Sierra, mijn enigste kwaaltjes zijn honger en moeheid! Alleen kan ik ook niet altijd mijn rust pakken, met nog 2 stuiterende kinderen, een hond en 2 katten blijf ik altijd wel bezig. de oudste zit gelukkig wel op school, waardoor ik doorde weeks gemiddeld een keer of 3 even kan slapen, mits mijn jongste ook wil slapen. En die komt nu net in de fase: Nee slapen! Hij is ruim 2,5 dus het slapen tussen de middag zal langzaamaan wel gaan stoppen Suuz, gefeliciteerd en welkom hier
Hallo allemaal, ook hier een septembermama in spƩ. Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 18 sept uitgerekend en heb wegens MK met 7 weken een echo staan over 2 weken.
Je bent van harte welkom meis. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mooi testje van mvm. Hcg schommelt in het begin dus geen zorgen. Morgen hopelijk een knaller. Heb je al een cb digital met indicator gedaan? Hoe voel je je verder?
Behalve moe en pijnlijke borsten (bh laat ik uit zodra ik thuis ben) nergens last van. Ja soms beetje pijn in m'n onderrug en buik. Maar gelukkig niet misselijk. Gisteren moest ik naar de tandarts. Lig ik in de stoel zegt ie ineens. Ooh we gaan vandaag maar weer eens controle foto's maken. Ik dus meteen rechtop in de stoel. NEEEE dat gaan we dus niet doen want ik ben zwanger. Zo raar om dat te zeggen. Maar Ooh zo fijn. Begin nu zenuwachtig te worden voor dinsdag als ik m'n 2e echo heb. Hoop zo dat ik een kloppend hartje zie.
Hi jennifer. Zere boobs is zo herkenbaar. Ik draag thuis ook geen BH meer Ik heb wel al knallers gehad. Alleen vandaag zijn mn testjes licht. Zal er wel even een foto bij doen.. Ik heb woensdag en de woensdag ervoor een clear blue met indicator gedaan en die liep op. Eerst 1-2 weken en afgelopen woensdag 2-3 weken. Hopelijk had ik vandaag gewoon een beetje een schommeling in mn HCG. Hierbij de foto... Wat vind jij?
@jennifer2106 spannend dinsdag! Het zal vast allemaal goed zijn, echt waar!! En als het niet zo is dan is er een hele goede reden voor. Maar maak je niet druk! Haha apart om voor het voor een eerste keer tegen een vreemde of hardop te zeggen. Ik wil het ook zo graag zeggen maar het is nog zo vroeg. Ik ga zondag naar mijn ouders en twijfel of ik dan op een leuke bijzondere manier zal gaan zegen of met mijn verjaardag na de eerste echo op zelfde dag??? Ik weet niet of ik het nog zolang stil kan wn wil houden haha! @fenna 81 welkom september mama!!! Leuk dat we zoveel aanstormende mama's hebben hier. @leona en suuz fijn dat jullie ook niet misselijk zijn. Jullie hebben allebei last van zere borsten. Ik helemaal niet maar ik kan weer uitrusten en jullie niet haha.
Hey suuz. Ik vind de test er prima uitzien. Niks om je druk over te maken. En hij is niet echt lichter in mijn ogen. Je cb liep ook mooi op. Gaaf he. Ga je er ook nog een doen voor de 3+. . Ik moest en zou ze alle 3 in handen hebben. Hihi.
Ik probeer heel relaxed te blijven. Ik ben benieuwd of je het gaat vertellen. Ik kon het echt niet voor me houden tegen mijn ouders. Denk dat het jou ook niet lukt. Hihihi.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik vreselijk pijnlijke borsten, maar deze zwangerschap is compleet anders. Ik heb soms brandend maagzuur en vermoeidheid (hoewel dat nu ineens afneemt :s) en verder al 2 dagen steken in mijn baarmoeder. Ik maak mezelf maar wijs dat dat groeipijnen zijn. Soms wil je graag lekker veel kwaaltjes hebben. Hoe meer kwalen, hoe meer hcg, hoe zwangerder je bent. Zo voelt het. Maar misschien praat ik volgende week anders.
@Fenna: ik had de vorige keer juist helemaal geen last van mijn borsten, terwijl ik er normaal wel last van heb vlak voor ik ongesteld word. Nu word ik er echt gek van! M'n dochter is nogal onhandig, dus ik verbijt regelmatig de pijn van een schop of een duw... Pfff, nou hier heeft de moeheid toegeslagen. Eergisteren voelde ik me nog prima, maar gisteren en vandaag ben ik echt keimoe. Volgende week heb ik ook nog een drukke week, met allerlei activiteiten 's avonds... Mijn man vond dat ik af moest zeggen en lekker op de bank moest gaan liggen. Aanlokkelijk idee...
Ik heb ook geen zere borsten hoor! Ben ook niet misselijk, dus daar ben ik blij mee. Ben er alleen wel achter dat ik goed moet eten want ben vanavond flauwgevallen... Manlief was zich rotgeschrokken! Sinds gisteren voel ik me wel wat beroerder, meer last van mijn rug en onwijs moe. En vandaag dus flauwgevallen, maar verder gaat het goed haha. Mijn buik groeit onwijs hard, dat mijn moeder aan me vroeg of ik toch niet verder was dan ik dacht.. Ben benieuwd!
Maar een geheel kwaalloos stadium op 5,3 is misschien toch vrij uitzonderlijk? iedereen heeft wel wat lees ik. Ik zit nu met een kruik tegen mijn buik en de steken zijn daarmee weg. *nagenoeg* Maar moeten er niet meer HcGkwalen zijn als die daadwerkelijk groeipijnen zijn. Gut, wat is dit toch een eng trimester. MK neemt sowieso voor altijd je onbevangenheid weg. Jammer want stress is ook niet de beste remedie. Ik tel de dagen tot de echo (maar vooral tot 12 weken!)
Pfff, wat is er weer veel gekletst vanaf gisteravond. Net een poging getracht om alles bij te lezen. @ Sojo: heel veel sterkte. Wat een k*t nieuws. Knuf @ alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd @ allen: hier ook iemand met erg zere boobs en heel moe. De hele week al tegen 9 uur gaan slapen als het niet eerder was. Gelukkig (nog) geen misselijkheid.
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en stront misselijk. Zetpillen helpen nog niet veel. Vorige week voelde ik me nog Okay, maar sinds deze week is de vermoeidheid toegeslagen. Moet ook braken. Maar goed, het hoort erbij. Komt goed.
Hoi meiden mag ik me hier ook bij aanmelden?? ik heb vandaag positief getest na 24 rondes zijn we ook eindelijk zwanger heb nergens nog last van na krampen in baarmoeder dan!! ik ben als het goed is 27 september uitgerekend
Zo dan. Das wel ff schrikken zeg. Hopelijk gebeurt het niet meer. Ben ook benieuwd. Er zijn wel meer meiden bij wie het heel snel gaat met de buik.
Klote he die onzekerheid. Heel herkenbaar meis. Maar we slepen elkaar er wel door. Ik heb trouwens ook echt bijna geen kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten en heel soms beetje buik en rugpijn. Maar iedere zwangerschap is anders. Het zegt gelukkig niks over de hoeveelheid hcg. Maak jezelf niet gek meis. Stress is idd niet goed voor je.