Je went er vanzelf aan.. En dan voel je op een gegeven moment weer hele andere dingen waar je onzeker van wordt.. Tenminste ik wel! Niet teveel zorgen maken en gewoon alles over je heen laten komen
nou echt wel...de ene keer denk ik, oh voel me echt zwanger en de andere keer is het zo stil, of krampjes en dan denk ik idd...zal toch niet! gek kan het je maken, ik zit ook echt met smart op mn echo te wachten, denk dat er dan al een hele last van mn schouders valt, als er maar een hartactiviteit te zien is
Dat heb ik idd ook. Ik probeer alle stress ook los te laten. Ik zie het dan wel. Maar zo'n echo is wel even een bevestiging van dat je echt zwanger bent + dat je kunt zien of het goed is. maar daar gaan we maar vanuit
ja mn vk zei bij mn dochter, als je het hartje hebt zien kloppen en je echo is goed dan is de kans zo klein dat het nog misgaat. Dus dan voel ik mij een stuk zekerder als die echo goed is. Vorige keer duurde het zoooo lang en ze draaien en deden maar helaas, dat was zon rot gezicht dus hoop dat echt niet weer te zien!!
Heb niet echt krampen, af en toe voelt m'n maag wel raar en denk het zou toch niet. Of doet me lichaam gewoon alsof ik zwanger ben terwijl dat niet zo is, gewoon omdat ik het graag wil? Dan bedenk ik dat het rare gevoel in m'n maag waarschijnlijk gewoon komt van de constipatie. De ene dag denk ik, rustig aan alles nemen zoals komt en de volgende dag zit ik weer het internet af te struinen! De VK heeft gemaild! Of ik ze wil bellen, zucht. Ik heb ze gemaild omdat de telefoonverbindingen hier zo slecht zijn, dus moest er wel om lachen dat ze dan weer vragen te bellen. Iig hebben ze plek voor intake op de 14e februari, dus dat is perfect. Of ze nu ook gelijk de echo en bloedprikken willen in plannen is niet helemaal duidelijk.. Maar ze doen de echo normaal met 10 weken, en dat ben ik rond 14 februari dus dat komt perfect uit! Moet je voor de echo/bloedprikken nog iets speciaals doen? Zoals niet eten, veel drinken of iets anders? Weten jullie dat? Verder hier het gevoel dat ik wat minder moe ben. Volgens mij komt het omdat alles in m'n hoofd een beetje een plaatsje heeft gekregen. Weet dat ik NL ga bevallen, weet dat ik op zoek ga naar een huurhuis als ik er ben zodat ik m'n eigen plekje heb voor die 4-6 maanden dat ik in NL ben en niet op m'n moeders lip zit (of zij niet op de mijne..). Blijft nog van alles uit te zoeken, maar dat kan ik nu toch niet doen dus maak ik me er ook nog niet te druk over. Oh heb geloof ik wel nu ander kwaaltje.. heb zo'n slechte smaak in m'n mond de laatste tijd, en ook een slechte adem. Hoop maar dat ik geen ontstoken tandvlees heb want dat geeeft je verhoogde kans op MK. Vandaag dus even mondhygieniste bellen voor goede schoonmaak en als ik in NL ben ook even naar de tandarts.. pff wordt me wel een geregel zo dat een weekje dat ik in NL ben.
Hey lieve meiden. Ben aan het aftellen. Nog 1.15 uur. Super slecht geslapen maar dat haal ik vanmiddag wel in op de bank. Jullie horen me straks. Liefs.
Ik ben misschien iets minder actief hier, de beroerdheid is toegeslagen Lag gisteravond al om 8 uur op bed en ben er nu net uit. Tussendoor wakker geworden dat ik kotsmisselijk was maar overgeven lukt niet. Hoe vervelend! Ook staan m'n borsten inmiddels in brand, wat een naar gevoel is dat zeg! Maar goed er gebeurd in ieder geval wat daar binnen. Andere vraag, misschien wat genant.. Ik heb enorm last van verstopping, ben nu al een week niet normaal naar de wc geweest. Heeft iemand tips daarvoor?
zo ik ben er ook weer.. laatste dagen zo ontsettend moe, heb nergest zin in dus laptop bleef ook in de kast! hihi. Jennifer.. Veel plezier bij je echo vandaag!!
@ Denise1605 ik heb ook last van verstoppingen. ik heb ook PDS maar ik denk dat je ff een goede Vezel boost nodig heb zodat je darmen weer wat sneller gaan werken. ik had zelf van de dokter oplosbare vezels gehad in een zakje.. maar weet niet of ik deze mag nu ik zwanger ben.. dus ben er maar ff mee gestopt en gelijk weer last van mijn darmen..BALEN!
veel groente eten, water drinken en bewegen.. dat zijn de tips die ik lees.. maar ja heb er zelf ook last van, maar moet zeggen dat ik ook helemaal niet beweeg. Hoop vanaf morgen eindelijk het zwemmen weer op te pakken.. maar het is een buitenbad en het is zo koud hier. Buitenbad is wel verwarmd, maar zodra je er uit komt.. brrr.
Jennifer, veel plezier bij de echo!! Verstopping: vezels eten, veel water drinken Pff hier heeft de vermoeidheid toegeslagen. Ik probeer nu iedere middag te gaan liggen tegelijk met de jongste, morgen is de oudste weer de hele dag thuis (heeft op woensdag vrij) dus morgen geen middagdutje.. Gisteren lag ik om 19.30 op de bank te pitten, althans.. ik zou het nieuws gaan kijken maar ik werd om 23u wakker gemaakt door manlief die net thuis kwam hihi En vanmorgen kon ik om 7u amper mijn bed uit. Ben nu al de minuten aan het weg kijken tot de jongste weer naar bed gaat en ik dus ook Verder voel ik me erg goed op mijn gebruikelijke kwaaltjes na, af en toe wat 'bandenpijn' pijnlijke borsten, moeheid en nog steeds honger
Net salade spinazie geitenkaas gegeten... en er helemaal niet over nagedacht dat die hier wellicht van rauwe melk is gemaakt... Weet dat het geen zin heeft om me er nu zorgen over te maken.. maar voel me zo dom! Voelde me net zo gezond om salade voor lunch te hebben.. Zucht!
Beetjes eten.. voordat je op staat al beginnen met een ontbijtkoekplakje... en dan elk uur of 1,5 uur wat. bijv banaan of mandarijn. ze zegge dat dat helpt. mij wel..
Jennifer, veel plezier/succes met de echo! Hier is ook de vermoeidheid en de eerste lichte misselijkheid toegeslagen, dus ben ook wat minder actief op het forum. Vanmorgen is MvM geweest, dus ik kan gaan plassen voor het goede doel! En ik ga zo ff lekker met een theetje neuzen in het magazine wat ik van MvM gekregen heb. Hoe is het verders met jullie?