Die mooie buik is bijna niet meer te verbergen. Hij is net zo groot als die van m'n vriendin die 26 weken is. . Wel super mooi. Veel plezier morgen. Ben erg benieuwd naar je echofoto.
Wat een mooie echo plaek! Fijn om te horen dat alles goed is bij iedereen. Vandaag hier een goeie fijne dag gehad wel heel moe maar dan doe ik 's middags even een uurtje mn ogen dicht. Het is erg vroeg... i know haha maar heb vandaag mn wandel/kinderwagen uitgezocht. Mn ouders wilden een cadeau geven waar ik echt iets aan zou hebben. Ben enorm verwend door ze haha altijd leuk Succes morgen bij de echo's/ afspraken. Wij gaan nu lekker slapen morgen een drukke dag voor de boeg...
Hier ook heeeeel erg aan het twijfelen over de combinatie test. Ben nu 34 maar over paar maanden 35... maar jaartje voordat ze het aanraden. En wat dat betreft hoor ik toch al bijna bij de oudjes en is de testuitslag behoorlijk nauwkeurig. Tegelijkertijd vind ik een vervolg onderzoek eng omdat er toch een iets verhoogde kans op MK is. Helaas in dit geval helemaal niets aan VL. Die zegt ik heb vertrouwen in jouw buik... ja en als het dan misgaat ligt het aan mijn buik? Ik ga er ook vanuit dat alles goed gaat, maar als het niet zo is wil ik toch wel een plan hebben. Bij m'n intake bij de VK hoop ik meer duidelijkheid voor mijzelf te hebben. Moet ook want ben maar tot de 24ste in het land dus moet voor die tijd. Zucht zit me echt druk te maken over een beslissing nemen.. niet handig.
Ik heb gekozen voor een Quinny. Erg praktisch dat de wandelwagen/buggy en maxi cosi allemaal op een onderstel past. Ja ik was ook zeer verrast toen ze met dat idee kwamen
oohhh... ik herken het. hoe mooi ik het begin van mijn eerste zwangerschap heb ervaren. zo vervelend vind ik het nu, zit nog niet op een roze wolk zeg maar. pppffff....
Jeetje wat een buikjes al!! bij mij lijkt er van de buitenkant af nog helemaal niks te groeien. Voel het zelf al wel dus wie weet begint dat straks wel duidelijk te worden maar voor nu kan het nog goed geheim gehouden worden voor de buitenwereld
Zo ik moest effe een heleboel bij lezen wat kletsen jullie lekker zeg. Moet er wel effe aan wennen om jullie bij te houden hoor. @geslachtsbepaling bij de 1e wouden we het ook weten en hebben we onze mond gehouden tegen de rest wat erg lastig is want je gaat gauw automatisch over een hij of zij praten. Dit keer willen we het zeker weer weten maar nu zullen we het wel vertellen. @Chinese kalende de vorige keer klopte ie dit keer zegt ie weer een jochie en diep van binnen denk ik dat ie gelijk gaat krijgen maar stiekem hoop ik op een meid. @Combinatietest zat ik ook over na te denken bij de 1e niet gedaan maar nu had ik zoiets van tsja wat als..... maar toch besloten om het niet te doen. De test is niet 100% betrouwbaar helaas en hoe jonger hoe minder betrouwbaar. En een vlokkentest of punctie zou ik niet aandurven met de kans op een mk. Bij de 20 weken echo kunnen ze ook een hoop zien, als daarbij iets geconstateerd wordt kun je altijd nog een keuze maken of je het wel/niet houdt tot 24 weken is dit mogelijk. Lijkt me alleen wel een stuk moeilijker aangezien je het dan al 20 weken bij je draagt. @Verlof dit keer neem ik 6 weken van te voren vorige keer wou ik 4 weken nemen maar beviel ik dus 5½ week te vroeg. En ik plak mijn vakantiedagen erachteraan. Dit keer houdt ik der ook wel rekening mee dat het kindje te vroeg geboren gaat worden kans bij mij is 50/50. Dus kan ik me der maar beter op voorbereiden had ik bij de 1e niet gekund.
Hey Meiden, Wat een gezelligheid hier zeg! ik ben niet een actieve meeschrijven maar lees wel mee hoor! Zie ook een hoop lotgenoten wat betreft de misselijkheid.. Had ik in het begin nergens last van.. heb ik nu echt wel alle symptomen. Wat een mooie buikjes zeg. Hier ook in de avond wel een beetje een darm buikje. Wij willen zeker het geslacht weten van te voren. We zullen het ook delen met onze omgeving. Vind het trouwens heel knap als je het nog niet wilt weten. Vrienden van ons willen het ook niet weten. maar dat kan ik niet.. hihi Morgen hebben wij onze eerste echo! Pas om 20.00u. Maar daardoor kan VL wel mee. We vinden het super spannend! Mag ik ook nog op het lijstje? uitgerekend op 21 sept, en eerste echo 7 feb. Zodra ik een ook echt een buikje begin te krijgen zal ik een foto'tje plaatsen! XXX
hier sinds gisteren het idee dat ik een beetje een buikje begin te krijgen. Ook wat harder dan normaal (normaal blubbert het alle kanten op). Maar voor anderen is er nog niets te zien, grappig dat dat zo verschillend is bij iedereen! Over een weekje zit ik in het vliegtuig naar NL. En dan nog 1 nachtje slapen voor de echo. Hier ook in de avond pas, dan kan een vriendin mee wel zo gezellig. Begin het wel steeds spannender te vinden!
Hebben jullie trouwens ook last van kortademigheid? Ik kan het me voorstellen als ik mij lichamelijk inspan.. maar heb het ook als ik zit en aan het praten ben! Heb dat niet eerder gehad dus denk dat het ook wel met de zwangerschap te maken heeft..
jha ik heb dat vaak als ik in bed lig heel erg.. pff, is echt niet fijn, geeft me ook een heel benauwd gevoel.. in bed helpt het als je je kopstuk iets omhoog zet, bv een kussen onder je matras..
Bekijk bijlage 304468 hier mijn buikfoto van gisteren, ik dacht dat ik niet veel gegroeid was hihi vanmorgen bij de gyn geweest, ons kruimeltje is goed gegroeid, van 5.9 mm na 22.0 mm, dus dat is mooi.. Alles zag er goed uit, over 4 weken weer een echo, en dan word de duur echt vast gesteld, ben nu een paar dagen na voor gezet, 8.5 weken ipv 8.2 weken.. Hartje klopte goed dus wij zijn weer helemaal happy.. Bekijk bijlage 304467
Dank je, Pegece en Kelmel idd me buik is al goed aan wezig.. Groeit lekker.. ben ik ook wel heel trost op stiekum, ik show graag met me buikje, hihi Maar me (.)(.) pff, die rijzen ook de pan uit, jezus, me voedings BHs van mo vorige zwangerschap zitten nu al niet meer lekken, en dat is al 80E, normaal 75D.. pff..