Hey meis. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Je hebt echt niemand gekwetst. We snappen het wel hoor. Ik zou precies hetzelfde hebben als ik tot 10 weken zou moeten wachten. Ik wilde je meer een soort van geruststellen dat het eigenlijkalleen maar goed is. Hoop dat de tijd voorbij vliegt en je snel je mooie kindje kan zien.
@pleak. Gelukkig heb je iets gevonden wat e binnen houdt. Hoop zo voor je dat het snel over is. @badia. Ik duim voor je dat de telefoonverbinding je niet in de steek laat vandaag. Ben benieuwd.
@ jennifer2106 ja elke keer als ik ga slapen kijk ik ernaar en als ik wakker wordt @pleak ik heb pas 2 nieuwe bhs grotere maat aangeschaft wat was dat een verademing heb nog steeds gevoelige borsten maar niet meer zo knellend in de bh Meisjesnaam weten we al maar over de jongensnaam zijn we nog niet uit maar we hebben nog even
Goeiemorgen meiden! Wat is er weer veel gezegd haha. Alle mooie echo's, gefeliciteerd! Pleak wat vervelend zeg dat je je zo voelt.. Hoop dat het snel minder wordt! En veel succes vanmiddag! Ik hoor helaas niet meer bij het groepje zonder kwaaltjes.. De kwaaltjes zijn inmiddels volop aanwezig! Misselijk, vooral savonds als ik in bed lig.. Onwijs zere borsten, doodmoe, rugpijn.. Blegh! Maar.. Tis voor een goed doel!
Jeeeh! Heb een afspraak bij de VK... en zelfde dag een echo! Heb hem 's avonds hopelijk kan een vriendin dan mee, vind het niet zo leuk om alleen te gaan. Mooie echo foto's hebben jullie! Ben zo benieuwd hoe het zal voelen om een echo te doen. Hier nog steeds goed, minder moe dan eerst en nog niet misselijk. Sterkte iedereen die wel misselijk is of andere kwaaltjes heeft.
Gelukkig maar Heb gelukkig drukke dagen, doordeweeks. En weekenden nu maar volop leuke dingen doen dan hihihih. Kan niet wachten
@Pleak, Hoop dat je wat beter voelt. Ik begin echt last te krijgev van maagzuur. Heb vannacht geen oog dicht gedaan daardoor. Het blijft aanhouden of ik nou wat eet of niet. mvm is net langs geweest. Moet elke vrijdag me krat voor de deur leggen en krijg 2 kratten terug. Het leuke is er gaan elke vrijdag 4 kratten staan. Er is nog iemand zwanger in het appartement die mee doet. hihihi echt grappig. Ze mocht niet zeggen wie maar ik denk dat we elkaar vroeg of laat tegenkomen hier bij mijn mooie test: Vind hem echt mooi zelf nog niet zo knal gehad. Na CB niet meer getest wou nog testen maar ml vond het onzin. Dus super leuk om nu zo een knaller te hebben
Hoi Dames ik zou me graag met jullie willen mee praten. Ik heb gisteren een positieve test in handen gehad en ik blijk 4 weken en 4 dagen te zijn.
Mamaangilla gefeliciteerd! Badia, fijn dat het gelukt is!! Yasminn, je kunt evt ook Rennie's of Maalox nemen tegen het maagzuur. Ik had die dingen bij de vorige zwangerschappen standaard in mijn tas zitten
Ik mag eerder vanwege mn mk anders moest ik ook echt wachten tot de 10weken... is ook heel lang wachten maar je ziet dan echt veel meer. maar snap dat het gewoon te lang wachten is! ik krijg eerst gewone echo om te zien of het nu wel goed is en daarna met 12weken pas mn termijn. nog 8 dagen!!!pfffff slooooom ik ben de laatste 2dagen heel moe en misselijk zij. er al buikjes te showen? doen we dat hier of een apart topic..lijkt me wel leuk straks
Lijkt mij ook leuk inderdaad een buikjes topic! Als schaam ik me haast voor de grootte van mijn buik nu al haha
haha, ik zou wel graag al iets meer buik willen! Bij mij nog niets te zien.. maar ja heb zowiezo al een buikje. En heb het idee dat ik op het moment alleen maar gewicht verlies, komt vast omdat ik wat gezonder probeer te leven. Heb alleen geen weegschaal dus kan het niet controleren.. Ik heb juist dat ik m'n bh zo minmogelijk uit doe, zelfs als ik slaap heb ik hem nu aan omdat ik dan tenminste nog wat ondersteuning heb.. anders zijn ze te gevoelig.
Badia spannend zeg, wat fijn dat bij jou de vermoeidheid afzakt ik ben helaas nog steeds erg moe Yasminn mooie test van MVM ook leuk dat er nog iemand in je appartement zwanger is mamaangilla Gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb al een aardige buik vooral in de avond, niet altijd handig op mn werk is het al een paar keer gevraagd of ik zwanger ben normaal heb ik helemaal geen buik haha, heb zelfs een nieuwe jas moeten kopen kreeg mn oude niet meer dicht. Volgens vk kan het komen omdat er veel lucht in mn darmen zit heb ook spastische darmen en dat is nu wel erger nu ik zwanger ben deze foto is van 6 weken
@yasminn. Mooie knaller van mvm @badia. Fijn dathet gelukt is. @mamaangilla. Welkom en gefeliciteerd. Leuk een buiken topic. Ik heb alleen nog niet veel te showen behalve in de avond een darmenbuikje. Hihi.