Pfff verschrikkelijk he die misselijkheid! ik heb er vandaag ook heel veel last van, niks helpt ook. en als het er dan uit is dan gaat het een half uurtje goed en dan begint het weer van voor af aan... bah!
volgens mij ben ik niet meer de enige die misselijk is Balen he meiden! Hier ook nog steeds zo erg! Ik ga zelf vaak rond etenstijd maar naar buiten omdat ik zo moet kokhalzen van etenslucht. Ik geniet nu niet echt, maar hopelijk wordt het nu snel minder. Ben er helemaal klaar mee.
ja die misselijkheid is erg frustrerend maar eigenlijks mogen we niet er om klagen he tis voor een goede beeb ♥ maar toch mag ik wel een klein beetje klagen toch
Ik vind dat je (een beetje) wel mag klagen hoor Ik ben nu al dik 5 weken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat misselijk.. ik kan daardoor echt niet genieten van het zwanger zijn. Natuurlijk ben ik ook heel erg dankbaar dat ik weer zwanger mag zijn, maar ik kijk ook wel heeeeel erg uit naar het moment dat ik me weer een klein beetje mezelf voel en kan gaan genieten van het zwanger zijn.
5 weken al??:O hoop toch niet dat ik dat ook zal gaan hebben. snap heel goed dat je er daardoor niet van geniet. ik lig vandaag al de hele tijd in bed omdat ik anders snel naar het toilet moet rennen, hoop toch echt dat het bij deze ene dag blijft!
Wat balen meiden dat jullie zo misselijk zijn zeg. Ik heb echt nergens last van. Heb honger als een beer zelfs m'n borsten zijn niet meer gevoelig. Alleen zeurende onderrugpijn en moe. Soms zou ik ook wel misselijk willen zijn. Ben sinds de kerst nu al 4 kg aangekomen. . Hoop dat jullie je snel wat beter gaan voelen.
Pleak, zo erg als dat jij het hebt, heb ik het neit. Het is hier gewoon echt van de honger. Niet van luchtjes oid. Lijkt me totaal niet fijn, dus klaag jij maar lekker hoor! Ik las iets over namen, over de meisjes naam zijn we al uit. Jongensnaam nog niet, maar dat zal weer net zo'n rampenplan worden als met onze zoon. Daar hadden we pas rond de 36 weken een naam..
Hee meiden! Balen dat jullie allemaal zo misselijk zijn zeg... Ik durf het nauwelijks te zeggen maar heb daar gelukkig bijna geen last van! Af en toe 's avonds een beetje maar dat is niet noemenswaardig.. Ben wel telkens erg moe, net ook weer twee uur geslapen. Komt omdat ik 's nachts heel erg aan het dromen ben en dus heel onrustig slaap. Herkent iemand dit? Wat een drama zeg! De meest rare dromen komen voorbij.. Ook groeien mn borsten enorm en doen ze behoorlijk zeer! En jennifer, ik ben ook al 4 kg $) aangekomen... Schrok me kapot toen ik bij de VK op de weegschaal stond! Kan ik iemand blijmaken met een zwangerschapsbroek van mamalicious maat 32/34? Hij is zou mij goed moeten passen maar valt best klein.. Heb hem via via gekocht dus kan hem helaas niet terug doen naar de winkel!
was ik weer wat een schatje is het toch haha misselijk: totaal niet, borsten den ook geen pijn meer, dus dat is wel fijn mag mijn er ook weer aan zitten tijdens sex was zo saai afgelopen weken ook geen extra honger en zo wel pak ik een appeltje ander stuk fruit of crackertje manlief is even met kleine boodschappen halen lekker broodje shoarma met sla en knoflook mmmm zin in!
Nou dan heb je mazzel Joy en Denise ik hoop dat het bij mij ook snel is afgelopen!! ik merk wel dat mijn hormonen echt werken ik heb nu echt een kort lontje manlief hoeft maar wat verkeerds te zeggen en ik schiet uit de slof arme vent pff.. en huilen en huilen als een klein kind gewoon
Ik slaap 's nachts ook zo slecht... Vannacht ook weer 5 keer wakker geworden of zo, dus die diepe REM slaap heb ik volgens mij niet gehad. Ik moest vandaag werken, nou, dan ben ik echt brak aan het einde van de dag. Gelukkig is het weekend! En mijn moeder is er nog steeds, dus die kan mooi wat werk uit handen nemen. Gisteren heb ik voor het eerst sinds jaren 's middags weer op bed gelegen. De laatste keer was in de kraamweek bij mijn dochter. Daarvoor was ik geloof ik twee , daarna heb ik nooit meer 's middags geslapen. Op bed vond ik het wel lekker, maar de uren daarna voelde ik me alleen maar moeier voor mijn gevoel. Ach ja, we doen het er mee... Het is voor een goed doel
Pff druk zeg! Heb ouders verteld en schoonouders. mn pa zei ik dacht al...wou ook niet zeggen wat wordt je buik dik Misselijkheid hier met vlagen... de ene dag kotsend en al..de andere dag valt het mee. ZzZZZZzzz
Oh, bah wat vervelend.. Moet je echt overgeven? Een paar maanden geleden was ik ziek en moest ik overgeven. Dat is zo een ranzig iets. Wel grappig dat je vader het al dacht.
Hou maar op over gewicht :'( ik zit ook al op 3 argg en ik hoop ook dat de beroerdheid ook gauw over gaat ben dat al wel zat
Ik zit op -3 haha klinkt beter he? Ik heb mijn eetstijl helemaal verandert (gezonder, wat meer beweging) en daarbij kotsmisselijk.. Word met de dag erger. Ik ga slapen want ben echt doooodmoe! Slaaplekker en tot morgen weer!