Gister tegen onze beste vrienden verteld. Ze reageerden zo verschrikkelijk lief en leuk! haha elke week willen ze een update hoe het gaat en groeit etc. Ze vonden het helemaal leuk dat het op hun trouwdag gebeurd moet zijn Ook hebben we deze week gevraagd aan de oom en tante van mn vriend of hun voor ons kindje willen zorgen mocht er wat met ons gebeuren. We wilde ons kindje wel in de familie houden maar opa en oma moeten opa en oma blijven evenals ooms en tantes. Straks gaan we op visite waar de meeste familie van me vriend op visite is dus dan weten gelijk heel veel mensen het. we willen graag dat ze het van onszelf horen en niet via via. Verder gaat het eigenlijk heel goed naast extra moe helemaal geen last van kwaaltjes gelukkig Hoe gaat het met jullie?
Pffff.... Verkoudheid wordt alleen maar erger bah gelukkig komt zó een vriend ff dampo langs brengen hoop dat dat helpt want wordt hier nie goed van moet morgen ook werken namelijk :s
pfft hier even bijkomen 2 zieken vandaag mijn man en zoontje, gelukkig gaat het met mijn zoontje beterder maar ik ben wel op want vanacht heb ik slecht geslapen omdat ik er een paar keer uit moest. gelukkig is het vakantie kunnen we morgen uitslapen.
@ hopeandfaith: vervelend ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent. @ Pegece: Daar ben je maar druk mee. Ik hoop dat iedereen straks weer is opgeknapt. Geniet van je vakantie en lekker bijslapen.
@Hope; wat rot zeg. Kun je er niet bij hebben. Al onze reserves worden weggekaapt @Kel; dit wordt het leukere gedeelte van de zs he? Vertellen en minder klachten. Ik heb ook amper klachten. Wel pijnlijke borsten, rare huid en raar haar, pijnlijke maag en super moe, maar niet dat ik niet kan functioneren (dat was week 6 en 7 echt wel anders!) Ik ga vandaag wel even Vk bellen want heb vandaag een week hevige buikpijn. Banden? Groei? MK? Geen idee. Toch even checken.
beterschap iedereen die ziek of verkouden is het heerst momenteel :S ik ben er bijna vanaf heb me goed ingesmeerd met dampo ik moet zo werken dus ik lees vanavond weer ff bij Fijne dag iedereen xx
Ojee dat is niet fijn Fenna! Ik zou ook zeker even bellen! Je kunt beter voor 'niks' bellen als je zorgen maken.
alle zieken beterschap! Goed je rust pakken en uitzieken. @ Fenna, zou ook maar even bellen, als is t voor de geruststelling.@kelmel ow wat leuk! wij hebben t gister ook vertelt aan onze vrienden. Was er leuk! @Pegece, succes en hoop dat jij ook niet ziek word. Fijne vakantie. Veel hebben lkkr vakantie Ik heb volgende week een week vrij. @ Hier, vandaag een dag vrij, ga even schoonmaken. door mijn vermoeidheid is er niks van het huishouden gekomen. Zo erg dus vandaag maar aan de slag. Nog 3 dagen voor mijn echo! gister zijn we naar babypark geweest. Ik weet al welke babykamer wil, en over kinderwagen twijfelen tussen joolz en quinny. Moet nog wel wachten met inkopen doen. iedereen een fijne dag ik ga aan de schoonmaak!
fenna wel goed om even de vk te bellen hoor als je het niet vertrouwd. mijn man is weer beter en mijn zoontje ligt nu lekker op de bank en gaat even slapen.
Hoi dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? Groepje van 1 tot 15 september mama's is niet leuk meer om mee te schrijven. Wordt echt een clubje op zich.... Ik ben Wytske, 32 jaar en in verwachting van ons 2e kindje. 3 September ben ik uitgerekend en op 6 maart heb ik weer een echo. Voor ons was het niet makkelijk om zwanger te worden. Mijn man is sterk verminderd vruchtbaar en na 3 IUI pogingen zijn we gestopt met het ziekenhuis. Leverde teveel stress in huis op. En nu toch op natuurlijke manier zwanger! Ik vind het erg leuk om ervaringen en dagelijkse dingetjes te delen. Het is toch weer spannend een zwangerschap!
@pruts, welkom hier. Wat super dat je nu spontaan zwanger bent geworden! @Fenna, inderdaad even navragen als je het niet vertrouwd. Voor de zieken, rust lekker uit in het zonnetje! Jippie vandaag 12 weken!! Morgen de echo, ik ben benieuwd!
Wherona, Wat fijn dat het weer goed was! Alleentje, Wat goed dat de 12 weken bereikt zijn! Heel veel plezier morgen bij de echo.
@ Pruts: welkom en gefeliciteerd! Wauw, dat moet wel een verrassing zijn geweest, eerst in de medische molen en dan toch spontaan zwanger! Pff, nou de misselijkheid lijkt hier eerder erger dan minder erg te worden.. En dan vanmiddag juist super vaak honger. Heb ik net een appel op, een uur later weer honger. Sinaasappel, uur later weer honger. Nu heb ik maar een paar crackers met eiersalade op, hopelijk red ik het dan tot het eten. Manlief is op de fiets, dus hij zal wel niet voor zes uur thuis zijn. Als ik niet eet lijkt de misselijkheid alleen maar erger te worden... Jeetje, wat zijn er veel zieken. Tot nu toe (even afkloppen) heb ik het weten te ontwijken. Wel veel collega's en vriendinnen die ziek zijn. Beterschap allemaal!
Ik heb vandaag mijn 12 weken check gehad van de gynaecoloog, alles is goed met de kleine.. heerlijk aan het bewegen, en super gegroeid. 6.05 cm alweer! En ik mag vanaf nu naar de verloskundige Jippie!!! Ik hoef geen controles meer bij de gyn alleen nog maar een guo met 20 weken en ik mag, als ik dat wil, zelfs thuis bevallen. Dat wil ik wel!!!! Helemaal blij, mooie fotootjes mee gekregen, zal er vanavond 1 posten. Pffft hele last van mijn schouders.. geen medisch gedoe meer, gewoon lekker zwanger zijn en zoveel mogelijk gaan genieten