ik heb zelf ook nog regelmatig een zeurend gevoel in mn onderbuik soms lijkt het op een drukkend gevoel. vroeg dit ook aan 2 vriendinnen die al een kleintje hebben en zij vertelde dat zij dit ook hadden in hun zwangerschap mogelijk doordat de baarmoeder groeit.
Haha. Ik voel me nu echt een oudje. Hihi. Leuk zo jong mama worden hoor. En aan jezelf denken hoor. Jij en je kindje zijn het belangrijkste. Ons garnaaltje was op 6+4 precies 6,6 mm. Volgens de gyn heel mooi op schema. En bij jou?
Heel herkenbaar meis. Ik had het twee weken gelden. Toen daarna weg en sinds 2 dagen weer. Maar dat komt omdat je baarmoeder groeit. Volgens de gyn is dat niks ergs. Heb je ook pijn in je onderrug? Zolang het geen erge krampen met bloed zijn niet druk maken. Gewoon denken dat het juist goed gaat omdat het groeit van binnen.
Hoi meid, bij ons dus met 6 weken ongeveer 5.9 mm hihi Dus dan zou wel eens kunnen Al was het guppie helemaal bovenin het vruchtzakje en erg moeilijk opmeetbaar hihi
Dank je voor de geruststellende woorden meiden. Dat heb je soms even nodig. Ja ik hoor het inderdaad van meerdere, maar het was juist wat minder geworden, met af en toe een steekje en nu had ik het ineens weer. Bah wat kan je dan ineens weer onzeker zijn. Het is ook nog zo pril, dus ja kan nog alle kanten op bij wijze van. Ook al voelt het allemaal heel goed. Heb ook helemaal geen bloed en het is toch wel weer anders als bij ongi, maar ja het is toch eng allemaal. Ben echt hard aan het aftellen naar de 1e echo pffff. Is het al de 11e? Nouja gelukkig lekker veel afleiding, morgen naar m'n moeder en lekker shoppen, dag daarna verjaardag broertje. Zondag thuis gewoon, maandag op dinsdag naar schoonmoeder toe en zwangerschap bekend maken. Dan woensdag BHV cursus en dan 2 nachten werken en dan is het alweer bijna de 11e. Hihi. Xx
Banden pijn kan ook heel erg vervelend zijn zeurderig buikpijn ik ben nu spontaan zwanger van de derde en ik heb het bij alle drie gehad de eerste drie maanden zeurende pijn in de buik. doe de zwaardere dingen gewoon in mindere mate, en succes voor de genen die wachten op de eerste echo
Hai meiden, Ik wil ook graag mee kletsen als het mag.. Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 25 jaar, zwanger en eind september verwacht ik ons eerste kindje. De "menstuatie" krampen herken ik. Ik heb er sinds ik ongesteld had moeten worden tot nu toe dagelijks last van. Groei van je baarmoeder als het goed is.. Spannend van alle echo's, ik moet nog even wachten.. Ik mag pas 12 februari. Dus moet nog even geduld hebben! Ik kijk er wel erg naar uit. Ook bijzonder om te zien dat de ene echo al rond de 6 1/5 week is en de andere echo pas rond 8 weken.. Ligt dat aan je verloskundige of zijn daar nog andere redenen voor? Liefs Nijn
Vervelend he die onzekerheid. Ik heb er vandaag ineens last van. M'n borsten zijn ineens niet meer gevoelig en heb echt zeurende pijn in m'n onderrug. Pppff. Nog ff wachten. Klote is dat he. Gelukkig heb je lekker afleiding dan gaande tijd hopelijk wat sneller.
Welkom meis en van harte gefeliciteerd. De reden van vroege echo's is vaak medisch door bv eerdere miskramen, medicijnen gebruik, ziektes ed. Anders zouden wij ook moeten wachten tot later. Jij nog even geduld meis. Hoop dat de tijd voorbij vliegt.
goedemorgen, tijdje afwezig was zo druk @vroege echo's, hier ook ivm miskramen hiervoor @nieuwe meiden, welkom! @hier, vanmiddag mijn neefje weer bewonderen, die is nu bijna 2 wk oud droppie
Dank je wel! Klinkt eigenlijk helemaal logisch.. Krijg je dan ook meer echo's of controles tijden je zwangerschap? Ik wacht het allemaal rustig af. Ik heb me eigenlijk nog niet ongerust gemaakt.. Maar heb wel het idee dat het wat echter word met een echo ondanks de positieve test en de kwaaltjes. Gewoon even zien dat het hartje klopt en dat de kleine uk wat gegroied is.. Kijk er erg naar uit!
Hay meiden zo eindelijk weekend hoef volgende week woensdag pas te werken heerlijk @ misselijkheid heb ik ook last van maar ben er achter gekomen dat ik niet tegen patatjes kan is te vet en dat ik ook geen rijst en koffie meer eet en drink wordt ik kotsmisselijk van en maagzuur en dat ik optijd moet eten als ik aan het werk ben tot 18.00 en ik eet daarna dan gaat het verkeerd @ Krampen heb ik nu bijna geen last meer van maar voel af en toe ook nog een steek of een kramp @ nieuwe meiden Welkom @ Echo's super meiden dat jullie een kloppend hartje hebben gezien ♥ nu begin ik zenuwachtig te worden voor mijn echo maar moet nog 13 daagjes wachten
Nijntje, ik heb ook veel vroege echo's, ivm herhaalde miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Bij mijn andere twee kinderen kreeg ik na de 12 weken ook nog iedere 4 weken een echo. Maar ik heb geen flauw idee hoeveel echo's een ander krijgt eigenlijk? Ik zag weer wat nieuwe meiden voorbij komen: Gefeliciteerd Ik zag en las over mooie echo's: Wat goed!
Goeie morgen meiden, Vanavond heb ik mn eerste feestje sinds ik weet dat ik zwanger ben, best spannend want normaal rookte en dronk ik altijd gezellig mee. Moet nog even een goeie smoes verzinnen want ineens niet meer roken en drinken is natuurlijk wel opvallend. Iemand nog goeie tips? Morgen kan ik dan gelukkig wel dezelfde smoes gebruiken, dan vier ik mn verjaardag dus dan is het de andere kant van de familie die mij moet geloven Zijn jullie eigenlijk al bezig met namen? Wij hebben het er wel al over gehad, gelukkig hebben we nog ruim de tijd haha. @nijntje, gefeliciteerd! en welkom
@ Joy neefje ?? is je zus al bevallen ?? zo ja van harte Gefeliciteerd @ Kelmel ehm nee geen tips eigenlijks ik denk dat ze het wel gaan raden als jij niet meer rookt en drinkt ineens veel plezier iig @ namen jaa wij hebben ook al wat naampjes maar we hebben nog ff dus nog ff speuren
@kelmel... nieuwjaarsvoornemens! Daar doe ik het mee... of aan de antibiotica dat kan ook. En laatste was ik een bochtige weg de berg op gereden waar ik misselijk van was geworden.. dus moest er zowiezo niet aan denken. Die werkte erg goed.. maar in Nederland weer wat minder omdat er geen bergen zijn!
haha nee hier geen berg te vinden inderdaad ja ik denk dat het maar gewoon een mengel moesje van kleine leugentjes wordt om mezelf in te dekken. Bedankt voor de tips!
@hope, ja met 36 wk bevallen dus wat vroeg en moeilijke start in couveuse en sondevoeding maar gaat nu allemaal goed ze was 14-2 pas uitgerekend dus die speciale dag gaan we dan nu maar gebruiken om onze zwangerschap openbaar te maken haha @smoesjes, keelonsteking dus roken doet zeer, alcohol mag niet in combi met de antibiotica, tip: gooi het vast op fb krijg je ook geen vragen achteraf waarom je niets gezegd heb @hier, ga zo weg dus tot vanavond meiden
@ Joy2 aah goss dat vind ik sneu gelukkig maar dat alles nu goed gaat feliciteer dr maar van me als je zou willen @ hier pff ff stad in geweest kotsmisselijk sta ik in de winkel en maar tegen me zelf zeggen opschieten snel naar huis dit vind ik nou niet leuk