September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pegece

pegece Niet meer actief

fijn dat je niet hebt overgegeven vandaag hopeandfaith.

morgenmiddag de tweede termijn echo heb er echt zin in en daarna door naar de gyn op controle en gelijk afspreken wanneer ik het bandje krijg en wat ik dan wel niet mag doen.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik krijg ook morgen een echo in het ziekenhuis, ben echt heel benieuwd. :D Hopelijk is alles goed!

Mijn schoonzusje kreeg vandaag een echo en die loopt 2 weken voor op mij. :D Alles helemaal goed, dus super fijn voor ze!

Xx

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @pegece en Charisa, veel plezier morgen bij jullie echo, @hier, voel me sinds 2 dagen ook goed. Niet overgeven afgelopen 2 dagen wel nog steeds heel moe.

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Pegece en Charisa: Veel plezier met jullie echo vandaag.

Ik ben de dagen al aan het aftellen tot volgende week woensdag;)

Fijne dag allemaal

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Pegece en Charisa veel plezier met de echo meiden:)

@ Yasminn ook fijn he wordt nu met 10 weken ook allemaal minder nu he de misselijkheid had begrepen dat dat nu gaat afbouwen!!

@ Hier vanochtend moest ik bloed prikken voor de verloskundige prikt ze eerst nog verkeerd ook bleg !!.. maar goed de 4 buisjes zitten vol ;) wij hebben donderdag weer echo :) vandaag nog lkker dagje vrij dus beetje in huis rommelen enzo..

6. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    Ik ben de namen even kwijt. Maar er hebben 2 meiden een echo vandaag, heel veel plezier bij de echo vandaag.. :)

Ik heb morgen me eerste termijn echo, pff spannend.. Al een paar dagen buik pijn, dit had ik bij me zoontje ook.. Ging allemaal "prima" tot een dag of 3 voor ik na de gyn moest, dan begon ok me ontzettend zorgen te maken, of alles wel goed is..
    Morgen meteen bloed prikken en urine in leveren.. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.. Hoop dat ik niet nu al eiwitten aan maak.. Houdt. Wel al vocht vast, merk het aan me ring.. :( niet blij mee, Maja...

Verder hier alles rustig.

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    #1487 Charise, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Hee meiden,

Hier alles helemaal goed met de echo!! :D
    Helemaal HAPPY dus. Was echt gaaf. Zag meteen het hartje kloppen dus dat is mooi. We hebben het hartje ook gehoord, echt zo gaaf!
    En ze heeft zelfs even in 3D gekeken. Ja je ziet niet heel veel meer dan een boontje met kleine stompjes maar toch, wel heel gaaf.
    We hebben het ook op DVD, en hebben 3 foto'tjes mee.
    Als ik daar dan kom voor de 20 weken echo dan zetten ze die er bij op het DVD'tje.

Echt helemaal blij dus! :D
    Meting kwam uit op 9 weken, dus 2 dagen minder, maar ja is nog niet officieel, want heb nog een termijn echo met 11 weken. (bij VK).

Ze hebben trouwens gewoon via de buik gegeken, het was heel goed zichtbaar.

Ik zal trouwens even foto'tjes plaatsen! :D

Xx

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Charise, Mooie echo!! Fijn dat het allemaal goed was.

@Pegece, succes met je echo!

@cjjm, hopelijk is alles goed en maak je nog geen eiwitten aan. Had je dat bij je vorige zwangerschap ook?

@hopeandfaith, jammer dat dat ene kamertje beschadigd was. Maar je kan donderdag al een andere halen, leuk. Dan begint het steeds echter te worden hè.

Ik hoef geen babykamertje te kopen. Mijn dochter gaat over naar een nieuwe kamer, dus kan voor een peuterbed gaan shoppen, is ook leuk.
    Vanmiddag naar de verloskundige, ben erg benieuwd wat ik al ben aangekomen. Bij m'n dochter vlogen de kilo's eraan, hopelijk bij deze wat minder.....

9. hopeandfaith

@ Charise waaauw mooie echo zeg :) Super fijn dat alles goed is !!

@ Cjim oooeei dat zal niet fijn zijn nee hopelijk is dat niet het geval meid!!..

@ Alleentje ja was inderdaad erg jammer maar ja ben zker blij dat we donderdag dat andere kamertje kunnen halen :) jaa het wordt nu echt steeds echter hihi !!

ooh dat is wel fijn dat je geen nieuwe meubels hoeft te kopen dat scheelt een hele boel :)

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Bevallingslijst september mama's
    31-08 Pleak, 28 jaar, 2e kindje
    1-09
    2-09 wherona 31 jaar, 2e kindje
    Alleentje, 28 jaar, 2e kindje
    3-09 Xlady, 26 jaar, 1e kindje
    4-09
    5-09
    6-09 Mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje
    7-09
    8-09 Jenniferxx 23 jaar, 1e kindje
    9-09 Badia 34 jaar, 1e kindje
    10-09
    11-09 Denise1605 25 jaar, 1e kindje
    kimberlilie 22 jaar, 1e kindje
    12-09 Bren79 33 jaar, 2e kindje
    13-09
    14-09
    15-09 Bloemetje 29 jaar, 2e kindje
    16-09 Smitje 31 jaar, 1e kindje
    Joy2, ?, 2e kindje Fenna81, 31 jaar, 1e kindje
    17-09 Rica 26 jaar, 2e kindje
    cjjm2012 28 jaar, 2e kindje
    18-09
    19-09
    20-09 Leona 25 jaar, 3e kindje
    Femmes82, 30 jaar, 1e kindje
    21-09 Suuz, 29 jaar, 1e kindje,Hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje
    22-09 Yasminn 24 jaar, 1e kindje
    23-09 Mummy28 28 jaar, 2e kindje
    Kemel 21 jaar, 1e kindje
    24-09 Sojo 24 jaar, 3e kindje
    Pegece 36 jaar, 4e kindje
    25-09 Siera 25 jaar, 1e kindje Mich18 21 jaar, 2e kindje
    26-09
    27-09
    28-09
    29-09 Charise, 25 jaar, 1e kindje
    30-09

Afsprakenlijst September mama's:

Charise 26 februari: echo bij gyn
    pegece 26 februari: 2e termijn echo en controle bij de gyn
    Alleentje 26 februari: controle VK
    Bloemetje83 27 februari: controle VK
    Hopeandfaith 28 februari: termijn echo
    Bloemetje 83 4 maart: 2e echo
    Femmes82 6 maart;2e echo
    Xlady 7 maart; hartje luisteren VK
    Leona 7maart; controle VK
    Charise 13 maart: termijnecho
    Denise1605 13 maart; controle VK
    Leona 14maart ; Echo Gyn
    Charise 25 maart: controle VK
    Wherona 25 maart; controle VK
    Leona 29maart; controle gyn
    Badia 29 april 20 weken echo

Zo het lijstje weer even omhoog gehaald. Stond zo ver weg al. Kan hij weer een beetje geupdate worden met de afspraken.

11. badia

badia Actief lid

15 jan 2013
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Charise! En wat uitgebried, was dit een pret-echo of een gewone? Super service hoor al die extra dingen! heb zelf nog niet het hartje gehoord, maar kan me voorstellen dat het emotioneel is!

Ik hoop voor alle misslelijken dat het inderdaad af neemt! Wist niet dat ze dat al met 10 weken zeiden..

@hier veel mensen op m'n werk verteld, wel zelf gekozen wie wel en wie niet en gezegd dat ik liever niet heb dat ze het door vertellen.. maar dat gaat vast niet lukken, onder de internationalen misschien wel, maar heb het ook mijn assistente verteld en die gaat het wel moeilijk krijgen om het niet aan alle nationalen door te kwebbelen. Maar dat dat kan gebeuren weet ik. Leuke reacties iig, en ze gaan nu al voor vervanging beginnen te zoeken.. want voor een internationale functie duurt dat altijd wel even.

12. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ik hoop echt dat de misselijkheid met 10 weken afneemt! De laatste dagen is het echt verschrikkelijk. Van elk ander luchtje dan "normaal" sta ik al te kokhalzen. wordt er eigenlijk even niet zo goed van...
    mooie echo voorbij zien komen! leuk om nu al 3d te kunnen kijken.

13. hopeandfaith

Ik had begrepen dat je met 10weken dus eigenlijks 9 weken het misselijk bent omdat de hcg opzich hoogst staat en dat het daarna af wordt gebouwd en duale minder wordt! !

14. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb even hier en daar bijgelezen

Ik las wat over kamertjes, hier word het het kamertje van mijn zoon, dat staat nog op zolder.
    Even een doek erover en dan kan hij weer een ronde mee.

Hier gaat verder alles goed, ik heb af en toe wat buikpijn en raak dan compleet in paniek. Maar ik hou me op het moment vast aan het feit dat als ik een miskraam kreeg dit iedere keer vóór de 6 weken was, en ik heb het hartje gehoord.. Maar wat zal ik blij zijn als het 7 maart is en het hartje (hopelijk) weer hoor...

15. badia

badia Actief lid

15 jan 2013
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen Leona.. Hier heel blij over de 12 weken heen te zijn... hoewel ik het hartje gezien heb met 10,5 week.. dus weet niet eens zeker of het nog klopt. Maar daar ga ik maar vanuit.

Verder is het hier alweer kwart voor 9 en zit ik al sinds kwart voor acht vanmorgen op kantoor.. had me zo voorgenomen het rustiger aan te doen, zeker met babe in m'n buik, maar het lukt me niet! Maar ik ga nu naar huis.. morgen weer een dag. En hopelijk is het vanaf maandag een stukje rustiger.. duimen jullie mee?

16. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Badia, ik zie net dat jou volgende controle gelijk de 20weken echo is, hoe doe je dat dan met andere controles? Of heb je daar iemand die controles doet?
    Hopelijk voor jou ook een rustigere dag morgen! Niet alleen maandag ;)

17. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Heeft iemand overigens nog leuke, originele ideeen om de zwangerschap op FB bekend te maken?
    Ik had eerst het stoute plan om het op 2e paasdag(1april) bekend te maken, maar mijn man vind dat niet zo grappig:D

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Wat een mooie uitgebreide echo Charise.

@ CJM veel plezier morgen met de echo.

Was er vandaag niet nog een echo? Hier nog een weekje wachten en dan mogen we weer.

@ Leona: Grappig idee dat je het op 1 april wilt gaan vertellen. Denk wel dat mensen zich dan steeds afblijven vragen of het wel echt waar is. Verder (nog) geen ideeen m.b.t. het bekendmaken op facebook.

19. pegece

pegece Niet meer actief

#1499 pegece, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2013
    ik heb ons kindje weer gezien wat mooi zeg het hartje klopte ook goed en het bewoog heel veel, ik ben nu 9+2 dagen.
    ik zal kijken of ik de foto,s kan inscannen en dan plaats ik ze nog wel vandaag of morgen.
    de cerclage (het bandje om de baarmoedermond) krijg ik op 12 maart dus dat word wel weer spannend en ben er nu al wel een beetje zenuwachtig voor.

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Charise ik ga 15 maart.
    Maar misschien dat ik het toch nog een weekje uitstel hihi..
    Eens zien!

Met mij gaat het de laatste weken goed ben minder misselijk al heb ik wel al 2 dagen last van hoofdpijn! Morgen heb ik mijn termijn echo! Dus dan zien we ons frummeltje weer! hihi

Deel Deze Pagina