Hallo Dames, Gisteren het hartje gehoord, alles was goed! Ik ben trouwens 1 dagje teruggezet. Mijn uitgerekende datum is dus verandert naar 12 september. Kan iemand dit op de lijst aanpassen ajb? Afspraak voor de 20 weken echo staat gepland, zin in! Wel nog even geduld hebben hihi. Greets Kim
Mooie echo's dames! Super geniet er allemaal van @Hier, Lange niet geweest. Was vorige week helaas erg ziek. Heb een week plat gelegen. Het gaat nu gelukkig al iets beter Vandaag op mijn stage vertelt. Was eigenlijk nog niet de bedoeling. Kwam kantoor binnen, en er was een vreselijke stank ( wat ik dus alleen rook) Dus ik zeg gatverdamme wat stinkt er hier zo. Zwanger collega zegt Jij bent zwanger he? Ik kon geen Nee zeggen. Collega is trouwens ook zwanger. Als mensen het nu direct aan mijn vragen, kan ik geen Nee meer zeggen. Hebben jullie dat ook? Voor de rest druk met afstuderen, moet mijn portofolio 22-04 inleveren. En dan hopelijk slagen. Huis gaan we verbouwen. Dus examen, verbouwing, zwanger moe hihiihihi. Is je tweede echo een termijn echo? verloskunige heeft daar niks over gezegt bij mij. 14-03 heb ik mijn tweede echo. Ik ben dan als het goed is 12 w 4 dagen.
wat een mooie echo bloemetje yasminn fijn dat je weer beter bent. wij gaan het van het weekend vertellen en ik ben heel erg benieuwd naar de reacties, maar we hebben er wel heel veel zin in. ik vind het ook steeds moeilijker om het verborgen te houden moet ik zeggen.
Goededag dames,. Ook ik laat niet heel veel van mij weten! Sorry daarvoor, maar ik spiek wel mee hoor!! Heb af en toe niet zo'n behoefte om hele verhalen te vertellen! Omdat ik gewoon doodmoe ben steeds!! hopelijk als mijn stage periode klaar is dat ik dan meer puf heb! Maar ik lees wel mee hoor!!
@ Bloemetje: mooie echo. Super! @ Mich: hopelijk heb je snel meer rust en meer energie @ Yasmin: wat fijn dat je, je weer beter voelt. Grappig trouwens van je collega. @ Leona: heerlijk he om weer binnen te mogen kijken. Ik mag morgen weer en kan niet wachten. En vrijdag alweer 12 weken
Hee meiden, Kom ook even zwaaien, wat een mooie echo's ook weer. Hier ook wel erg moe. En volgende week termijnecho, kan niet wachten tot ik het bekend kan maken. Zit nog steeds een beetje te bedenken HOE ik het op facebook ga zetten... Xx
@ Mich Geeft niet meid je rust komt vanzelf wel weer!! @ Yasmin haha wat leuk van je collega zeg ja dat valt haar dan natuurlijk op Fijn dat je je beter voelt! @ Leona nog ff w8 kan je weer kijken naar je wondertje @ Femmes Veel plezier vandaag met de echo @ Charise Leuk meis jaa je hebt ook leuke gedichtjes op internet hoe je het kan vertellen @ Hier vandaag vrij straks mn nichtje op visite die is ook zwanger en dan vanmiddag mn andere vriendin op visite die blijven eten met haar vriend !!.. en dan vanavond naar de kapper blonde plukken in mn haar laten zetten was van mn zelf altijd blond maar had nu mn haar donker bruin geverfd maar het is totaal niet naar mn zin dus we gaan proberen om weer terug naar blond te gaan hopelijk pakt het goed uit aangezien ik nu zwanger ben het anders kan worden hoop op zegen
Femmes, jaaa vrijdag 12 weken! Ik kijk er erg naar uit Mich, succes met stage en hopelijk krijg je weer wat meer energie Vertellen op FB: Ik denk dat ik een collage maak van de echo's en daar iets bij zet dat ik in september ons derde wondertje verwacht. Hope&faith, succes bij de kapper! Yasmin ook druk druk zie ik. Ik ben gisteren bij de huisarts geweest, blijkt inderdaad bekkenpijn te zijn, ik kreeg het dringende advies mijn hakken in te ruilen voor lagere schoenen. Omdat ik al ruim 10/12jaar op hoge hakken loop kan ik niet in 1x terug naar plat, dus nu met inieminie hakjes van wel geteld een cm of 3... Jeetje wat een verschil! En om ipv in 1x 3uur te wandelen maar 3x 1u te wandelen, zou ook beter zijn. Alles blijven doen, maar met mate en goed op mezelf letten.. Tja dan doen we dat maar inderdaad.
Goeie morgen meiden. Wat een mooie echo's heb ik weer voorbij zien komen! Ik mag morgen weer Ben zooo benieuwd! Ben nog wel steeds beetje misselijk maar het wordt wel minder gelukkig. De moeheid lijkt mee te vallen maar misschien komt dat wel omdat ik van mezelf ff door moet bijten met de verbouwing. Gister hadden we een tegenvaller. Er moest een hele slaapkamer muur uitgebroken worden. Vandaag is iedereen weer zelf aan het werk dus verbouwen moet ik even alleen doen... mja we doen het maar gewoon des te eerder is het klaar! Gister bij de tandarts geweest ik heb nooooooit last van mn tanden maar nu ik zwanger ben word het allemaal wat zwakker dus dat is wel nadelig haha. over twee weken moet ik terug om twee gaatjes te laten vullen. ach ja doen we ook maar weer even Hoe gaat het bij jullie? Meiden die vandaag een echo hebben, heel veel plezier! Geniet van die o zo korte minuten!
Dag dames, Even een update nu ik net terug ben van de vk. Alles is goed en ik ben een dag vooruit gezet. Ik ben nu dus 11,6. Dat betekent dat ik morgen al 12 weken ben en nu ben uitgerekend op 19 september. De kleine had zich goed verstopt. Er zat eerst een schaduw voor mogelijk door een volle blaas. Na de wc geweest maar daarna was de beeb niet meer te vinden. Uiteindelijk over gegaan op een inwendige echo (wat trouwens niks voorstelt) en alles was goed te zien en de kleine doet het goed. En natuurlijk een echo. Nu de cadeautjes klaarmaken, eten en op naar mijn schoonouders om het eindelijk te gaan vertellen.
Femmes, fijn een goede echo, veel plezier met vertellen! Hier vandaag het hartje voor het eerst zelf gehoord met angelsound. Erg leuk. Dacht laat ik het weer eens proberen (vorige week voor het laatst), en jahoor daar was ie. Nu nog een weekje aftellen tot de termijnecho. Fijne avond meiden! Xx
@Femmes, Mooie echo en veel plezier met vertellen. Hoe ga je het vertellen ? @hier, druk met verslagen tikken, vandaag een start gemaakt. Moet echt aan de slag dus. Dames ok heb savonds echt een opgezette buik. Dat je denkt ok die is zwanger. Overdag niet. Weten jullie hoe dit kan. Ml stond er zelfs van te kijken. Dat er zo een verschil kan zijn in de avond,
Femmes, mooie echo, veel plezier met het bekend maken! Charise, fijn dat je het hartje gevonden hebt met de Angelsound Yasminn: Ik heb geen ideehoe dat dat kan, ik heb 's avonds ook meer buik als overdag. Kelmel, Veel plezier bij de echo vandaag Ik mag zo ook weer naar de VK, ben stik nieuwsgierig en hoop dat het nog steeds goed gaat met ons wondertje!
Hee meiden! Net terug van de echo ons kindje was heel goed gegeroeit! Ben een dag vooruit gezet. 11w2d nu dus uitgerekend op 24 sept. Zou iemand dat voor mij willen veranderen? Ik kreeg een lekkere uitgebreide echo omdat er een stagaire bij was. Heerlijk!!! Er was al van alles heel goed te zien; kaken, maag, navelstreng en teentjes. We hebben wel een actief kindje haha het was de hele tijd aan het springen en afzetten met de beentjes zo leuk! Gelijk bloed laten prikken op van alles en vanavond mag ik naar de verloskundige. Dan gaan we alles uitgebreid bespreken etc. Zal kijken of ik drek een foto kan uploaden. pff ben echt opgelucht! vandaag gaan we het ook op fb zetten.
@kelmel, Wat leuk dat je echo zo goed ging stagiaires zijn nu heel erg welkom Hihihihi. @hier, vandaag stage tot 4 uur. Mrg wel lkkr vrij. Dus dan kan ik weekend gillen. Hihihi
Dit zijn de foto's van de echo. Haha ja ik vond het heerlijk dat er een stagaire was! Lekker lang kijken. Van mij mag het wel uren duren haha
Ik ben ook weer terug! VK wilde met de doppler even luisteren maar omdat ik (nu al???) veel vruchtwater heb en een grote baarmoeder voor dit termijn kon ze geen hartje vinden, of ik het erg vond om een extra echo te krijgen? Nee natuurlijk niet Ik heb heerlijk kunnen kijken naar ons kleine eigenwijsje wat eerst met het gezichtje goed zodat we het gezichtje konden zien, en daarna kreeg dat apparaat een schop en draaide hij/zij zich om waardoor we alleen de rug konden bekijken hahaha Prachtig! Hopen dat hij/zij niet op zijn/haar zus lijkt, want dan komen we niet achter het geslacht over een paar weken. Op de echo zie je dus (gelukkig) het gezichtje, armpjes en gekruisde beentjes
wat een mooie echo allemaal meiden. ik zal de lijst eens naar voren halen dan zien we wie er weer aan de beurt is voor de contoles en de echos.
zo hier is de lijst. Bevallingslijst september mama's 31-08 Pleak, 28 jaar, 2e kindje 1-09 2-09 wherona 31 jaar, 2e kindje Alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3-09 Xlady, 26 jaar, 1e kindje 4-09 5-09 6-09 Mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 7-09 8-09 Jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9-09 Badia 34 jaar, 1e kindje 10-09 11-09 Denise1605 25 jaar, 1e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 12-09 Bren79 33 jaar, 2e kindje 13-09 14-09 15-09 Bloemetje 29 jaar, 2e kindje 16-09 Smitje 31 jaar, 1e kindje Joy2, ?, 2e kindje Fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17-09 Rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18-09 19-09 20-09 Leona 25 jaar, 3e kindje Femmes82, 30 jaar, 1e kindje 21-09 Suuz, 29 jaar, 1e kindje,Hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22-09 Yasminn 24 jaar, 1e kindje 23-09 Mummy28 28 jaar, 2e kindje Kemel 21 jaar, 1e kindje 24-09 Sojo 24 jaar, 3e kindje 25-09 Siera 25 jaar, 1e kindje Mich18 21 jaar, 2e kindje 26-09 27-09 28-09 29-09 Charise, 25 jaar, 1e kindje, pegece 36 jaar 4e kindje 30-09 Afsprakenlijst September mama's: Xlady 7 maart; hartje luisteren VK Leona 7maart; controle VK kelmel 7 maart termijn echo pegece 12 maart; plaatsing cerclage Charise 13 maart: termijnecho Denise1605 13 maart; controle VK Leona 14maart ; Echo Gyn pegece 14 maart kennismaken met de vk cjjm2012 18 maart afspraak gyn Charise 25 maart: controle VK Wherona 25 maart; controle VK pegece 26 maart: echo en controle gyn Alleentje 26 maart: controle VK Leona 29maart; controle gyn Badia 29 april 20 weken echo
Bijgewerkt Bevallingslijst september mama's 31-08 Pleak, 28 jaar, 2e kindje 1-09 2-09 wherona 31 jaar, 2e kindje Alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3-09 Xlady, 26 jaar, 1e kindje 4-09 5-09 6-09 Mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 7-09 8-09 Jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9-09 Badia 34 jaar, 1e kindje 10-09 11-09 Denise1605 25 jaar, 1e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 12-09 Bren79 33 jaar, 2e kindje 13-09 14-09 15-09 Bloemetje 29 jaar, 2e kindje 16-09 Smitje 31 jaar, 1e kindje Joy2, ?, 2e kindje Fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17-09 Rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18-09 19-09 20-09 Leona 25 jaar, 3e kindje Femmes82, 30 jaar, 1e kindje 21-09 Suuz, 29 jaar, 1e kindje,Hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22-09 Yasminn 24 jaar, 1e kindje 23-09 Mummy28 28 jaar, 2e kindje Kemel 21 jaar, 1e kindje 24-09 Sojo 24 jaar, 3e kindje 25-09 Siera 25 jaar, 1e kindje Mich18 21 jaar, 2e kindje 26-09 27-09 28-09 29-09 Charise, 25 jaar, 1e kindje, pegece 36 jaar 4e kindje 30-09 Afsprakenlijst September mama's: Xlady 7 maart; hartje luisteren VK kelmel 7 maart termijn echo pegece 12 maart; plaatsing cerclage Charise 13 maart: termijnecho Denise1605 13 maart; controle VK Leona 14maart ; Echo Gyn pegece 14 maart kennismaken met de vk cjjm2012 18 maart afspraak gyn Charise 25 maart: controle VK Wherona 25 maart; controle VK pegece 26 maart: echo en controle gyn Alleentje 26 maart: controle VK Leona 29maart; controle gyn Leona 4 april; afspraak VK Badia 29 april 20 weken echo