September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik heb helemaal geen vermoeidheid of misselijkheid :S ja soms in vlaagjes beetje misselijk maar niet dat ik me zo beroerd voel ofzo!!..

2. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0

Probeer rosive laxo, pruimen, heel veel drinken, en voldoende vezels eten.
    Als.je er nu echt last van blijft houden, kun je bij je huisarts ook vezels vragen,
    Ik heb die thuis ook, weet even niet hoe ze heten..
    Als.ik thuis zet ik het er even bij. :)

3. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Volgens mij mag je ze gewoon hebben, zijn maar vezels he.
    Ik neem ze ook gewoon in.. ander word.het helemaal een ramp..

4. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hier ook steeds vaker moe! Net als nu wil gewoon slapen! Maar ben op stage. Kwa misselijkheid valt het gelukkig nog wel mee. Ik hou mijn hart vast want bij de meeste begint het toch pas met 6 weken. Ik heb 2 collega's die zwanger zijn. Een 17 weken en de ander al 20 weken. Zo moeilijk om mijn mond te houden hier, we hebben het steeds over baby's. Mischiend dat ik het na me eerste echco vertel hihihihihi. Morgen komt bij mij ook MVM. Spannend... Ow mijn borsten zijn nu al echt groter tot hoelang gaat door?

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Yasmin: Het verschilt van vrouw tot vrouw heel erg, maar je borsten kunnen gigantisch door groeien. Bij mijn zoontje had ik uiteindelijk 2 maten groter, na de bevalling werd dit nog veel meer.
    Lijkt me super moeilijk om je mond te houden tegen andere zwangeren ;) Ik vind het al moeilijk mijn mond te houden, ik begrijp dat als je anderen over zwanger zijn hoort praten het je wel heel moeilijk wordt gemaakt :p

@Smitje; balen dat je nu ook misselijk bent! Hopelijk wordt het niet veel erger!

@Badia, niet te druk maken hoor. Bijna alle kazen zijn niet van rauw-melkse kaas. Heb je de verpakking niet meer?

@ Denise; balen dat je nu zo beroerd ben! Is niet altijd lekker he als je niet kan overgeven, dan voelt het zo als of het maar dwars blijft zitten.
    Verstopping horen er echt bij; tips zijn idd vezelrijk eten (voor zover dat lukt nu je misselijk bent natuurlijk) klein beetje cola doet bij mij vaak ook wonderen (krijg er normaal last van mijn buik van, dus in geval van verstopping juist het goede effect.) Wil ook nog wel eens een beetje helpen tegen de misselijkheid.

@Jennifer2106; hoe was je echo? spannend hoor! Hoop dat je een mooi fotootje kan showen :D

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het hartje klopt en alles ziet er super uit. Ben wel iets terug gezet. 6 wkn en 4 dagen. Precies zoals ik dacht maar de echo vorige x gaf verder aan. Nu dus precies zoals het zou moeten zij als je naar m'n laatste ongi kijkt.
    15 feb weer een echo. Yeahhhhhh

Ben zoooooooo blij.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    geweldig jennifer!!! op de echo ben je dus 6 wekn en 4 dagen!??
    leuk ik krijg met 7,1 (naar mijn berekening) een echo dus dan weet ik waar ik naar moet kijken :):)

8. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Fantastisch Jennifer!!
    Zie ik nu ongeveer de echo die ik volgende week zie hihi

9. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wat fijn jennifer!! En wat een mooie echo!

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je je beroerd voelt zeg. Hopelijk gaat het snel over.
    Ik heb voor verstopping zakjes vezels. Ze heten metamucil en werken super goed. Mag ze gewoon gebruiken.

Je kan ze ook zonder recept halen.

Sterkte

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rica en leona

Kunnen jullie je alvast geestelijk voorbereiden op wat jullie gaan zien. :D Iszoooooo mooi. En wat groeit het hard zeg. 2 weken geleden een klein stipje (vruchtzakje) en nu echt al veeeeeel groter en een garnaaltje erin met kloppend hartje. Hoop dat jullie hetzelfde zien. Echt te gek. :)

12. Jenniferxx

4 jul 2012
    22
    0
    0
    Zeeland
    @ Jennifer.. Mooie echo joh! Nu dus niet meer de zelfde datum uitgerekend als mij? hihi.. Maar goed om te horen dat alles goed was en het hartje klopte!

Ik ga morgen even de dokter bellen voor een nieuwe doos met zakjes vezels. dat zou een hoop helpen!

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Nee 5 dagen later nu. Maar we kunnen alsnog tegelijk bevallen:D. Jij iets later en ik op tijd of iets eerder. Hihi.

Hoop dat de vezels helpen. Niet poepen is niet fijn.

14. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb een laxeerdrankje gekregen van de dokter.. Ben benieuwd!

15. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Als eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)
    Ik wilde vragen of ik me bij jullie mag toevoegen om mee te kletsen?

Ik ben 26 jaar en nu 7 weken en 3 dagen zwanger.
    09-01 heb ik mn eerste echo gehad ik was toen ongeveer 5,5 week zwanger :)
    gisteren heb ik de 2e echo gehad en heb het hartje zien kloppen was zo blijjjj
    Volgens de VK zal ik rond 7 september uitgerekend zijn zoals het er nu voor staat

@ denise1605 ik had ook echt last van verstoppingen niet normaal meer en bij mij hielp lijnzaad 2 eetlepels door de yoghurt met meusli maar ik weet niet of je dat trekt aangezien je ook misselijk ben..

16. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Welkom Xlady!

jennifer, ja inderdaad. Ik heb met de andere twee kindjes ook zo vroeg echo's gehad, maar het blijft prachtig!

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Jennifer wat een mooie echo!!! Nog 8 daagjes en ik mag weer.. Ik ben nu bezig met mijn stage 36 uur per week.. Dus ben enorm druk druk druk.. Heb het een vrouw geZegd zodat ze begreep dat ik soms doordeweeks afspraken heb waar ik gewoon echt heen moet.. Gelukkig vertelde ze me dat ik die uren gewoon als aanwezig mag opschrijven dus dat is wel heel erg fijn,. Benheel erg benieuwd naar de echo, juist omdat ik best wel weinig voel.. Ik heb niet alles terug gelezen maar ik hoo dat het met iedereen goed gaa en dat denise jij snel weer kunt poepen haha liefst

18. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jennifer2106 mooie echo:) leuk he dat het al zo'n verschil heeft met de eerste echo ik zie dat jij je derde echo 15 februari krijg ik krijg dan ook mn derde echo :D

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Fijn meis. Hoop dat het helpt

20. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ xlady welkom en gefeliciteerd :)
    @ hier vanavond na avond eten misselijk maar is weer weg getrokken ik heb ook al last van mn darmen en ontlasting heb al een aambei :( denk dat ik dat ook maar ff ga halen die vezels!

Deel Deze Pagina