@joy. Succes zometeen bij je echo. Ben zo benieuwd. @bloemetje. Jij intake bij de vk gehad? Ook een echo? Ben benieuwd hoor
@pegece, jeetje dat is inderdaad erg vroeg, hopelijk is het met o'n bandje opgelost @leona, wat een super nieuws! @jennifer, echo is morgen om 14.30 maar alvast bedankt haha @rica, wat leuk dat je het gaat vertellen, heb je al een idee hoe? @vertellen, wij wachten tot de 2e echo dat zal rond valentijn zijn denk ik zo @hier, lekker alles aan het opruimen, babyspullen uitzoeken en schoonmaken want alles staat nog in zijn geheel in de babykamer want onze oudste is naar een grote meidenkamer gegaan half jaar terug en gezien onze wens hebben we niets naar zolder gedaan maar gewoon laten staan, benedenverdieping is bijna klaar dus vanmiddag en anders morgen de bocvenverdieping doen, heerlijk met dat zonnetje erbij maar heb begrepen dat die snel verdwijnt voor regen en wind
bedankt voor de reacties een leuk welkom moet ik zeggen. ik heb in mijn vorige zwangerschap ook een bandje gehad en ben toen met 38 weken bevallen dus we weten dat het goed kan gaan.
is er nog een specifieke reden geweest eigenlijk wrm je zo vroeg bevalt? fijn dat je weet dat het helpt dat bandje
Heb nu al last van zwangerschapsdementie. Pppff. Morgen is idd de 29ste. Dus overmorgen een hoop echo's van de andere meiden. Nou alvast succes morgen. Heerlijk ff flink aan de schoonmaak. Had ik vorige week ineens.
hier ook nog niks en verwacht ik eigenlijk ook niet, ja ik vergeet van alles maar dat komt omdat mijn gehuegen is verzopen in het vruchtwater 3 jaar terug
@joy2 ik heb een zwakke baarmoedermond en daardoor kan ik geen hele zwangerschap uitdragen, maar wel met een bandje (cerclage) @jennefer ik ben ook erg vermoeid en heb ook wel zere borsten verder gelukkig nog geen kwaaltjes.
@pegece, ik snap hem @hier, ik ga weer verder met opruimen meiden, misschien tot vanmiddag maar kom zeker vanavond nog even langs
Femmes, wat leuk dat jij ook op je verjaardag zou kunnen bevallen! Ik ben zelf de 20e uitgeteld, en de 23e jarig! Pleak, leuk buikje! Die van mij is inmidels ook geslonken door de griep, maar die zal wel weer gaan opzetten eerdaags.. hoop ik alle nieuwe meiden welkom! Charise, ik was bij de oudste tegelijk met schoonzus zwanger, ze was 3 maanden verder als dat ik was, maar ik vond dat wel heel speciaal! Pegece, hopelijk helpt zo'n bandje! Ik ben nog steeds niet van de griep af, al voel ik me wel al beter als zaterdag en zondag. kwaaltjes: Ik heb eigenlijk helemaal niets te klagen! Ja, ik ben moe, en ik heb honger. Maar als dat nou het ergste is? Maar dat zijn dezelfde kwaaltjes als die ik bij mijn andere boeven had, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat. Wel heb ik als ik moet niezen een flinke steek in mijn buik maar volgens de gyn kan dat geen kwaad. De komende weken heb ik het eigenlijk goed geregeld hihi. Vandaag bij de gyn geweest, volgende week naar de VK, en een week later weer naar de gyn hahaha Wij hebben nog steeds niets verteld.. Ik weet nog steeds niet wanneer ik het ga vertellen..
Ow, is dat het! Dat heb ik dus ook. Ik dacht die zwangerschapsdementie houdt wel erg lang aan, maar die is dus verzopen in het vruchtwater Ik ben wel benieuwd of het nu nóg erger wordt... Verder hier aan klachten: moe, moe en nog eens moe. Gisteren om kwart over negen naar bed gegaan en tot kwart over acht geslapen: nog moe Ik ben misselijk, maar ik kan me er soms doorheen eten. Wat helpt zijn kleine beetjes over de hele dag. Wat wel heel irritant is, is dat mijn lichaam zich daar nu op ingesteld heeft. Als ik 's nachts wakker wordt heb ik dus ook honger... En mijn borsten doen zeer en zijn al wel een halve cup groter
Whoop whoop, hier een zieke Fenna die hartstikke thuis zit op een maandag! Ik ben zo trots op mezelf Mijn vriendinnen zijn in shock haha. Ik heb me nog nooit ziekgemeld. Maar dankzij jullie wel en daar ben ik echt zo blij om! Vandaag is spannende dag; vorige keer begon op 6,5 mijn MK. Maar ik verlies geen bloed dus ben hartstikke blij (hoewel het natuurlijk verre van garantie is, maar na vandaag ben ik verder gekomen ahw...) Achja, die zwangere vrouwen en hun hersenspinsels Oja, een vraag: VIS. Echt. Google is kansloos. Site spreken elkaar tegen. Eet vette vis zoals haring en dan 3 zinnen verderop; vermijd rauw vis. Hoe dan? Roofvis en vacuum verpakt mag niet, maar wat wel? Heb laatst ingevroren garnalen gegeten en ze expres 2 jaar op het vuur hoog gegrild... :s
!!!!Bevallingslijst September mama's!!!! 30-08 Pleak, 28 jaar, 2e kindje 31-08 1-09 2-09 3-09 4-09 5-09 6-09 7-09 Xlady, 26 jaar, 1e kindje 8-09 Jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9-09 Mich18 21 jaar, 2e kindje 10-09 Denise1605 25 jaar, 1e kindje 11-09 Badia 34 jaar, 1e kindje 12-09 Bren79 33 jaar, 2e kindje 13-09 Jennifer2106 34 jaar, 1e kindje 14-09 Femmes82, 30 jaar, 1e kindje 15-09 Bloemetje 29 jaar, 2e kindje 16-09 Smitje 31 jaar, 1e kindje Joy2, ?, 2e kindje 17-09 Rica 26 jaar, 2e kindje 18-09 Fenna81, 31 jaar, 1e kindje 19-09 20-09 Leona 25 jaar, 3e kindje 21-09 22-09 23-09 Mummy28 28 jaar, 2e kindje 24-09 Sojo 24 jaar, 3e kindje Pegece 36 jaar, 4e kindje 25-09 Siera 25 jaar, 1e kindje 26-09 27-09 Hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 28-09 29-09 Charise, 25 jaar, 1e kindje 30-09 Afsprakenlijst September mama's: MICH18 16 januari; 1e afspraak gyn Jennifer2106 17 januari; MvM komt langs Jennifer2106 22 januari; 2e echo Pleak 23 januari; intake ziekenhuis + echo Bloemetje 29 januari: intake VK Joy2 29 januari; echo Charise 29 januari: MvM komt langs Jenniferxx 30 januari; eerste echo Denise1605 30 januari; intake verloskundige MICH18 30 januari; echo Fenna81 30 januari, 1e echo Rica 31 januari; 1e echo Bren79 31 januari; intake verloskundige Jenniferxx 4 februari; intake verloskundige Leona 4 feb intake VK Pleak 5 februari; termijn echo Femmes82 5 februari; 1e echo Siera 6 februari; intake en 1e echo Smitje 7 februari; 1e echo Charise 11 februari: intake VK (+echo??) Pegece 11 februari; 1e echo Smitje 12 februari; intake verloskundige Badia 14 februari; 1e echo Hopeandfaith 14 februari; 1e echo Leona 14februari; 3e echo gyn Xlady 15 februari; termijnecho Charise 26 februari: echo bij gyn
pegeceheb de lijst aangepast je staat er nu volledig op 20&22 wkn is echt vroeg zeg gelukkig hebben ze er een oplossing voor gevonden jennifer2106 nog steeds zere boobies hier en misselijkheidsvlagen joy2 goed bezig ik heb gister een schoonmaakdag gehad Leona Beterschap hopelijk voel je je gauw weer helemaal goed bij ons weten al best veel het mn ouders/schoonouders, broers zussen, opa's en oma's en beste vriendinnen. Zij weten ook dat het vorige x mis is gegaan en ik vind het fijn want we hebben een hele goede band en hun waren er ook toen het toen mis was en ik weet zeker dat ze er ook weer voor ons zullen zijn als het weer mis zal gaan hoop natuurlijk van niet... sommige collega's weten het ook maar zelf in mn wijde uniform is de buik zichtbaar mn neefje was hier gisteren even en zei tante ...... je hebt een baby in je buik hihi mijn man zo hoe weet jij dat hij tante.... heeft een dikke buik Maar tante .... kan ook veel gegeten hebben zei mijn man toen zei hij echt niet er zit een baby in.. Mn zus had het niet tegen hem gezegd want dat zouden we met 12 wkn gaan doen maar nu heeft hij het zelf geraden
Goed hoor dat je je hebt ziekgemeld! Je goed recht! Over die vis.. moeilijk he. Ik hanteerde voor mijzelf bij mijn zoontje de regel, niets uit de supermarkt (tenzij je het verhit, dan maakt het niks uit). Haring van de (luxe) visboer hier op het plein (ze winnen in mijn woonplaats elk jaar de prijs voor beste/verste haring) heb ik wel (rauw!) gegeten, gerookte zalm ook van die visboer. Ik zou het bijvoorbeeld weer niet zomaar bij een kraampje durven halen. Roofvissen mag idd niet ivm met metalen toch? De enige 'roofvis' die ik wel eens eet is de tonijn, die eet ik nu dan niet, alleen 1 keertje een toastje met tonijn, neem aan dat zo weinig geen kwaad kan. In het restaurant misschien wel iets beter op letten. Ik vond het toen zooooo lekker. Wat ik wel moeilijk vind is dat als al die berichten elkaar zo tegen spreken je bijna nergens meer van durft te genieten! Een tijdje geleden stond hier op het forum een bericht dat het eten van worst de kans op leukemie vergroot. Nou wat ik daar nou weer mee moest. Ik eet nooit zoet op brood geen idee wat ik allemaal nog zou moeten eten als je alle regels strikt hanteert. Ik ben echt heel voorzichtig, maar werd er bij mijn zoontje helemaal gek van, nu misschien nog wel meer.
Even een vraagje. Hoeveel kannen plassen jullie vol per week voor mvm?? Ik ongeveer 6 maar doe ook ieder plasje erin en ik ben veelthuis dus misacht bijna niks. Vind het best weinig.
Sorry dat ik niet ziveel reageer.. Ik doe de babycook weg omdat ike hem nooit gebruikte pleak hihi.. Bij mij gaat. Het goed nog maar 2 nachtjes en dan eindelijk mijn echo.. Vind het zo spannend!!! Vriendlief wil het daarna gaan zeggen tegen iedereen heb ik stiekem op zn telefoon gelezen toen hij het schreef naar zijn beste vriend.. Wat moet ik hier dan mee?? Ik kan het ook totaal niet voor me houden.. ,aar vertellen zo vroeg? Weet ik ook niet!! Ik ben wel misselijk aan hetworden ohjeee!!