nou bij mij is de misselijkheid ook weggezakt gelukkig Hoop dat morgen weer een stuk minder is. Heb het net verteld aan mn ene zusje zo lief hoe ze reageerde! Ze is helemaal blij dat ze (eindelijk haha) tante word. Morgen gaan we samen met mn moeder alvast wat baby spullen halen dat geven ze dan als verjaardagscadeau aangezien ik anders toch niks weet. dus morgen een leuke dag voor de boeg Is de misselijkheid bij de andere al wat gezakt? Hoop het wel maar anders probeer de moed erin te houden wetende.dat het voor een goed doel is
bij mij is de misselijkheid ook al iets gezakt moet gewoon op tijd eten ben ik al achter ik ga vandaag naar moeder en kinds beurs dus ik ben er vanavond pas weer Fijne dag iedereen!!
fijn dat jullie misselijkheid al wat gezakt is dames! hier lekker rustig weekendje, manlief is weekendje werken dus voor ons huishouden en spelletjes spelen haha
ahh is het al aan het wegzakken!?? Wat een geluk zeg!! Ik ga morgen uit eten (wok) en ben gek op knoflook maar ben ook bang dat ik er dus echt ziek van ga worden, heb de dag erna vroege dienst en de ochtende zijn al niet je van het, dus ik moet mij echt wel inhouden....moeilijk!!!!! hoe gaat het met de rest!?? gaan er nog buikjes geshowt worden!???? Ik woensdag, maar vind het ook mooi om te kijken ) Ik ga nu naar mn werk, BAH!! geen zin in!!!
Mijn buik wordt zo bol! Hoe lang verstop ik dit nog?? #paniek Ik lees bij jullie ook 3 kilo erbij. Hoe dan? ik was 52,5 en nu bijn 56!! Gister met trainen mn buik in lopen houden. Niet te doen gewoon! Ik wil echt nog een paar weken wachten met vertellen!
Fijn dat bij sommigen de misselijkheid afzakt. Super voor jullie. @rica. Werkze en hopelijk wordt je niet misselijk morgenavond de wok. Veel plezier iig @fenna. Haha. Jij ook al aangekomen. Ik ben van 58 naar 62,5 maar geen buik te zien hier. Zit allemaal op m'n heupen en bovenbenen. Blegh.
Hey dames, Hier ook vaak last van misselijkheid. Afgelopen twee dagen s' ochtends na het opstaan gelijk moeten overgeven.. Alleen maar gal. Als er iets goor is, is dat het wel bah! En zo begint je nieuwe dag dan alweer. Ook vaak super moe en beroerd..Ttaal futloos en last van me darmen. Me darmen voelen zwaar geirriteerd. Ik kan soms geen eens op me zij liggen zo erg is het. Hopelijk houdt dit niet veel langer aan want dit is zeker niet genieten op deze manier. Verder ben ik zo'n 2,5 tot 3,0 kilo aangekomen.
Bij de drogist of natuur winkel kan je colonclean krijgen helpt bij de ontlasting mag je gebruiken bij zwangerschap heeft bij mij geholpen En hier nog steeds de hele dag beroerd maar goed volgende week verjaardag van mijn schoonzusje ben benieuwd of ik het kan je verbloemen vrees het ergste we zien wel
Meiden Als jullie moeite hebben met poepen. Metamucil vezels helpen erg goed en je mag het gewoon nemen.
ik ben ook nog maar een halve kilo aangekomen. ben wel veel misselijk maar heb tot nu toe maar twee dagen de wc van binnen gezien. wel begint mijn baarmoeder lijkt wel harder te groeien want die zeurende krampjes krijg ik steeds vaker. mijn borsten killen me alleen vreselijk pfff wat een ramp haha. mn vriend raakte ze gister per ongeluk wat harder, de tranen sprongen gwn in mn ogen bah! maar koude washandjes erop geeft verlichting! heb dat vlak voor het slapen gaan gedaan en viel bijna meteen in slaap pff ik vind het nu echt wel tijd worden voor mn 1e echo hoor, haha moet helaas nog tot de 12e wachten.... last van mn darmen heb ik gelukkig niet zoveel gewoon goed veel vezels eten inderdaad. Fijne dag iedereen vandaag!
daar ben ik weer had het ff druk nijntje87 Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je mee komt kletsen. ik heb vroege echo's gehad in verband met VMK en een onregelmatige cyclus Denise1605 Momenteel droom ik ook erg veel meest aparte dromen Rica Leuk dat je het je ouders en schoonouders hebt verteld geweldige reactie van je pa haha Fenna81 Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Buik inhouden heb ik 1x geprobeerd maar deed echt zeer dus dacht beter van niet.. Wijde truien werkt bij mij ook niet maar wat ik wel ervaar is dat ze niet zomaar vragen of je zwanger bent de meeste passen daar wel mee op haha Kwaaltjes My boobs are killing me :S snachts wordt ik vaak wakker van de pijn,ook draag ik geen bh als ik thuis ben Slapen gaat iets beter maar wordt nog wel wakker Misselijkheid is te verdragen maar op t werk met al die luchtjes wat minder. En nu ik regelmatiger wat tussendoor neem gaat het ook beter. Moe ben ik nog wel maar val niet meer zo snel in slaap. Emotioneel gaat ook beter 2 weken terug was het heel veel huilen en huilen en nu ben ik wat relaxter *gelukkig voor mn man * Hoe gaat het met jullie en de kwaaltjes???
ik begin nu ook vaker misselijk te worden en heb heel erg last van mijn borsten. verder heb ik gisteren gehoort dat mijn zusje zwanger is ze is nu 10 weken, ze weten nog niet dat ik zwanger ben maar ik vind het wel erg leuk om zo samen te lopen.
Ik lees iedere dag mee, maar niet de puf om te reageren.. Hier gaat het prima, opzicht.. alleen heel erg moe, moe en.nog eens.moe.. ik.kan echt de hele dag slapen.. Savonds misselijk, vooral.met koken. Ik sta te kokhalzen boven de pannen, waardoor ik.dan meteen.ook weer geen hap door me keel krijg. Soep gaat er nog het beste in, Maja om nu iedere dag soep te eten, me man vertelt me wat anders.. haha.. Me (.)(.) Dat verschilt, de ene dag gaat het goed, de andere dag hoef je er maar na te kijken, maar zonder bh lopen kan ik dus echt niet, heb van mezelf al een.goeie cup, en nu word t alleen ma groter.. Ik.merk.nu al dat ik veel last heb van bekken instabiliteit, meer dames die.er nu al last van.hebben? De kilo's, ik heb echt geen idee, want heb geen weegschaal in huis, Ben met ongeveer 65 kg begonnen, voor mij nog 10 kg te zwaar, maar dat zijn de 40kilo van me vorige zwangerschap Maar verder gaat het prima met dit horm(o)onster. Ben al blij dat ons binkie een uitslaper is, vanmorgen werd hij om 9.45 pas wakker, heerlijk... als mams dan ook eens de nachten goed door kwam, zou dat helemaal super zijn. Haha.
Leuk is dat he, samen zwanger.. Bij me vorige zws was ik tegelijk met me zus, en nu met me schoonzusje, haha.. Alleen zaten en zitten we niet zo dicht op elkaar als jij met je zusje. Is ook heel.bijzonder om samen zwanger te zijn
Hee meiden, Ben ik ook weer eens. Gisteren mijn schoonzusje gezien die ook zwanger is, was wel leuk. Denk dat we 1 tot 1,5 week schelen, dus echt heel leuk. Kwaaltjes, vooral erg moe en koud. En gevoelige borsten, het is gewoon vervelend om op mijn buik te liggen. Misselijkheid, valt hier nog erg mee, heb meer last van maagzuur en opboeren. Morgen gaan we naar schoonmoeder en schoonzusje toe en gaan we het nieuws vertellen, erg leuk, ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Fijne dag meiden! Xx
Ja das zeker leuk als jullie zo kort op elkaar zitten Spannend hoor laat maar even weten hoe ze reageren
vraag mij af of ik tot nu toe ben aangekomen gezien in nu wel misselij ben. charise wat leuk! cjjm oh ookal zo lekker fit, niet dus Vandaag ook broerd, misselijk maarja toe maar ff volhouden!
ja ik vond het best moeilijk om nog niets te zeggen maar ons zoontje weet het nog niet en die was er gisteren ook bij. ik denk dat we eerst even afwachten hoe het gaat met de echo en bij de gyn voor we het vertellen.