Heb vandaag foto gemaakt! foto on mn album voor wie hem wil zien (wel vrienden) zet jem liever niet openbaar. hoest dames?
Wat komen er al mooie buikjes voorbij zeg!! Ik begin nu ook langzaam te groeien. Misselijkheid is momenteel goed te doen. Ik eet 's avonds voor het slapen gaan nog een boterham en dan smeer ik alvast 2 boterhammen voor de nacht. Als ik dan 's nachts wakker wordt eet ik een boterham. Als ik dit niet doe dan is het 's morgens goed raak met het misselijk zijn. Hopelijk nog maar een paar weekjes....
wat mooi!!!! heb ik ook last van, had ik bij mijn zoontje ook.. komt idd denk ik door de zwangerschap. Gek he, voel je je ineens zo oud Jeetje wat een buik al! Die kan je niet meer verstoppen mooi hoor! Fijn dat alles weer goed was bij de gyn!
echt nauwkeurig is de test natuurlijk nooit he, de test zegt niet of het wel of niet zo is, alleen welke indicatie. Dus al krijg je 1 op 50 mee, dan nog is de kans veel groter dat je kindje gezond is. Blijft een moeilijke keus he! Ik vind alleen uit eigen ervaring dat als je geen vervolg onderzoek wilt, je goed na moet denken over deze test. Stel, het resultaat valt tegen en je wil geen vervolgonderzoek, dan krijg je een zwangerschap zoals mijn man en ik die bij mijn zoontje hebben gehad en dat is echt heel zwaar, die onzekerheid. Succes met kiezen! Kan je anders niet met de VK bellen? Die kan je misschien nog beter adviseren! Jeetje wat een mooie buik al! Krijg je al veel vragende blikken? Ik word bijna jaloers van al die mooie buiken Even ook nog reageren op je stukje hoor! Zeker wat je zegt; wat een luxe toen ik voor het eerst zwanger was herken ik. Bij mijn zoontje kon ik veel meer toe geven aan hoe ik mij voelde.. ik moet nu toch voor hem zorgen. Vanmiddag maar een vriendin gebeld om te vragen of ze op mijn zoontje wou komen passen omdat ik het echt niet meer trok. Ik voelde me steeds schuldig dat ik niet aan het genieten ben van deze zwangerschap en me ook helemaal niet zwanger voel. Schuldig naar mijn zoontje toe dat hij zo weinig aan me heeft. Zelfs gister voelde ik thuis bijna geen blijdschap, alleen misselijkheid. Zegt mijn man ineens heel streng, kijk nou hoe je je voelt, gek he dat je je niet zo blij voelt. Heeft hij ook wel gelijk in. Ik kan dus ook niet wachten tot ik me wat beter ga voelen en dan hopelijk een beetje kan gaan genieten! Sorry hoor, even klagen
Goede avond dames, Ik kom ook even mee spieken! Ik lees wel mee hoor, maar kost vaker veel moeite om echt te kunnen reageren!! Ik ben zo druk met stage en natuurlijk met mijn zoontje die ik maar heel weinig zie Ik heb 2 keer in deze week ontzettend veel steken gehad wat eigenlijk een hele tijd aanhield.. daarna stopte het weer.. was alleen aan de rechterkant en trok door tot aan mijn bovenbeen.. Heel vreemd! Ben blij dat ik over een weekje de spruit weer krijg te zien! Wij willen ook weten wat het word maar we willen het deze keer niet tegen vrienden vertellen... ben benieuwd hoelang we dat volhouden!! Er komen een aantal mooie echofoto's langs! Geweldig dames!! En wat een mooie buikjes al!!
Alleentje: mooie echo! Echt een mooi klein mensje. Leuk om te zien! Ik mag morgen, vind het zóóó spannend... Niet te veel over nadenken maar, er is toch niks aan te veranderen. De moeheid begint hier wat af te nemen, wel fijn, want dit was echt niet normaal. De misselijkheid is redelijk te behappen, gewoon blijven eten (kleine beetjes). @ Mich: kan me voorstellen dat je je wat ongerust voelt. Je hebt ook geen idee wat het is, heel irritant. Maar ik zie dat je al een echo hebt gehad met een kloppend hartje, dus dat geeft moed @ Littlejoy en Pleak: Ja, het is wel anders he als je er al een hebt rondlopen. Ik heb vorige week ook even hulptroepen ingeschakeld. Oma lekker spelen met d'r kleindochter en ik naar bed Als het goed is wordt het vanzelf beter.
alleentje jeetje wat een mooie idd duidelijke en heldere foto!! Mijn fototoestel kan ten eerste het al niet eens scherp overnemen en de foto zelf is ook lang niet zo mooi scherp als die van jou! heel mooi... mich kan het mij voorstellen, maar steken zeggen niet zoveel, dat hebben zoveel zwangere en ik heb het ook gehad. Snap je onrust wel hoor....maar als het bij de steekjes blijft hou ik het op groei alleentje ik ben even benieuwd wat er achter jou naam schuilt, Ben je alleenstaande moeder 2 be of?? als je het wilt vertellen hoor mijn naam vind ik zo oudbollig....maar dat was ooit een bijnaam van een oud collega van me...waarom geen idee maar toen ik mij hier moest aanmelden was dit het eerste wat in mij opkwam, aangezien ik toen nog geen kinderwens had en niet had verwacht terug zou komen
@Badia, klopt hoor. Je hartslag piekt eerder. Ik moet 2 trappen op als ik ga slapen en lig hijgend in mijn bed dan! Probeer steeds te denken aan je ademhaling, je houding, hoe zit je er bij. Een klein plat kussentje onder matras ter hoogte van je hoofdeind, scheelt ook.
ik kom me ook even melden, hele dag weg geweest morgen ben ik er weer zag een super duidelijke echo super! en een beste buik! zo was mijn buik met 27 wk haha hier valt niets te showen, is gewoon plat op een vetrolletje van de vorige zwangerschap na dan
@ Mich we lopen gelijk zie ik teminste als het goed is dan ik heb volgende week mijn echo !! @ Echo's waauww wat een mooie echo's meiden @ Hier ontzettend moe zit al te knikke bollen achter de computer en ik moet naar de wc maar wilt niet lukken pfff.. ik ga zo maar na bed denk ik spreek jullie morgen weer xx
Super mooi echo alleentje @ hopeandfaith, hier ook zo moe elke dag, het hoord erbij. Vandaag een dag misselijk vrij Yeaah. Nu maar me oogjes sluiten morgen weer stage. Blehh. Gelukkig ben ik vrijdagen vrij . Na morgen kan ik zeggen weekend.
Dit lijkt de derde dag op rij te worden dat ik niet missrlijk ben Dat is echt zoveel fijner.. pfff!! Wel onwijs moe, ik moet 's middags echt even slapen anders val ik om 7u voor de tv in slaap wisselt jullie eetlust ook zo af? Gister had ik echt helemaal geen honger. Na drie happen zat ik al vol... Succes vandaag voor de meiden die echo's/afspraken hebben.
Dank jullie wel voor de reacties op de echo. Ben er ook erg trots op. @Rica, nee hoor ben niet alleen. Ik heb een hele lieve man en dochter. Ik heb mezelf hier vernoemd naar m'n paard. Die heet Alena vandaar, maar durfde hier die naam niet exact over te nemen vanwege bekende op het forum hier. Moe zijn is inderdaad een vervelende bijkomstigheid. Helemaal als je nog een kleine spruit heb rondlopen die zich daar niets van aantrekt. Ach ja nog een paar weekjes en dan gaan we de mooie weken in.
Meiden. Hier is het mis. . Ben toch voor de pretecho gegaan omdat ik me te goed voel. Er is geen kloppend hartje te zien en het vruchtje is qua maat 7+5 ipv 8+6. Straks om 14.30 naar de gyn. Ben kapot van verdriet