September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    He wat balen meis. Ze zeggen elke paar uur voordat je weer honger krijgt iets eten zodat je maag niet leeg wordt. Hoop dat het snel over is. Succes

2. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Als he helpt. Gewoon lekker door eten. Ze zeggen dat de misselijkheid vaak komt als je maag leeg is. Dus verstandig om elke 2 uur wat te eten. Ik ben nog geen seconde misselijk geweest tot nu toe. Gelukkig.

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @mummy28, probeer om de 2 uur wat te eten. Eet steeds een klein beetje inplaats van een keer een maaltijd. @ hier, gaat wel goed. Slaap ook zo slecht :( word elke nacht om 5 uur klaarwakker! 100 x naar de wc :S dames vraagje mag je je haar verfen ik heb nu highlights en wou terug naar 1 kleur. Heb al verf gehaalt maar nu hoorde ik laatst dat t niet mocht. Mag ik nou wel of niet ?

4. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Bij mij helpt het ook om 'er doorheen te eten'. Als ik honger begin te krijgen ben ik eigenlijk al te laat. Vanochtend ook flink misselijk...
    Ik eet alleen dingen waar ik echt zin in heb, de rest laat ik echt liggen nu. Helaas zijn dat wel de slechte dingen waar ik zin in heb: snoep, chips... Voor mijn werk neem ik komkommerstukjes mee, dan heb ik toch nog wat gezonds :)

5. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kunt gewoon je haren kleuren hoor. zorg er wel voor dat je in een ruimte zit wat goed geventileerd is.

6. Fenna81

Fenna81 Lid

3 nov 2012
    74
    0
    0
    Groeiend besef & geluk
    O was jij het Joy haha. Tik hem aan ouwe #boks

Ja, er doorheen eten is de tip.
    Wat je vindt stinken, ook niet eten (ik heb rijst en koffie afgezworen. Dat is echt heiligschennis)
    Bij mij gaat yoghurt, brood en fruit goed en... crackers naast je bed.
    Zodra je denkt bleugh, hup, 1 erin. Helpt echt.

7. Fenna81

Fenna81 Lid

3 nov 2012
    74
    0
    0
    Groeiend besef & geluk
    oja en gember. Hét maagmiddel
    Zet er thee van bijv

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ff kort ga zo werken!
    hartje klopt!blij blij blij!!!

9. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    wat fijn!! geniet van dit gevoel

10. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo dat was ff een heel stuk terug lezen haha

denise1605
    Spannend :) ik mag 15 februari ook weer voor echo..kunnen we samen aftellen ik heb zelf een aftelapp op mn telefoon naar de 15e :p

Mich18
    Fijn zeg dat je ook een hartje hebt kunnen zien zo mooi :)

Fenna81
    Super fijn dat jij ook een mooie echo hebt gehad en het hartje hebt gezien.
    Kaassoufles jammie jammie normaal at ik ze nooit maar nu ik zwanger eet ik het weleens niet tevaak maar ik zal het zo elke dag kunnen eten:p

Kelmel
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je bij ons komt meekletsen :) gezellie

Jenniferxx
    Super dat je het hartje hebt gezien ik dacht idd dat je pas hartje kon zien va 6 weken..

Mummy
    Ik herken het dat kokhalzen heel irritant ik heb het thuis gelukkig minder maar op mn werk bah

Leona
    Dat heb ik nou ook als ik honger krijg moet ik gelijk wat eten want anders ben ik kotsmisselijk dus heb nu standaard sultana in mn tas en van die verpakte ontbijtkoeken

Ikzelf heb de afgelopen week echt dat ik elke nacht tussen 4.00 en 5.00 wakker ben en niet meer kan slapen vannacht was het zelf 3.30 gelukkig ben ik vrij en kon ik om 6.30 weer in slaap komen.
    Maar die andere dagen had ik gewoon pech want toen moest ik om 07.00 uur op mn werk zijn en dan ben ik echt slaperig en ook sneller misselijk...

Hebben jullie dat ook, snachts wakker worden en dan heel moeilijk weer in slaap komen??

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    xlady, ja dat heb ik ook ja met het slapen. Van de week een hele nacht wakker gelegen op 1 uurtje na, nou daar word je niet vrolijk van.
    Is wel vervelend want je bent al extra moe dus wil je uitrusten en dat lukt dan niet ,wat ook weer misselijkheid tot gevolg heeft.

12. pegece

pegece Niet meer actief

kelmel gefeliciteerd en welkom.

jennefer fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt zien kloppen.

xlady daar heb ik ook last van als je snachts wakker word niet goed meer in slaap kunnen komen erg vervelend.

als ik al die verhalen of de echo lees krijg ik steeds meer zin, maar we moeten nog even wachten.

13. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Van het slechte slapen heb ik gelukkig niet zoveel last. Kom alleen 's avonds moeilijk in slaap maar als ik dan eenmaal slaap lig ik in coma hoor:p Geen mens die mij zomaar even wakker krijgt haha. Ik moet zeggen dat ik gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes heb, sommige hebben de jackpot te pakken ik heb gelukkig alleen maar last van onwijs zere borsten en af en toe een dagje misselijk. Wel had ik van de week beetje soort van ongestelsheidskrampen. Dit kan toch niet zoveel kwaad? Tenzij het heel erg wordt uiteraard...

Haha ik kijk ook steeds meer uit naar mn eerste echo:p Hoe dichterbij het komt hoe spannender het wordt. Gelukkig heb ik een druk weekend en een drukke week voor de boeg, dan gaat de tijd al wat sneller;)

14. Jenniferxx

4 jul 2012
    22
    0
    0
    Zeeland
    Hey dames, Hier zijn mijn echo's! Er is niet veel tezien maar wel een hartje bij het pijltje :D

Bijgevoegde bestanden:

15. pegece

pegece Niet meer actief

mooi jennifer

16. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    OHH wat leuk!!

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Superrrr. En hoe ver ben je nou volgens de echo?

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames! Leuk zo'n jonge meekletser! Ik ben ook 21 jaar!!
    Vandaag ben ik vanuit stage naar huis gegaan had veel steken en was te moeilijk om me nog te kunnen concentreren.. Voel me opzich wel schuldig.. Maarja.. maakt ook niks uit!
    Hoop echt het beste! Onze echo foto zag er trouwens anders uit! Hoe ver ben jij jennifer?
    Ik moest wel lachen trouwens want de kleine zat niet in het midden van de vruchtzak dus het was erg moeilijk te zien.. Hij wiebelde wat aan het bovenstuk! Ik meteen IS DAT ERG? :O en hij zo, ach over 2 minuten zit die weer ergens anders! haha.. Het meten ging na mijn mening dan ook wel wat slecht.. :p we hebben het tegen iedereen gezegd al! Hoe groot was jullie wurmpje met 6 weken?

Over 2 weken mag ik alweer terug :D

19. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Hoef je je niet schuldig om te voelen toch?! In deze tijd moet je gewoon even aan jezelf en je kleintje denken hoor dus lkkr uitrusten wanneer dat nodig is;)
    Ja ik vind het ook leuk om met leeftijdsgenoten te klrtsen. sowieso met andere zwangere vrouwen. aangezien ik nog maar 6 weken ben hebben we het alleen nog maar tegen onze ouders verteld dus kan in mn omgeving nog niet echt met vroueen erover kletsen. als we de echo hebben gehad en alles is goed gaan we het tegen iedereen vertellen. maar dan nog in mijn omgeving zijn geen andere zwangere vrouwen....

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag zo'n vervelende zeurende pijn in mijn onderbuik, dat ik bang ben dat het mis gaat... :(
    Aan de ene kant denk ik van nee tuurlijk niet, waarom zou dat zo zijn, heb ook geen erge krampen ofzo, maar het voelt gewoon niet fijn. Ben best onzeker, en ik wil zo graag weten of alles in orde is!

Deel Deze Pagina