Alleentje: we lopen gelijk. Ik vandaag ook 12 weken. Succes met de echo morgen. Bloemetje: hier idem. Moet blijven eten om niet misselijk te worden. Pleak: fijn zeg naar de vk en de optie om thuis te bevallen sper!
Pleak, wat fijn zeg!! Bloemetje, ik had dat ook dat als ik n iet at dat de misselijkheid erger werd, gelukkig heb ik daar maar een week last van gehad! Pruts, welkom hier! Wat fijn dat jullie zonder de MMM nog zwanger zijn geworden! Wauw! Wherona, wat fijn dat het goed was! Alleentje: de magische grens voorbij!! Fenna, ik zou ook even bellen @all: Hier alles goed, vandaag heerlijk genoten van het zonnetje!
Hey meiden heb wat terug gelzen net maar ik weet het niet meer mn hoofd is ff een vergiet hahah sorry hier niet meer verkouden de dampo heeft wonderen gedaan Gelukkig! morgen intake bij de Vk ik krijg zo visite van vriendin dus fijne avond iedereen !!
pleak geweldig nieuws! voorbij de 12 weken, heerlijk, nu mag iedereen het weten he! pruts welkom en gefeli! ik heb het ook met sommige clubs waarin ik schreef, schrijf nu nog in 2 sept topics en moet zeggen dat het erg gezellig is. deze is best druk maar er wordt teminste wel op je gereageerd al is het er 1 ik ben de laatste tijd alleen niet zo spraakzaam geweest maar heb veel gewerkt en nu ben ik ziek! griep, koorts, koppijn, hoesten en ellendig! Net even hartje gezocht en gelukkig gevonden... erg leuk zo vroeg hoe gaat het verder hier? wordt jullie buik nu ook minder opgezet (dat de darmen gaan zakken?) Ik sta stil of mn vorm wordt anders. niet meer zo opgezet en aanwezig gelukkig. dit had ik bij mn dochter ook
GRMBL... ik zit me eventjes helemaal groen en geel te ergeren.:x Iemand die weet van mijn zwangerschap, zit op mijn FB alles uit te pluizen. Want het is overduidelijk dat ik zwanger ben volgens diegene. Nu heb ik net alles zitten nakijken op mijn tijdlijn, en er is werkelijk niets te zien, niet in mijn statussen, afbeeldingen, foto's. Het enige wat het zou kunnen zijn is dat ik mee doe aan een share, like & win actie van joolz, maar dat is al van voor dat ik wist dat ik zwanger was. zucht.. sommige mensen...:x Sorry ik moest het even kwijt...
Wat een naar persoon! Idd ik zou ook zeggen gewoon ontvrienden. Ik heb het zelf helemaal niet op zulke mensen. Als je wat wilt delen met diegene stuur je vanzelf wel wat toch?!
Ik had net wat oud bruin bloed bij afvegen leek het.. Nu hebben we gisteren sex gehad, zou het daarvan kunnen zijn?? Iemand ervaring? Probeer mezelf niet ongerust te maken
@ Pleak: wat fijn dat de echo goed was en je nu naar de vk mag. Dat zijn de berichten @ Alleentje: 12 weken alweer. Super!! veel plezier morgen met de echo. @ Pruts: Welkom en gefeliciteerd @ Leona: wat vervelend zo'n persoon. Heel irritant! @ Fenna: heb je de vk nog kunnen bereiken en weet je al meer? Ik hoop zo voor je dat alles goed is. @ Denise: volgens mij kan dat idd daarvan komen. Het kan namelijk zijn dat er een adertje gesprongen is (meen ik)
Hallo allemaal. Vorige maand heb ik me aangemeld en weer afgemeld vanwegen een miskraam. Ik had heel veel bloed verloren en was dus overtuigd dat het mis ging. Tot volgende week maandag ben ik daar niet zo heel zeker meer over. Ik heb namelijk weer 2 positive testen. Ik ben nu dus of 4 weken zwanger of 8 weken. Heel bijzonder dit. Of toch niet want bij mijn zoon (8) heb ik dit 'ook" mee gemaakt. Veel bloed verlies met 5.5 week en met 8 weken een hartje wat goed klopte. De streep bij de 2e test was wel veel dikker al bij mijn eerste test van deze week.(ik heb tussendoor niet meer getest of ik misschien nog zwanger was ik dacht dat heeft toch geen zin) .Ik heb volgende week maandag een afspraak bij de gyn. Zo spannend wat we te zien gaan krijgen. Ik ben en helemaal in de wolken en helemaal in de war.Zo fijn dat er misschien een derde komt maar ook zoo vreselijk spannend hoe dat gaat zijn. Ben me zeer bewust van allenadelen. Maar ook heerlijk bewust van de voor delen. Vind de controle bij de gyn ook eng. Ik heb altijd veel pijn in mijn buik. Nu ik zwanger ben is dat trouwens weg. Ben bang dat ze meer zien dan alleen een beeb. Maar goed ik ben een hypogronder met hormonen. Groetjes Sojo
Fenna Wat zei de verloskundige??ik hoop dat alles goed is.. pruts27 wat fijn dat jullie toch samen een tweede kindje mogen krijgen na al die ziekenhuis bezoeken.. Pleak fijn dat alles goed is met de kleine ook leuk dat je thuis mag bevallen is vast een hele opluchting Leona lekker vaag van die persoon... wherona wat leuk dat je het hartje hebt gehoord denise1605 kan idd van de sex komen je baarmoedermond is meer doorbloed tijdens zwangerschap en hierdoor kan het wat gaan bloeden een vriendin van mij had dat ook tijdens zwangerschap. sojo heftig zeg wat je hebt meegemaakt. Wel fijn dat je weer positief getest hebt ik hoop dat alles goed is/gaat en dat je een mooie echo mag krijgen volgende week. Ik ben vandaag 12 weken, voel me helemaal happy
Fenna; hoop dat alles goed zit meis weet je al meer? pruts27; super dat jullie nu toch zwanger zijn geraakt na al die pogingen echt een wonder dan he? Pleak; Gelukkig dat alles goed gaat Leona; kan je de hand schudden had ook zon persoon die het even leuk vond om op fb te vertellen dat wij papa en mama werden terwijl wij dat zelf nog geen eens hadden gedaan wherona; super he om het hartje te horen heb hier ook een angelsound ik luister alleen te vaak ik tik nu me zelf op de vingers dat ik niet te vaak moet gaan luisteren haha moet gewoon vertrouwen hebben in mn lighaam denise1605 ; had idd eerder gehoord dat het van de sex kan komen zolang het geen hevige krampen zijn en veel bloed met stolsels is er niks aan de hand sojo; zo dat is bijzonder nou duim voor je dat het goed is meid of dat je opnieuw zwanger bent!! Spannend xlady; super meis en nu genieten ik zal blij zijn als ik ook 12 weken ben Hier; zo ff alles weer een beetje bij gelezen wordt nu wel veel hoor pff.. hahah ik vandaag druk dagje zo om 12.00 naar fysio vanwege spier die klem zit tussen mn schouderblad al een week dan om 13.00 naar dierenarts voor laatste inenting doggy en dan om 14.30 naar de vk voor intake dus ik spreek jullie wel weer Fijne dag iedereen !
De persoon in kwestie is iemand uit de familie. HopeandFaith, oh wat erg! Ik zou dan echt boos zijn! Succes bij de dierenarts, fysio en VK! Sojo, wat bijzonder, ik ben benieuwd of het 4 of 8 weken zal zijn! Denise, het kan door de seks komen. Kijk het even aan, als het aanhoud en het word helder bloed of stolsels of veel kramp even aan de bel trekken bij de VK of gyn.
@ Sojo: wat mooi, bijzonder en spannend. Ik ben benieuwd hoe ver je daadwerkelijk bent. @ Xlady: Super meis, 12 weken. Heerlijke mijlpaal. Geniet ervan. @ Hopeandfaith: wat een drukke dag vandaag vol afspraken. Ik zie wel dat je met de leukste afspraak eindigt vandaag. Succes vandaag. @ Leona: dat maakt het niet makkelijker als het iemand uit de familie is. Ik hoop dat ze bijdraait en anders een keer confronteren met haar gedrag? (makkelijker gezegd dan gedaan)
Ik heb een nieuwe hobby ontdekt: "haken". Van het weekend de eerste creatie voor de kleine gemaakt. Helemaal in mijn nopjes ermee en wil het graag even showen.
@Leona ik zou diegene gewoon meteen blokkeren hoor slaat nergens op wat ie doet het is jouw nieuws en niet van diegene, ow lees net iemand uit de familie dat maakt het der niet makkelijker op. @Denise ja kan wel hoor misschien nog wat oud bloed bij de baarmoedermond of misschien een klein adertje gesprongen. @Sojo wat een bijzonder verhaal zeg hopelijk heb je maandag een hele mooie verassende echo @xlady yeah de 12 weken grens gehaald @hopeandfaith dat is juist de reden dat ik der nooit een heb aangeschaft ik was veel te bang dat ik het niet zou horen en daarvan in de stress zou schieten. @femmes wat ontzettend knap ziet der erg leuk uit @ll vanochtend bloed wezen prikken wel 5 buisjes vol hihi ach ik kan het hebben, ben zeer benieuwd naar mijn glucose. Ik had namelijk bij de vorige zwangerschap zwangerschapsuiker. Donderdag een echo i.v.m. combinatietest wil het toch uitsluiten en deze test kan verder geen kwaad, als der iets verontrustends uit komt kunnen we altijd nog nadenken of we wel/niet een vlokkentest of punctie laten uitvoeren.
hey iedereen, superblij dat ik mij bij deze club mag aansluiten.. eindelijk de kaap van twaalf weken bereikt, dus al iets geruster nu vraagje? zijn jullie al veel bijgekomen??