Wat super gaaf zeg. Leuk idee om het zo te doen. Origineel. Leuk dat ze het geheimpje zaterdag mag verklappen.
Zo dat wordt heftig met 2 kleintjes. Wel leuk hoor. Ach al was je test nog licht. Je bent iig zwanger en die knaller komt nog wel. Wanneer ga je beginnen voor mvm? Als je 6 wkn bent? Jullie ook al zo een leuk shirt. Cool. Dit weekend allemaal blije oma's.
Mich mvm was snel zeg! Ik ben dus niet de enige met een lichte test.. Gelukkig Ik ga thuis even bijlezen en reageren morgen!
Hallo allemaal, Allereerst allemaal van harte met jullie zwangerschap. Ik heb vandaag meerdere positieve testen gehad en als alles goed mag gaan dan ben ik ook in september uitgerekend. Mag ik met jullie meekletsen? Ik zie dat de groep al snel gegroeid is. Ik zal trouwens morgen na mijn cb test (om uitslag te bevestigen) mijn banner veranderen.
Jij ook gefeliciteerd. En natuurlijk mag jij meekletsen. Gezellig. Spannend morgen je cb doen. Laat je ff weten wat ie zegt
@ Jennifer, dank je wel. Ja ik hal vanmiddag na het werk gelijk een nieuwe test. En zodra ik de uitslag heb, laat ik het weten.
Hi meiden, ik zit een beetje te twijfelen of ik hier ook mee kom kletsen.. ben eigenlijk een augustus mama, maar volgens de laatste berekening van de gyn 2 september uitgerekend... (en ik mis MIch en Denise van een ander topic ) vinden jullie het goed als ik hier af en toe ook even mee kom spieken? Over ruim 3 weekjes hoor ik definitief wanneer ik ben uitgerekend
Pleak tuurlijk! En anders, 30 augustus is ook bijna september.. Dus je hoort er gewoon bij Hoe is het met je?
haha oke Ik ben ongelofelijk misselijk... bleg.. mijn man is gelukkig nog thuis, die heeft avond dienst dus gaat over een uurtje pas weg, maar anders had ik niet geweten hoe mijn ochtend (met zoontje) door te komen.. poeh zeg.. Verder zit ik op een grote roze wolk te genieten En jij? Is het allemaal al een beetje geland? Voel je je al iets zekerder?
Balen zeg dat je zo misselijk bent! Fijn dat je man er inderdaad nog even is om te helpen Bij mij begint het allemaal te landen ja.. De roze wolk wordt steeds groter en de onzekerheid steeds kleiner! Tuurlijk blijft het wel een beetje maar dat is gezond denk ik? Had een hele discussie met mijn man, omdat ik het doodeng vind om seks te hebben nu haha. Kennen jullie dat?
hihi, ja die arme man van mij toen ik nog niet zwanger was hadden we bergen sex omdat ik zwanger wou worden... zodra ik de positieve test in handen had moest ik er niet meer aan denken, bang om iets te verstoren ofzo? nu ben ik te misselijk.. haha arme hij. Ach komt vanzelf wel weer, was bij mijn zoontje ook zo.
K had een topic geopend met de vraag, en krijg toch wel heel veel reacties dat het gewoon kan en dat het absoluut geen kwaad kan! Dus hoop dat dat inderdaad zo is... Het stomme is namelijk dat ik er wel zin in heb maar het gewoon echt heel eng vind omdat ik dan bang ben een bloeding of iets te krijgen. Maar dat schijnt dus niet erg te zijn als dat gebeurt.. Moet me er nog wel even toe zetten denk ik! Vanaf wanneer heb jij het bij je eerste zwangerschap weer gedaan? Stomme vraag he
haha geeft niets hoor, poeh volgens mij pas ergens rond 16 weken, daarvoor was is mega ziek de hele tijd en had mijn man net zo min zin.. daarna had ik juist MEGA veel zin dus hebben we de schade weer een beetje in gehaald. Ach ik ben daar wel makkelijk in, geen zin is geen zin.. Ik weet dat het geen kwaad kan hoor.. maar toch had ik er geen zin in, en nu al helemaal niet Hopelijk ben ik snel niet meer misselijk.
Hmm kan ik begrijpen dan ja! Gelukkig heb ik daar nog geen last van.. Hoop dat het zo blijft! Voel me heerlijk
geniet er maar lekker van! Misschien blijft het wel zo, sommige vrouwen hebben hun hele zwangerschap nergens last van. Net de tandarts voor maandag afgezegd, ik kan zo echt niet bij de tandarts zitten, dus maar een paar weekjes opgeschoven in de hoop dat het dan iets minder is wanneer mag jij starten met MvM trouwens? Vandaag is bij mij de eerste lading opgehaald
Ik mocht gelijk starten dus dat heb ik maar gedaan. Alleen omdat ik het zelf weg ga brengen doe ik nu de eerste week iets langer, volgende week zaterdag breng ik pas de eerste kratjes weg..
wil je dat zelf het wegbrengen of komen ze het bij jou niet halen? Hier heb ik het gewoon binnen laten staan en die man belde gewoon aan. Ik dacht wel, weten gelijk alle buren dat ik zwanger ben, maar ach, ben er ook wel trots op (het mee doen) Ga jij (en misschien de andere meiden ook) naar de 9mnd beurs? Ik wou vorige jaar gaan maar toen zwanger het er niet van.. ik ben wel benieuwd. Moet dan natuurlijk wel minder misselijk zijn. Ik ga denk ik maandag de huisarts bellen als het nog zo erg is voor medicijnen..
Ik heb er zelf voor gekozen om het weg te brengen, omdat ik gewoon werk en het dan op maandag voor de deur moet zetten. Dan is het wel voor de hele buurt duidelijk zeg maar En wegbrengen kan hier in de buurt dus dat vind ik wat fijner.. Het lijkt me heel leuk die 9 mnd beurs maar weet het nog niet! Weet sowieso niet met wie ik er dan heen zou moeten gaan haha en ik ben op dat moment nog maar 11 of 12 weken dus helemaal nog niet zo ver..
juist fijn als je nog niet zo lang bent, nog geen buik die in de weg zit Denk je dat je vriend niet mee wilt? Mijn man gaat altijd (uit zichzelf!) mee naar dat soort dingen, dus ik ben een beetje verwend op dat gebied. Ik snap dat wel van het weg brengen denk ik, dan is het nog wat langer jullie geheimpje