@ itsdaisy gefeliciteerd oooh jee die rot placenta ook pff... ik had hem ook Net op het nippertje eruit en ook veel bloed verloren erdoor echt ren nare ervaring wel fijn dat die toch nog los heeft gelaten! !... nu aansterken en snel opknappen
It's Daisy, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heftig van die placenta, maar dat is gelukkig allemaal goed afgelopen. Geniet ervan! Badia, fijn dat jeje zo goed voelt. balen van al die verschillende kraamhulpen! Hier was het ook druk wbt geboortes, maar ik heb gelukkig mijn hele kraamweek dezelfde kraamhulp gehad. Hier verder ales goed, Evelyn is de afgelopen dagen heel onrustig geweest, sliep slecht en huilde regelmatig, sinds gisternacht iedere 2u echt krijsen van de honger Dus ik heb haar sinds gisteren wat meer voeding gegeven, en nu heb ik weer een heel lief, tevreden meisje bij me liggen, wat mij zojuist 6 uurtjes heeft laten slapen. Ik blij dat ik weer even een lekker nachtje had gehad, want dat iedere 2u van de nacht ervoor maakte dat ik me gisteren hondsberoerd heb gevoeld! We gaan zo nog even naar bed, Straks waarschijnlijk nog even over de kermis met de oudste en de middelste.
Itsdaisy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.. Idd een snelle bevalling.. Maar met een naar einde.. Probeer lekker te genieten van je binkie... En laat je maar goed verwennen... ❤️❤️ Badia, kraamtranen...... Mensen kinderen nog, ik jank om alles.. Echt niet normaal.. Vind er geen reet aan. Ik ben nooit een jankert geweest, ja alleen op kamertje, Maar sinds de zwangerschap van me zoontje was het al erg en nu is het een ramp... Haha Hier gaat t verder wel goed. Zoë is een heel tevreden en rustige baby.. Sinds vrijdag zijn we overgestapt op fles, ik was met bv soms 1,5 tot 2 uur bezig met voeden... Vind het heel jammer dat ik ben gestopt.. Maar liever met alle liefde en plezier de fles, dan zwaar gestrest en gefrustreerd de borst.. Heb de halve morgen lopen janken.. Hihi.. Zoë slaapt goed, moet haar al vanaf dag 1 wakker maken voor een voeding.. En Savonds krijgt ze tussen 24 en 1 uur een voeding, en dan smorgens tussen 7 en half 8 Gister voor het eerst na buiten geweest, ik was helemaal gesloopt.. Waren even na België geweest, de stad in, (natuurlijk de hele stad door) en Savonds de verjaardag van me vader, om vervolgens om 3 uur vannacht thuis te komen... Pff... Lange dag, voor iedereen... Haha.
Gefeliciteerd itsdaisy met jullie zoontje! Wat fijn dat de bevalling zo goed ging! Wel mega vervelend hoe het na afloop is gelopen. De schrik zal er wel even goed in gezeten hebben! Laat je maar lekker verwennen, heb je wel verdiend zou ik zeggen Hier nog steeds alles rustig, nja... Ben mega ziek geworden gister nacht maar van weeen nog geen enkel teken. Hoop dat ik wel eerst een beetje opknap voordat ik moet bevallen want op deze manier aan een bevalling beginnen lijkt me geen doen. Het was echt super fijn dat me ouders er even waren. Wat goed dat alle kindjes het goed doen! En dat ze jullie soms iets meer slaap gunnen
Kelmel, je geduld word goed op de proef gesteld.. Snap dat je eerst een beetje wilt opknappen voor je gaat bevallen.. Bevalling is al zwaar genoeg, laat staan als je niet helemaal fit bent... Fijn dat je hebt kunnen genieten van het bezoek van je ouders.. En nu maar hopen dat de kleine spruit zich ook snel gaat melden, zodat je lekker kunt gaan knuffelen kroelen en genieten... Hebben ze het al over een datum gehad om in te leiden...? Want je zit bijna op 41 weken..
Deze foto wilde ik nog even met jullie delen... Hier is Zoë net 5 sec geboren... ❤️❤️ Zo'n mooi speciaal en bijzonder moment... ❤️❤️
CJJM WAUW! Ik zit toevallig net naar de eerste foto van mij en Evelyn te kijken, en daarna zag ik die van jou... Blijft zó mooi, zó speciaal! Dat ene moment......
Kelmel, je geduld word op de proef gesteld meid! Het duurt niet lang meer!! Ik las net op facebook dat mijn zus is opgenomen met weeen, ze is 36,5 weken zwanger, en als het goed is word ik vandaag dus weer tante! Zo leuk!!
Spannend leona...!! Wel leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten.. De jongste van me zus is maar 2 maanden ouder als Charles. Zo leuk om te zien als ze samen spelen... ❤️
Spannend Leona! Mooie foto cjjm! Morgen heb ik een afspraak bij de gyn om te kijken of ze gaan inleiden en wanneer. Ja we moeten echt geduld hebben haha. Heb al van alles geprobeerd waardoor de weeen op gang zouden moeten komen volgens alle bakkerspraatjes, maar helaas hij wilt echt nog niet. Dus we wachten morgen maar gewoon even af. Wel fijn dat ik 's ochtends vroeg al een afspraak heb haha. Dan weet ik lekker snel waar ik aan toe ben.
It'sdaisy gefeliciteerd!! Hier gaat het goed.. alleen waarschijnlijk al een borstonsteking.. en had al spruw aan de tepels AUW! Maar heb mezelf voorgenomen om door te gaan! hihi Ik wil wel een foto delen van de ks! En een foto van ons zoontje
Mich mooie foto's! Kelmel, spannend meid! Ik ben vandaag weer tante geworden! Mijn zus is vanmorgen bevallen van een dochtertje!
Oh ja, en ik ben naa rhet CB geweest. Alles was prima in orde Dametje is inmiddels 52cm en 3755 gram!!! Ze groeit behoorlijk dus!
Mooie foto's mitch.. ❤️❤️ Leona, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.. En wat fijn dat je kleine meid zo goed groeit.. Hier komt morgen het cb op huis bezoek, ben eens benieuwd wat ze deze keer te klagen hebben.. Vind t zo'n vervelend mens..
Leona gefeiciteerd met je nichtje en wat fijn dat je meisje het zo goed doet @ mich wauw mooie fotos @ Kelmel spannend @ Hier newborn shoot ook gehad ik zit te w8 op de fotos hihih vandaag komen ze bij mij ook langs van het cb ben benieuwd
Mich wat een mooie foto's! Leona gefeliciteerd met je nichtje. Alles was weer goed in het ziekenhuis. Had zelfs iets meer vruchtwater als donderdag. Dacht dat dat nu alleen nog maar afnam maar kennelijk niet haha. Omdat alles nog zo goed eruit zag wilt de gynaecoloog toch wachten of ie misschien niet zelf komt. Baal er wel een beetje van maar het is natuurlijk uiteindelijk wel beter voor de kleine. Vrijdag moeten we weer terug op controle, dan wordt er wel een afspraak gemaakt om in te leiden en dat wordt dan waarschijnlijk na het weekend zei ze. Dus hopelijk nog maar maximaal een weekje geduld hebben. Haha. Pfff ben blij als ik straks de eerste foto met jullie kan delen en weer een beetje mee kan kletsen😉 Fijn dat ze zo goed groeit Leona!