September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Zo, heb even mijn afspraken er tussen gezet.

Vanochtend hebben we lekker gewinkeld. Sinds mijn vorige zwangerschap zit ik in een maat kleiner dus ik wilde wel weer wat uitbreiding van mijn garderobe :). Ik heb vooral shirtjes gekocht, dus die kan ik in ieder geval nog wel wat langer aan, voordat die buik te groot wordt. Ik had mijn positiekleding (broeken dan) alweer naar beneden gehaald. niet dat ik ze al aan doe, maar over een paar weken verwacht ik dat het wel weer fijn is. Ik had nog een nette broek nodig voor mijn werk en de vorige was echt nog veel te breed. Wie weet groei ik daar wel weer in :).
    maar goed, ik heb dus mijn eerste nieuwe zwangerschapsbroek gekocht.. Vind het wel een beetje spannend, zo vroeg al, maar ja, anders kan ik straks maar een paar weken aan, dat is ook zo zonde...

@ hopeandfaith: fijn dat je niet meer hoefde over te geven, dat lijkt me echt helemaal niks. Ik vind misselijk zijn soms al behoorlijk onhandig :).

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Hier vandaag juist de eerste keer WEL overgeven, bah. Net met moeite m'n ontbijt er in (moest vroeg opstaan voor werk), en toen kwam alles er weer uit. Nouja toen maar gewoon weg gegaan en onderweg een sultana op.

Mooie echo's zeg! :D

Pleak, wat fijn zeg, 12 weken. :D Lijkt me ook geweldig.

Hier morgen 8 weken hihi. :D

Xx

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Vinden jullie het ook zó snel gaan de weken? ? Ik zal wel blij zijn als ik de 12weken voorbij ben! ! Hier vanavond home alone manlief moet werken! !

4. pegece

pegece Niet meer actief

pleak fijn dat je al de 12 weken hebt bereikt.
    ik kijk er zelf ook erg naar uit.

ik was vandaag voor het eerst niet zo verschrikkelijk moe, maar ik heb niet echt last van de misselijkheid.

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hi meiden.. voelt idd wel bijzonder hoor dat ik de 'magische grens' heb bereikt! En.. vandaag bijna de hele dag niet misselijk geweest. Hopelijk zet het door en ben ik er een beetje vanaf!

alle meiden die misselijk zijn; sterkte!

Gaan jullie nog wat leuks doen morgen? Wij bij mijn schoonouders langs, geen zin.
    Maandag al weer bij de gyn langs; weer een echo en dan de volgende keer als het goed is langs de verloskundige, maar dat gaan we maandag allemaal bespreken. Spannend! :)

Fijn weekend allemaal!

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat fijn pleak dat je niet meer misselijk bent. Houden zo. :) en de magische grens is zoooo fijn.

Benieuwd naar je echo maandag.

Veel plezier morgen:D

7. hopeandfaith

Heet meiden hier zo verkouden als een hond in eens. Pffffff niet leuk!! Vandaagkrijgen we visite fijne dag xx

8. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    hopeandfaith
    balen zeg beterschap dat je je gauw weer beter mag gaan voelen

eind van gistermiddag giga buikpijn gehad wat bleek ik zat verstopt gelukkig was er niks met de baby en had ik lactulose in huis dus dat was de hele avond heen en weer naar het toilet :(

had gisterochtend ook geen lijnzaad op misschien heeft het daar mee te maken baalde wel want had afgesproken met vrienden :(...

9. pegece

pegece Niet meer actief

hopeandfaith beterschap meid.
    xlady dat is vervelend zeg.

fijn weekend verder allemaal

10. hopeandfaith

dank jullie wel gaat al iets beter een kop thee doet wonderen ;) zo nog ff lekker warme douche nemen!!

@ xlady ach jeej meis das schrikken fijn dat alles goed was met de baby maar wel minder dat je op de toilet zat steeds :(

gaat nu al wat beter??
    ik heb hier ook al movicolon zakjes liggen voor het geval dat mij dus gebeurdt!!

11. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    hopeandfaith
    fijn dat het alweer wat beter gaat, hier gaat het ook weer beter voel me nog wel belabberd.
    ja was echt blij dat ik lactulose in huis had :)

12. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Xlady, dat is vervelend, fijn dat t nu weer gaat. Hier ben ik volgend mij ook verstopt. Ging na ah voor lijnzaad niemand kon vinden waar het lag. Dus heb dat ook niet kunnen halen. @ hopeand, beterschap meid! @ pleak, heerlijk lijkt me dat als je 12 weken hebt bereikt :) @ hier, ben als sinds gisteravond misselijk :( en Srry ook erg last van mijn stoelgang. Het gaat niet echt lekker helaas. Ook nog steeds zo moe .Vanmiddag gaan we op babybezoek samen met vriendin :) gaan ook gelijk vertellen over onze Wondertje. :) iedereen een fijne dag!

13. hopeandfaith

@xlady ja kan ik me voorstellen :)

@ Pleak fijn zeg ik kan niet w8 todat ik de 12 weken voorbij ben!

@ Yasminn ooh ook al :( tis wat he !!.. zie dat je je echo op mijn verjaardag hebt ;)

14. Fenna81

Fenna81 Lid

3 nov 2012
    74
    0
    0
    Groeiend besef & geluk
    Wat lief dat jullie er aan denken :)
    Het vrijgezellenfeest verliep supergoed!

Ik had het grootste aandeel, maar had gekke tshirts voor iedereen meegenomen (voor het gemak allemaal XL *yeah right*) dus ik kon lekker mijn buik loslaten.

Deel van de activiteiten kon ik zittend doen. Dat scheelde ook en wekte geen argwaan.

De high tea bestond volledig uit zalm, mozzerella en mascarpone dus ik heb werkelijk niets gegeten haha. Maar dat had de bruid ook niet door.

Komen we aan op de avondlocatie: staat exact mijn auto pal voor de deur! (maar niet mijne, was met de trein)
    Dus de bruid dacht dat ik met de auto was!
    De rest van de avond was zo actief dat we gewoonweg niet toegekomen zijn aan drank!
    Het is me nog nooit zo makkelijk afgegaan :D

Desalniettemin; had ik echt vreselijke buikpijn (diverse malen even naar de wc gegaan om even tot rust te komen) en heb ik zodra ik weg was huilend mijn man gebeld. Die heeft me opgehaald. Daarna heb ik meer dan 12 uur geslapen!!
    Dua qua energie zwaaaar over mijn grens gegaan. Heb nu nog pijn in mijn buik.

Wat een avontuur ;)

15. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    yasminn
    de lijnzaad die ik heb is van zonnatura en lag ook bij die producten ik heb het bij de jumbo gekocht..

fenna
    Wat leuk dat het zo makkelijk ging :) wel minder van je buikpijn hopelijk trekt het snel weer bij

16. hopeandfaith

@ Fenna ooh super zeg fijn dat je er dus zo makkelijk vanaf bent gekomen hoefde je mooi geen uitleg te geven ;) Minder van je buikpijn :(

17. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Dag dames,

na een week afwezig te zijn geweest (druk, druk, druk op het werk en daarnaast ontzettend moe) heb ik nu vakantie en de tijd om bij te lezen en te reageren. Ik hoop dat het gaat lukken.

@ Charise: wat fijn dat je een echo en dat je het hartje hebt zien kloppen. Blijft bijzonder. Daarnaast is het vaak ook geruststellend als je het eenmaal hebt gezien.

@ Fenna: wat een mooie echo en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Dit was dan wel een mooi cadeautje. En heerlijk wat dagen vooruit.
    Tja en mannen.... het blijven mannen;)

@ Kelmel: fijn dat je een goede echo had en dat je goed op schema zit.

@ Hopeandfaith: wat vervelend dat je, je zo beroerd voelt, Ik hoop voor je dat het snel weg zakt. Mooie echo trouwens.

@ Suuz: superecho!

@ Pleak: Super al 12 weken zwanger! Het eerste termijn zit er alweer op. Ik hoop ook dat je, je snel wat lekkerder gaat voelen. Maandag weer een echo zag ik. Leuk leuk leuk!

@ Jennifferxx: Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte meis.

@ Kimberly: fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Over 2 weken weer zie ik. Super!

@ CJM: mooi buikje

@ Mich: wat een supernieuws. Je wordt wel heel wat heen en weer geslingerd, of niet? Dan weer terug, dan weer heen. Maar idd schitterende echo's. ik zie ook dat we nu op dezelfde dag zijn uitgerekend. Het wordt druk op de 20e

@ Birshit: Welkom en gefeliciteerd. Wat leuk, ik zie dat we bijna gelijk lopen en allebei op 6 maart de termijnecho hebben.

@ Zelena88: Welkom en gefeliciteerd!

@ Badia: fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat je vriend er bij was.

@ Denise: wat een mooie echo. Geniet ervan!

@ Xlady: Mooie echo's. Leuk om te zien hoe snel zo kleintje groeit en zich ontwikkeld.

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Zo net zoveel mogelijk op iedereen proberen te reageren.
    Hier gaat verder alles wel goed. Inmiddels alweer ruim 9 weken zwanger en over 2,5 week de termijnecho en dan eindelijk iedereen vertellen.

Vorige week heb ik het wel mijn beste vriendin verteld. Zij woont ver weg en wilde het haar graag persoonlijk vertellen en niet straks via de telefoon. Nu zij het als enige weet heeft ze me meegevraagd naar de 9 maandenbeurs. Was niet van plan om te gaan, maar ook wel weer gezellig.

Verder wel veel moe en steeds licht in het hoofd. Ik heb een lage bloeddruk dus dus nu maar aan de dextro energy.

nu lekker een weekje vrij en even flink bij tanken. Succes voor iedereen (ik weet niet wie en hoeveel) die deze week een echo heeft en Jennifferxx natuurlijk heel veel sterkte deze week en er na. Knuf

19. Fenna81

Fenna81 Lid

3 nov 2012
    74
    0
    0
    Groeiend besef & geluk
    Petje af Femmes, alles lezen is een dagtaak :D

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    haha, idd. Leert me gelijk af om een week niet mee te lezen en te reageren:D

Deel Deze Pagina