September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    alleeentje ik denk een meisje samen met de rest van mn fam
    ML denkt een jongen....maar het maakt niet uit. jongen super leuk maar een meid zou weer handig zijn (heb zooooveeeeel kleren)

wherona heb je vanavond echo?
    succes en en veel kijk plezier :)

hopenfaith GEFELICITEERD!!! maak er een leuke dag naja nu nog avond van :)
    Zou je voor mij eens willen pendelen?
    mn sm deed dit dus (bij veel) en die is er heilig van overtuig dat we 3 kinderen krijgen en nog wel in een bepaalde volgorde want dat zegt de pendel :):):)

ik heb morgen mn termijn echo, vind het spannend

zijn er ook dames die in een later stadium een mvm test hebben gedaan? ik met 10 weken maar vind hem echt licht voor zoveel weken.
    hcg is dat juist heel hoog??

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Hopeandfaith: Gefeliciteerd met je verjaardag

@ Yasmin: Mooie echo

3. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Mooie.echo Yasminn!
    Gefeliciteerd hopeandfaith! Veel plezier zaterdag

Hier een bezige maar ontspannende dag gehad. Morgen ochtend moeten we naar de notaris om de eerste papieren te ondertekenen en dan volgende week krijgen we eindelijk de sleutel. Morgen gaan we ook alvast even naar het gemeentehuis kijken welke papieren we allemaal nodig hebben voor als de kleine er is. Dus allemaal stappen in de goede richting, eindelijk btj schot in de zaak;)
    Verder hier wat last van mn heup als ik op mn zij lig en moe, pffff zo moe! haha.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ja heel normaal
    eeeeeeen op het nippertje :p gefeliciteerd!!!!!!! Al vast een fijne dag voor zaterdag toegewenst!!

5. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen al een echo. ben ik 5 weken of 9 weken. zit alles goed? oo zo spannend ook bij de dere weer.
    om 9 15 moeten we er zijn. mijn twee zieke kinderen gaan naar mijn vriendin met ook een ziek kind. Het is wat.

6. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    HopeandFaith, te laat maar niet minder gemeend: Gefeliciteerd met je verjaardag, en veel plezier morgen

Sojo, veel plezier bij de echo, ik ben benieuwd hoever je bent!

Kelmel, succes bij de notaris!

Yasmin, mooie echo!

HopeandFaith, pendel jij ook op verzoek?

Vandaag 10weekjes! Het schiet al lekker op. Gisteren nog iemand ingelicht die het moest weten, en we hebben alleen maar positieve reacties gehad. Zo leuk!

7. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Sojo veel plezier vandaag. Spannend hoever je bent.

@ Leona: heerlijk he 10 weken? Hier nog 1 die vandaag 10 weken is. We hebben er al een kwart op zitten;)

@ Kelmel: Succes vandaag.

8. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Dank jullie wel meiden!

Sojo succes vandaag! Spannend hoe ver je bent!

9. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Femmes, inderdaad een heerlijk idee! Ik hoop alleen maar dat het kleintje óf voor de 23e komt óf erna, zou het voor hem/haar niet leuk vinden als hij/zij tegelijk met mij jarig is :cool:

10. badia

badia Actief lid

15 jan 2013
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, sorry dat ik zo stil ben geweest! Als je op vakantie naar Nederland komt is het altijd zo druk... ben van hot naar her aan het rennen. Erg leuk iedereen weer te zien maar ook heel vermoeiend, normaal al, maar nu zwanger helemaal! Vandaag eindelijk een dagje NIETS gepland! Geen enkele afspraak, heerlijk. Moet nog heeel veeel voor m'n werk doen, dus ga uiteindelijk wel druk zijn vandaag maar lekker thuis met pyama aan. Hopelijk vanmiddag ook nog even naar de kapper.

@vertellen, meiden het was zooo leuk! Vorige week hebben wij sinterklaas gevierd met vriendinnen. Het was ze niet gelukt het in December te doen en toen hebben ze maar op mij gewacht. Iedereen minimaal drie kado's gekocht en dobbelen! Ik had de echo en een kaartje met hoera Badia (nou ja m'n echte naam stond er natuurlijk) is 11 weken zwanger ingepakt en tussen de kado's gelegd. Natuurlijk ging het kado rond en rond en rond. Lag ook een aantal keer bij mij en hoopte maar dat ik geen 6 gooide zo dat ik het zelf uit moest pakken.. gelukkig pakte iemand anders het uit... zo leuk om te zien hoe het besef langzaam door de kring meiden heen ging! En iedereen zooo blij! Was er zelf helemaal emotioneel onder. Toen 's avonds ook aan m'n familie verteld die ook blij. Niet zo'n emotionele reactie als bij m'n vriendinnen maar erg leuk om te vertellen. Ouders zouden in september een reis begeleiden voor gehandicapten maar dat hebben ze gelijk afgezegd, ze willen er natuurlijk wel zijn als m'n baby geboren wordt!

Zo heel lang ego bericht.. sorry! Heb alles wel trouw bij gelezen maar heb niet een goed genoeg geheugen om overal op te reageren!

11. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    er is weer veel bij gestypt nadat ik voor t laatst ben geweest haha

Femmes82
    wat een super leuk nijntje :) echt schattig

wendyken82
    ik ben wel bijgekomen sinds ik zwanger ben maar blijf momenteel stabiel totaal 4 kilo erbij

hopeandfaith
    wat rot van je spieren, rug en wervel.
    ikzelf heb ook een hele holle rug hierdoor heb ik ook al rugklachten mag niet meer tillen op t werk. maar een s bocht in je wervel klinkt ook erg pijnlijk :S

waarom mag je eigenlijk de angelsound niet meer gebruiken??

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :)

alleentje
    wat een mooie echo echt duidelijk :)

cjjm2012
    zozo die buik van jou groeit hard mooi hoor :) echt gaaf!

fenna81
    wat van dat je vk je gerust kon stellen :)

yasminn
    wat een schattige echo :) echt leuk

sojo
    wat vervelend dat je kinderen ziek zijn hopelijk knappen ze snel weer op.
    En ben benieuwd hoe je echo was

badia
    wat een orginele manier op kenbaar te maken dat je zwanger bent :) leuk dan die reacties he , geniet van je dagje relaxen daar zal je nu wel aan toe zijn ..

hier gaat alles zn gangetje ben nu 1 dag vrij van de 7 dus ik probeer een beetje te ontspannen mn rug is aardig op..en mn ernergie ook wordt nog steeds regelmatig wakker snachts en kan dan niet meer slapen wekker gaat om 05.30 dus dan is mn nachtje zo om..

12. Fenna81

Fenna81 Lid

3 nov 2012
    74
    0
    0
    Groeiend besef & geluk
    Waaaaa, ouders verteld! Zo leuk!! :D :D

13. badia

badia Actief lid

15 jan 2013
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sojo en hoe ver ben je? Hoop dat de echo goed was.

@ Fenna leuk he om familie te vertellen!

@ hier begin eindelijk weer trek te krijgen.. eerste 11 weken zat ik echt constant vol. Dus de kilo's zullen er nu wel snel bij komen.

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Fenna, wat leuk :) bij mij weten ze het ook al :) @ soja, hoe is je echo gegaan ? @badia, Dat is wel een hele leuke manier om te vertellen. @hier, Vakantie is begonnen een week vrij. Vandaag bezig met de was. Voor de rest niet zoveel te melden.

15. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    En Sojo? hoe was de echo?

Wat een leuk idee om het zo te vertellen Badia!

Hier vandaag weer erg misselijk. sta om niks te kokhalzen bah. hopelijk gaat het vanmiddag weer wat beter!

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo.... 5 weken zwanger en dus een oktober mama. Zoals het er nu uitziet ben ik 23 oktober uitgerekend.... de dag na de verjaardag van mijn zoon. Verder verteld mijn lijf dus wel afentoe dat er iets niet helemaal goed is. Het is ook niet helemaal verkeerd. Maar naast de verdikte baarmoederwand en een soort van gebakken eitje was er ook een cyste te zien. 2 cm dus niet echt groot. En het schijnt te komen door dat het eitje daar uit gekomen is. Ikheb al eerder een cyste gehad toen ik een spiraal heb laten zetten. Ik schrok me toen helemaal lam nu weet ik dat het een vocht blaas is. Ik had al wel wat steken op die plaats. Hij moet gecontroleerd worden kijken of hij niet verder groeit. Maar vaak gaan ze uit zich zelf weg. Dat is met mijn vorige cyste ook gebeurt. Al is die van mijn vriendin operatief verweiderd.

Fijn gewoon zwanger maar nog 7 weken wachten tot ik rustig kan ademen. Over 2 weken weer een echo.
    O ja deze was uitwendig echt heel fijn en o ja ook nog een vrouw inplaats van een mannelijke gyn.

Groetjes

ps de kinderen knappen al weer op.

17. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @hopeandfaith, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad?

@badia, wat een leuke manier van vertellen. Leuke reacties ook.

@sojo, wat fijn dat je al een echo hebt.

@Rica, ja ik heb ook heel veel meiden kleren en spullen dus met nog een meid erbij kan ik het weer gebruiken. Heb ik het niet voor niets bewaard haha.

@yasminn, fijne vakantie. Geniet ervan even lekker niets doen.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oke op mn mob dus by deze sorry voor de typfouten

echo was super, het schopte en dansde in het rond!
    mooi gegroeid maar moedt wel inwendig voor een wat scherper resultaat.
    ik zei voor de gein, goh kun je even tussen de beentjes kijken hihi en ze zei al dat het in dit termijn altijd een jongen vaak lijkt vanwege de grote clitoris haha
    en ik zag ook een uitsteekel en ze zei ook dat je zo zou zeggen dat het een jongen is maar daar kun je geen pijl op trekken helaas!! ze nam weer lekker de tijd, vind het echt toppers.
    ik kreeg 1 dag extra dus nu 10+3 (17sept)

zal later foto maken van onze dancing queen/king :)

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gehoopt dat ik na de echo gerust gesteld zou zijn maar dat is toch nog niet het geval. Logisch natuurlijk want vorige maand is het mis gegaan. en met mijn oudste heb ik ook bloed verlies gehad. Dus om de haverklap naar de wc(ook van wegen mijn volle blaas) wetende dat ik er niets aan zou kunnen doen. Maar als het mis zou gaan ik gelijk ook mijn kans verkeken. Man gaat weg voor 3 maanden en of ik het nog een keer trek om danzwanger te worden zou ik niet weten. We zijn de jongste niet meer. Het is dus ook onmogelijk dit rustig te ondergaan. Beeb is niet groter dan een rijste korrel en je hecht je er al aan. Ben druk draagdoeken aan het kijken. Ik heb mijn dochter ook gedragen dus dat is ene kado voor mezelf. Ben tweede hands boxen aan het kijken. Wantzelf hebben we alleen nog maar een bedje. En oja ik wil ookeen bunker van lodger. Want de kinderwagen lenen we van mijn vriendin en ik wil wel wat nieuws.

Maar goed mijn lijf heeft last van de hormonen ik heb het koud en mijn borsten schreeuwen om een andere bh (nu al met 5.5 week). Dus dat zit wel snor. Nu moet het groeien en groeien en als ik dan 12 weken ben kan ik misschien rustiger.

We gaan een drukke tijd te gemoed mwat ondaks dat man lief weg gaat komt hij de eerste maand naar nedelandse havens dus dan kunnen we lekker naar hem toe.Mischien geeft dat ook afleiding.

20. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

angelsounds mag ik niet gebruiken omdat ze niet weten wat de golven doen met de baby dus liever na 12 weken zijden ze

ja ik vier mijn verjaardag morgen dus heb niet veel boeiends gehad nog hahah :p

vandaag naar de 9 maanden beurs geweest vond het super leuk en heb leuke dingen gekocht en ook een zwangerschapsbroek haha FIJN :D

super meiden jullie echo's :)

Deel Deze Pagina