyem 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje, meisje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje, jongen bevallen: 18 september! Jaro 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje, meisje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 22 jaar, 1e kindje, jongen 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje, jongen 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje Meisje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje, verrassing bevallen: 28 augustus! Linsey 30 september Nou Badia hopen dat jij snel mag bevallen, lijkt me best zwaar om zo lang nog door te moeten lopen na de uitgerekende datum. Ik wil ook!!! hahaha. Maar liever niet morgen. Mn schoonmoeder en t broertje van mn vriend zijn dan ook jarig. Mensen snappen niet dat we liever niet hebben dat ie morgen geboren wordt. Maar ik vind het gewoon sneu voor zo'n klein kindje als hij aan een kant zijn verjaardag met nog twee andere familieleden moet delen. De visite komt dan altijd gespreid en blijven minder lang omdat ze nog naar 2 mensen moeten. Logisch toch?? Ach ja we zien het wel. Vrees dat ik nog een tijdje geduld moet hebben haha.
Bloemetje, CJJM en Hopeandfaith, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan! Badia en Kelmel, succes met de allerlaatste loodjes! Hier alles goed! Ons manneke groeit goed en doet het super! Ik vind de gebroken nachten zwaar, maar gelukkig kan ik overdag ook ff mee slapen.
Ze is daar inderdaad net geboren, nog geen twee uur oud. @ Patricia: gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat je er wel van kan genieten nu ze er is.